![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp dat je je daar schuldig over voelt maar op deze manier maak je enkel jezelf hopeloos belachelijk .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() Je staat op de negeerlijst, je bent als een hond weggejaagd en voor altijd afgesneden van direct contact met mij. Ik lees je stukken niet. Waarom mij toch volgen als een hondje. Heb je geen eergevoel?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() doet pijn é, de waarheid. Ik merk een duidelijke frustratie; laat uzelf helpen.
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
![]() En ik voel het mijn plicht om de intellectueel minder bedeelde te helpen en begeleiden, beetje zoals in een Beschutte werkplaats .
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() Weeral, omdat jij dat doet doen anderen dat niet hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die Egmond Codfried spoort niet, zoveel is zeker.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tofik Dibi is echt zo,n type die vroeger ontzettend hard gepest is, en nu een beetje narcistisch gaat doen. Met zijn dunne kleine lichaampje, qua lichaamsbouw is het net een vrouw.
Hoe wilt zo,n miezerig typetje nu indruk gaan maken op de bevolking? |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ghandie bv was ook niet bepaald Arnold Scharzenegger, maar maakte veel indruk.
De mogelijkheid om zelf oorlogsmisdaden te kunnen plegen vervalt niet door de vijand 'terroristen' te noemen, en ook niet als het terroristen zijn. Laatst gewijzigd door atmosphere : 11 juni 2012 om 01:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat forumleden zelf allemaal doen is hier totaal off-topic en irrelevant.
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Vandaag was op het nieuws dat Tofik Dibi op de tiende plaats van de kieslijst van Groen Links geplaatst wil worden. Want ze hebben nu tien, staan in de peilingen op zes, maar Dibi gelooft dat het hoger dan tien kan. Zeer opmerkelijk, wellicht werd hem na zijn oekaze de tiende plaats aangeboden en niet de tweede waarvan eerder toch wel sprake was. Dus door zelf om de tiende plaats te vragen heeft hij zijn eigen onvermijdelijke ondergang verdoezeld. Of vergis ik mij? Het is reeds duidelijk geworden dat Dibi een slecht werkende kristallenbol heeft, na zijn afgang bij het lijsttrekkers referendum, maar nu voorziet hij dus een overwinning voor Groen Links met meer dan tien zetels, en dat hij dus verzekerd is van weer een termijn in de kamer en een salaris van €102.000.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() zeg ga je nog antwoorden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zet me gerust op je negeerlijst, je bewijst daarmee dat je alleen maar zit te zeveren en geen echte discussie aankunt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Vreemdeling
|
![]() really a goo one, Thanks for share, really interesting topics, i enjoy it.
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
GroenLinks heeft een probleem. Femke Halsema was inderdaad een charismatische leider die alle bloedgroepen kon verenigen. Daarbij was het een top-communicator én heeft zij 'rechtstatelijkheid' en de verdediging van de liberale vrijheden bij GL geïntroduceerd en grootgemaakt. Toen zij verdween waren er 3 fractieleden die haar 'eigenschappen' erfden: Ineke van Gent - 'Links' Jolande Sap - Kordaatheid en economische achtergrond (opvolgend fractieleider) Tofik Dibi - Rechtstatelijkheid en liberale vrijheden. Maar geen van alle goede communicators. Daarnaast een vastgeroeste partijstructuur en een voorzitter (Heleen Weening) die ondanks haar respectabele cv te amateuristisch voor woorden is. Tofik Dibi heeft van deze mensen de beste teksten en het meeste visie. Maar dat is het dan ook. Hij kwam te vroeg, is nog te licht. Maar Sap is het ook niet. Zoals ik zei: GL heeft een probleem. Op de social media is de hardste kritiek op Dibi echter afkomstig van mensen met Marokkaanse namen. Er wordt hem veel verweten, deze seculiere, homoseksuele Nederlander van Marokkaanse afkomst. En dat, mijn beste Egmond, zult u toch ook wel weten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Hij maakte toch wel € 102.000. Met zijn kop steeds op tv en in de krant. Hoeveel maak jij?
|
![]() |
![]() |