Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juli 2012, 00:13   #121
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Восход-1 Bekijk bericht
Ik ga voortaan vaker bleekscheten aanspreken met een mocro-accentje.
Dan krijgde de rochel in u bakkes !
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 00:16   #122
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
a zwijg vuile jannet

morge om 2 uur aant pleintje ik sla a tande eruit ik poep a dikke moeder vieze belg wollah breng al a vriende ik kom ook alleen
Zei het ventje - euh pardon de held - vanachter zijn computerscherm
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 07:43   #123
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KAHRAMAN Yücel Bekijk bericht
Het is heel mooi weer, eindelijk kunnen we de zomer beleven. Ik stel voor dat niemand naar dat pleintje gaat waar Восход-1 en Zucht een romantische ontmoeting hebben gepland
Ik stel voor dat iedereen eens gaat kijken in openluchtzwembaden, dat heb ik gedaan vandaag. Ik kon net de namiddag nog verlof krijgen om vrouw en kinderen naar de zwembad te brengen, wij zijn in Hasselt geweest. Wij installeren ons altijd aan de kinderzwembad omdat de mijnen daar zwemmen. We hebben ons uitgekleed, ingesmeerd en een plons gewaagd in het water. Ik heb eens rond gekeken. Zouden hier, openluchtzwembad waar iedereen redelijk onthullend gekleed is man en vrouw gemengd (bikini's, zwembroeken,.. = heel westers) zich ook moslims, zoals ons gezin, wagen? Of zijn alle moslims heel vroom? Oh nee, wat zie ik daar rond mij, allemaal mensen van alle geslachten en alle kleuren, die zijn allemaal in badkledij, net zoals ik. Zelfs mensen die ik ken, moslims. Oh nee, allemaal zondaars. Ik dacht die gaan nu allemaal ook rondkijken en zien dat iedereen halfbloot is. Zouden die moslims iedereen stenigen, waande ik stilletjes? Maar nee, dat is allemaal niet gebeurd. Ik kwam bij, het geluid van de omgeving drong mij ook door. Iedereen maakt dolle plezier, moslims en niet-moslims, blanken en kleurlingen. Wat een mooi echt gebeurd verhaal.
Juist ja allo's en openluchtzwembaden...

Misschien eens het verhaal afmaken voor de autochtoon. ... Toen kwam de vredelievende, gereserveerde, veel te tolerante autochtoon thuis, en dacht bij zichzelf: "Er was weer veel bruin volk, misschien volgende keer eens over de grens gaan of zo."

Vraagje... waar is het openluchtzwembad van Brasschaat naartoe?
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 10:50   #124
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
a zwijg vuile jannet

morge om 2 uur aant pleintje ik sla a tande eruit ik poep a dikke moeder vieze belg wollah breng al a vriende ik kom ook alleen
ne kenkermocro die alleen komt ???
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 10:56   #125
E. Migrant
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.B. Bekijk bericht
Juist ja allo's en openluchtzwembaden...

Misschien eens het verhaal afmaken voor de autochtoon. ... Toen kwam de vredelievende, gereserveerde, veel te tolerante autochtoon thuis, en dacht bij zichzelf: "Er was weer veel bruin volk, misschien volgende keer eens over de grens gaan of zo."

Vraagje... waar is het openluchtzwembad van Brasschaat naartoe?
F.B. Je bent me voor. Met dit mooi weer dacht ik ook aan een tochtje naar het openluchtzwembad van Brasschaat, totdat ik me realiseerde dat het er niet meer is doordat...

...net als de dancings die hun deuren konden sluiten nadat de Turken ze hadden "omgebouwd" tot "gay-bar" - als je snapt wat ik bedoel.
E. Migrant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 11:21   #126
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Het is heel mooi weer, eindelijk kunnen we de zomer beleven. Ik stel voor dat niemand naar dat pleintje gaat waar Восход-1 en Zucht een romantische ontmoeting hebben gepland
Ik stel voor dat iedereen eens gaat kijken in openluchtzwembaden, dat heb ik gedaan vandaag. Ik kon net de namiddag nog verlof krijgen om vrouw en kinderen naar de zwembad te brengen, wij zijn in Hasselt geweest. Wij installeren ons altijd aan de kinderzwembad omdat de mijnen daar zwemmen. We hebben ons uitgekleed, ingesmeerd en een plons gewaagd in het water. Ik heb eens rond gekeken. Zouden hier, openluchtzwembad waar iedereen redelijk onthullend gekleed is man en vrouw gemengd (bikini's, zwembroeken,.. = heel westers) zich ook moslims, zoals ons gezin, wagen? Of zijn alle moslims heel vroom? Oh nee, wat zie ik daar rond mij, allemaal mensen van alle geslachten en alle kleuren, die zijn allemaal in badkledij, net zoals ik. Zelfs mensen die ik ken, moslims. Oh nee, allemaal zondaars. Ik dacht die gaan nu allemaal ook rondkijken en zien dat iedereen halfbloot is. Zouden die moslims iedereen stenigen, waande ik stilletjes? Maar nee, dat is allemaal niet gebeurd. Ik kwam bij, het geluid van de omgeving drong mij ook door. Iedereen maakt dolle plezier, moslims en niet-moslims, blanken en kleurlingen. Wat een mooi echt gebeurd verhaal.
Opnieuw, waarom moet gewoon en normaal gedrag in de kijker worden gezet wanneer het over moslims gaat??
Komaan zeg...
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 12:32   #127
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Opnieuw, waarom moet gewoon en normaal gedrag in de kijker worden gezet wanneer het over moslims gaat??
Komaan zeg...
De vraag stellen is ze beantwoorden? Wel fijn een getuigenis te horen over migranten die normaal doen.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 14:13   #128
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
De vraag stellen is ze beantwoorden? Wel fijn een getuigenis te horen over migranten die normaal doen.
Waarom is dat " fijn" en niet normaal en gewoon wanneer migranten normaal doen? Lijkt me gewoon vanzelfsprekend verdorie.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 14:47   #129
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Fijn voor u dat u een leuke dag had.
Maar wel bevreemdend dat u over Brussel schrijft" er wordt alcohol gedronken en mensen zitten op een tarras, vrouwen zelfs in strakke kleding".
Volgens Belgen is dat doodgewoon, waarom zou er vanuit de Turkse horeca in Brussel rekening moeten worden gehouden met de Ramadan?
Waarom verbaasd u dat zo?
Wie een zaak heeft wil verdienen, Ramadan of niet, wij zijn geen moslimland dus zou u dat helemaal niet mogen verbazen, eerder wanneer het omgekeerd zou zijn.
In Brussel is ruim 25% moslim en bepaalde wijken zijn meer dan 80% moslim. Het is dus inderdaad verbazend - en zelfs enigszins verontrustend - dat in die wijken getafeld wordt en zelfs alcohol gedronken alsof er het helemaal niet Ramadan is. Deze overwinning van het materialisme op de spiritualiteit is in niemands voordeel.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 15:39   #130
Liederik
Staatssecretaris

