![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u voorstander v/e onafh. Vlaanderen zonder de multiculturele etterbuil Brussel ? | |||
Ja, want een onafhankelijk Vlaanderen zonder Brussel zou makkelijker een écht rechts vreemdelingenbeleid kunnen voeren |
![]() ![]() ![]() |
23 | 26,74% |
Neen, want ik ben voor een onafhankelijk Vlaanderen met Brussel erbij |
![]() ![]() ![]() |
38 | 44,19% |
Neen, want ik ben tegen een onafhankelijk Vlaanderen |
![]() ![]() ![]() |
25 | 29,07% |
Aantal stemmers: 86. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach zo, u denkt dus in hokjes.
Ach ja, veel geblaat en weinig wol zeker? Overigens, de nazi-verwijzing (HänSS) mag u voor uw eigen ideologie houden.
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 8 mei 2005 om 19:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
|
![]() Citaat:
mheeeeeee....mheeeeeee
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 8 mei 2005 om 20:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blaat u maar lekker verder, u zal niet misstaan in de tuin van Dewever.
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 8 mei 2005 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
Daarom ben ik ook voorstander om volledig te gaan naar een Vlaamse Staat zonder Brussel. Dit om ons te ontdoen van de Waals-imperialistische parasitaire antidemocratie. Eens Vlaanderen (zonder Brussel) zijn welverdiende onafhankelijkheid heeft bereikt is er niets of niemand die een constructieve intergouvernementele dialoog tussen Brussel en Vlaanderen in de weg kan/mag staan met als logische gevolg dat de Brusselaars dan op de meest democratische wijze hun eigen toekomst kunnen bepalen in funktie van de houding van Vlaanderen/Wallonië/Europa. Eerst de Vlaamse onafhankelijkheid. Daarna... Waight and see Het zal in desbetreffend geval een zeer verfrissende ervaring zijn voor de Vlamingen om wakker te worden in een staat waar er échte democratie heerst. Ik heb trouwens de indruk dat een scenario van een staat met een rechtvaardige en eerlijke democratische besluitvorming door de jaren heen als volstrekt onvoorstelbaar is geworden.
![]() |
![]() |
#130 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laat Brussel aan de Brusselaars en laat het een soort van EU-district worden. Kunnen we eindelijk een eigen hoofdstad kiezen. Een èchte hoofdstad. Onze hoofdstad. Een hoofdstad die een weerspiegeling is van het land. (Brussel is nooit een weerspiegeling van Vlaanderen geweest) Ik ga voor Antwerpen. 8) Grootste stad van Vlaanderen, wereldhaven, wereldcentrum van de diamant, modehoofdstad, trendy en hip, vooruitstrevend, tikkeltje arrogant, zelfverzekerd,... kortom: alle eigenschappen die een hoofdstad nodig heeft. En je komt de stad ook zo mooi binnen in het Centraal station. ![]() Wat een verschil met de vuile, stinkende kelder die Brussel Centraal is! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Zijn de verbouwingen in het Centraal station van A'pen al afgelopen?
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Vlaamse Patriot : 9 mei 2005 om 07:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Het tegendeel is bewezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wel laf om argumenten van de Walenkoppen tegen een medevlaming te gebruiken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
|
![]() Citaat:
Hoewel ik ondertussen al goed 25 jaar met geen enkele partij nog iets te maken heb (en dat zo houden wil houden), zou ik het toch een afknapper vinden als ik zou ontdekken dat ik met iemand met jouw denkbeelden in dezelfde partij zou zitten. Citaat:
"Medevlaming", tsssss... Egidius |
||
![]() |
![]() |