![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Zonder vragen te stellen wat er met dat geld gebeurd.
Allé Di Rupo heeft in alle geval zijn slag thuis gehaald dat de vuilnisophaling hervormd werd voor die 500 miljoen euro extra ![]() Laatst gewijzigd door stuyckp : 12 juli 2012 om 18:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bon, het feit dat ze het VB wouden negeren (omdat ze in hun onnozeliteit dachten dat alles onder de mat vegen die partij zou beschadigen ![]() Feit is dat hun onkunde en misdadige nalatigheid ons met een bom, figuurlijk en vroeg of laat letterlijk, opgezadeld heeft...
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Geef ook eens uitleg over hoe jullie al je voorstellen gaat bekostigen en kom aub niet af met jullie Europese six-pack, want dat betekent dat je enkel de werknemers deftig aanpakt en je kapitalistenvriendjes weer hopen cadeaus gaat geven. Ik heb reeds geschreven dat jullie programma een bijna letterlijke overname is van het tsjeven programma van Martens 1 tot 8 van de jaren tachtig. Die zag ook licht aan het eind van de tunnel. Zelfs jullie slogan is gepikt van een boek van Wayne Dyer. Zelf konden jullie waarschijnlijk niets bedenken. Ik raad trouwens iedere N-VA-er aan dat boek te lezen. Kom jij dus zelf of iemand van je partij eens met duidelijke antwoorden ipv altijd naast de kwestie te antwoorden. Hartelijk dank. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoeft niet, kiezers van de linkse idiots zullen dat wel doen...
![]() |
#125 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Speel maar 'kopke in 't zand steken' gelijk een brave lakei van de Belgicysten...
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het voorstel van N-VA was om loonsverhogingingen sectorieel te laten bepalen door onderhandelingen tussen de sociale partners. indien die partners niet tot een vergelijk zouden komen, dan viel men terug op de index. Me dunkt dat in zo'n geval, indien de vakbond niet overtuigd is om een slechtere regeling te aanvaarden dan de index, omdat ze niet overtuigd is van de argumenten van de werkgever, je dus terugvalt op de gewone index. Indien de vakbonden wel overtuigd zijn, dan lijkt me dat geen slechte regeling om zoiets te doen onder consensus. In geen enkel europees land bestaat een index. En in die landen verarmt massaal de bevolking ? Werkloosheid zal altijd bestaan. Dat is inherent aan ons systeem. Moest er geen werkloosheid zijn ,dan zou er een inflatie ontstaan. Desalniettemin zie ik niet in waarom een werkloze niets kan doen voor zijn uitkering. Niets doen en toch een uitkering krijgen is nefast. Voor mijn part gaan ze voorlezen aan bejaarden het is mij allemaal gelijk. Maar ze moeten om 8u30 aan het werk zijn tot 16u. Net zoals u en ik. En ze doen dan begot nog iets nuttigs ook. U weet toch dat bejaarden zich dikwijls belangeloos inzetten in ziekenhuizen. Dat kunnen werklozen ook voor hun uitkering. Tussen haakjes, er is een stappenplan voor werklozen uitgewerkt in de N-VA voorstellen. Dat is ook al de zoveelste keer dat ik dat vertel. Het lijkt er gewoon sterk op dat u het niet wil horen. U leest ahw naast de antwoorden. Laatst gewijzigd door stuyckp : 12 juli 2012 om 18:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |||||||||||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Zelfs als dat waar is, ET ALORS? Omdat iemand anders eerder het licht zag, moet men maar de waarheid negeren of wadde? Typische linkse kopke in t zand stekerij... ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Doe je oren/ogen open he, blindeling dat gij hier uithangt... Citaat:
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En het ging ook niet over wat ik wil, maar over het produceren van realistische en evenwichtige voorstellen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Je mag geen kritiek hebben op een slecht beleid. Want dan ben je verzuurd. Je moet je laten doen, en lachen als een randdebiel. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
Vollgende ronde is in het stemhokje: dat zal realistisch en evenwichtiog zijn.
![]() |
![]() |
#133 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Taal dient om een boodschap/informatie over te brengen, ik ben vrij zeker dat die overgekomen is... de rest zal me knackwurst wezen...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 12 juli 2012 om 18:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
het ging over de slinkse manier waarop BDW in zijn voorstel de bevoegdheden van brussel wou inperken. En dan de pseudo verontwaardiging van hem en zijn achterban dat zijn zelfverklaard evenwichtig voorstel, afgewezen werd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
Bovendien is dat stadje helemaal afhankelijk van het omliggende land. ![]()
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#140 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Wat een idiotische post! Dus ge moet boekhouder zijn om te beseffen dat betalen zonder inspraak te hebben onnozel is?
Dat moogt ge aan wij domme Vlamingen 'ns uitleggen met uw gesofistische Kwalen-logica... Er zijn niet genoeg facepalms in de wereld voor u, jochie...
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 12 juli 2012 om 19:12. |
![]() |
![]() |