Liederik's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
In Brussel is ruim 25% moslim en bepaalde wijken zijn meer dan 80% moslim. Het is dus inderdaad verbazend - en zelfs enigszins verontrustend - dat in die wijken getafeld wordt en zelfs alcohol gedronken alsof er het helemaal niet Ramadan is. Deze overwinning van het materialisme op de spiritualiteit is in niemands voordeel.
Dus als ze dan ergens in de meerderheid zijn moet de rest maar volgen?

Da's nog net iets te rap. We zitten nog maar aan stap 1: murw maken met de blijde vredevolle multiculturalisme boodschap.
Liederik is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 15:54   #131
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zeer hoopgevend, ja!
Nu nog iedereen daarvan overtuigen om hetzelfde te doen!
Dat we dat nog mogen meemaken...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 15:56   #132
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Komaan zeg...
Misschien geloven sommigen hun ogen niet?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 16:02   #133
F.B.
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
hi, hi "fijn een getuigenis te horen over migranten die normaal" Was misschien een goed bedoelde opmerking, maar eigenlijk bevestig je dat de meerderheid rotjong zijn.
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 17:44   #134
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom is dat " fijn" en niet normaal en gewoon wanneer migranten normaal doen? Lijkt me gewoon vanzelfsprekend verdorie.
Misschien hierom: ‘We zien het einde van de normaliteit’
Oud 25 juli 2012, 17:45   #135
Восход-1
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
Heel goed artikel.
Восход-1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2012, 17:52   #136
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het was juist voor personen als U dat ik KAHRAMAN Yücel wou waarschuwen en alert te zijn:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
Laten we hopen dat dat in de toekomst ook zo blijft. Dat is wat wij noemen godsdienstvrijheid. Diegene die strikt bepaalde godsdienstige gebruiken wil naleven is daar vrij in. Als iemand strikt de regels van de ramada wil volgen zal niemand hem dat verhinderen op voorwaarde dat hij ook de andere in zijn vrijheid respecteert. Maar U kunt toch ook niet ontkennen dat er mensen zijn die die vrijheid niet genegen zijn. Daarom moet men steeds alert zijn, die relatieve vrijheid van handelen was bij ons in Europa ook geen natuurlijk gegeven, daar hebben vorige generaties voor moeten ijveren en strijden. Dat krijgt men niet kado.
Oud 25 juli 2012, 18:31   #137
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heel goed artikel.
Ik zou zelfs meer zeggen: een heel goed interview.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oud 25 juli 2012, 18:55   #138
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Liederik Bekijk bericht
Dus als ze dan ergens in de meerderheid zijn moet de rest maar volgen?
Waar zeg ik dat de rest moet volgen?

Het vasten is overigens een universele waarde; niemand heeft er baat bij dat deze universele waarde verloren gaat.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oud 25 juli 2012, 20:46   #139
Macchiavelli
Minister

Macchiavelli's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het vasten is overigens een universele waarde; niemand heeft er baat bij dat deze universele waarde verloren gaat.
Wat is dan die "universele waarde" aan het mohammedaanse vasten waarbij men de hele dag niks eet om zich vervolgens na zonsondergang helemaal ongans te vreten?
Het enige "universele" wat ik daaraan kan ontdekken, is de de universele hypocrisie.
Oud 25 juli 2012, 22:49   #140
KAHRAMAN Yücel
Schepen

Stuur een bericht via Instant Messenger naar KAHRAMAN Yücel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Migrant Bekijk bericht
F.B. Je bent me voor. Met dit mooi weer dacht ik ook aan een tochtje naar het openluchtzwembad van Brasschaat, totdat ik me realiseerde dat het er niet meer is doordat...

...net als de dancings die hun deuren konden sluiten nadat de Turken ze hadden "omgebouwd" tot "gay-bar" - als je snapt wat ik bedoel.
Ik ben niet zeker maar, ik raad maar eens he: misschien omdat er 1 miljoen vreemdelingen in België nooit in Brasschaat zijn geweest zodat het gemeentebestuur besliste om het zwembad te sluiten wegens onvoldoende bereiken van allochtonen?
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal.
KAHRAMAN Yücel is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be