![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() Maar bon ben deze futiele discussie toch beu en er is toch niks wat jullie steenkoppen van mening doet veranderen. Ik heb ondertussen ook al goed begrepen dat jullie het vertikken van die ivoren toren af te gaan tot jullie er letterlijk bij neer vallen. Dat jullie een mening hebben is jullie goed recht, maar breng die mening met argumentatie en bronvermelding weer, niet met die ouwe kak van "Die moslimknuffelende linkiewinkies met hun bepamperende maatschappij!!" en als er dan een topic is over een criminele daad staan roepen dat het weer de allochtonen geweest zijn. Iedereen hier is er moe van gekomen net als die mentaliteit van je mening en standpunt te behouden tot je dood valt.
Prettige dag verder! ![]() Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 24 juli 2012 om 14:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat mij betreft, mailen naar Sharia 4 Belgium met links naar discussies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lees wat jij schrijft en reageer daarop, punt. Waar is "deze hele discussie" volgens jou een manifestatie van?? Kun je die uitspraak even uitleggen? Lukt dit zonder irritatie? Goed zo! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer een discussie " stront " is wat doe je hier dan? Sharia 4 Belgium? Moeten we nu bibberen of zo?? Kun je zelf geen discussie voeren en heb je daar die club voor nodig? Zegt wel wat over jou dat je naar die organisatie verwijst... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien moeten we dankbaar zijn dat dat hier nog mogelijk is, dat men ons dat nog toelaat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Minister
|
![]() Niet natuurlijk. Dat men normaal gedrag als uitzonderlijk gaat beschouwen is juist een gevolg van de onderbelichting hiervan. Vandaar, neem ik aan, deze discussie.
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#111 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() Ik ga voortaan vaker bleekscheten aanspreken met een mocro-accentje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is het probleem dan? te veel feiten?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"ik zag een Marokkaanse beenhouwer en proper dat die was. Er hingen helemaal geen koeienkoppen en schapenkoppen vol met vliegen aan de deur zoals in Marokko, en de stukken vlees lagen netjes in de koeltoog en de vloer was ook geschrobt. Is dat niet flink?"
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Voor mij mag er nog veel meer - hoe beschrijf je dat?- 'geneut' worden over de connecties links en islam. Mail aub naar Sharia 4 Belgium. Je hebt die daad in de fase van je leven blijkbaar nodig. Dan moet je dat echt wel doen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Edde gij een probleim of wa ?
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Schepen
|
![]() Het is heel mooi weer, eindelijk kunnen we de zomer beleven. Ik stel voor dat niemand naar dat pleintje gaat waar Восход-1 en Zucht een romantische ontmoeting hebben gepland
![]() Ik stel voor dat iedereen eens gaat kijken in openluchtzwembaden, dat heb ik gedaan vandaag. Ik kon net de namiddag nog verlof krijgen om vrouw en kinderen naar de zwembad te brengen, wij zijn in Hasselt geweest. Wij installeren ons altijd aan de kinderzwembad omdat de mijnen daar zwemmen. We hebben ons uitgekleed, ingesmeerd en een plons gewaagd in het water. Ik heb eens rond gekeken. Zouden hier, openluchtzwembad waar iedereen redelijk onthullend gekleed is man en vrouw gemengd (bikini's, zwembroeken,.. = heel westers) zich ook moslims, zoals ons gezin, wagen? Of zijn alle moslims heel vroom? Oh nee, wat zie ik daar rond mij, allemaal mensen van alle geslachten en alle kleuren, die zijn allemaal in badkledij, net zoals ik. Zelfs mensen die ik ken, moslims. Oh nee, allemaal zondaars. Ik dacht die gaan nu allemaal ook rondkijken en zien dat iedereen halfbloot is. Zouden die moslims iedereen stenigen, waande ik stilletjes? Maar nee, dat is allemaal niet gebeurd. Ik kwam bij, het geluid van de omgeving drong mij ook door. Iedereen maakt dolle plezier, moslims en niet-moslims, blanken en kleurlingen. Wat een mooi echt gebeurd verhaal.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |