Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Je protesteert tegen BDW omwille van het feit dat hij
homo's schoffeert 7 6,93%
moslims schoffeert 6 5,94%
vlaams belang stemmers schoffeert 6 5,94%
homoseksuele moslim vlaams belang stemmers schoffeert 10 9,90%
de bugers die naar de stadsdiensten komen, beziet als 'klanten' 8 7,92%
ik protesteer niet, ik vind dat BDW volledig gelijk heeft 88 87,13%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 101. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 4 februari 2013, 16:38   #121
schietboog
Minister

schietboog's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boa Bekijk bericht
En daar is Godwin weer. Hallo Godwin. Daaaaag Godwin.
Tja, als de argumenten op zijn, halen ze WO II er weer bij.
Toch vreemd dat ze maar blijven vergeten dat het een beslissing van het vorige stadsbestuur was. Toen was er van verontwaardiging geen sprake. Maar zodra de grote, boze N-VA betrokken is, blijkt die verontwaardiging plots enkel voor hen te gelden.
Serieus hypocriet.
schietboog is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2013, 17:37   #122
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
...

Ik zie met lede ogen met de opkomst van de NV-A de ondergang van de compromis-democratie waar partijen elkaar na soms felle debatten en polemiek elkaar in coalities kunnen vinden, en elkaar successen gunnen. De NV-A polariseert, ...
Een 'compromis-democratie' die een 'cordon sanitaire' invoert?

Een 'cordon sanitaire' dat NIET polariseert?

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2013, 17:49   #123
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gemeenteraden die onmiddellijk foto's van het vorstenpaar en de driekleur laten verwijderen, ridiculiseren van cultuur, regenboog t shirts verbieden. what's next? uniformhemdjes aan de balie (bruin misschien? ), elke bijeenkomst beginnen met het zingen van de Vlaamse leeuw? Ik word hoe langer hoe banger.
Jij wordt nogal snel bang hé. Wel vreemd dat je niet bang was toen dit gecommuniceerd werd onder Patrick Janssens.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2013, 17:58   #124
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Ook ik word hoe langer hoe banger; en dat komt vooral omdat ik oprecht begin te vrezen dat de tegenstanders van de N-VA de 'diepten van ellende' van waaruit ze te keer gaan nog lang niet diep genoeg vinden.

Met haar 'vijanden' zoals we ze beginnen te kennen heeft de N-VA zelfs geen vrienden meer nodig

Oud 4 februari 2013, 18:00   #125
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Geen ernstige enquête. Manipulatief.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 4 februari 2013 om 18:00.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2013, 18:06   #126
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boa Bekijk bericht
En daar is Godwin weer. Hallo Godwin. Daaaaag Godwin.
Schrik kan het geestelijk vermogen aantasten.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2013, 18:08   #127
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De NV-A polariseert, en bouwt stap voor stap aan haar revolutie.
Een citaat zodanig uit zijn context gehaald en intenties suggeren die hij helemaal niet bedoeld heeft dat is een schoolvoorbeeld van polariseren.
Oud 4 februari 2013, 18:24   #128
Le Téméraire
Provinciaal Statenlid

Le Téméraire's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ook ik word hoe langer hoe banger; en dat komt vooral omdat ik oprecht begin te vrezen dat de tegenstanders van de N-VA de 'diepten van ellende' van waaruit ze te keer gaan nog lang niet diep genoeg vinden.
Daar kan ik mij in vinden. Vlaanderen/België heeft nood aan een goede politiek, aan een goede liberale, een goede centrum- en een goede sociaal-democratische partij. Maar als ge naar de huidige toestand kijkt, dan is het inderdaad om schrik van te krijgen. Veel consequentie, daadkracht, werving en niveau is er in de rest van het politieke landschap blijkbaar niet te vinden.
Le Téméraire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2013, 18:27   #129
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
... De N-VA polariseert, en bouwt stap voor stap aan haar revolutie...
Dat kan best wel kloppen en ik wil u heus niet banger maken dan u al bent, maar volgens mij doet u er niet slecht aan ook eens stil te staan bij de 'tactiek' en de 'strategie' van de tegenstanders van de N-VA.

Denkt u dat wat de 'anti-revolutionairen' hier & nu doen ook maar énig effect zal hebben?

Uitsluitend voor eigen parochie preken is een beetje té gemakkelijk, hé.

Oud 4 februari 2013, 18:35   #130
koppijn
Minister-President

koppijn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht

Met haar 'vijanden' zoals we ze beginnen te kennen heeft de N-VA zelfs geen vrienden meer nodig
Ik word er niet bang van maar een gevoel van degout. Ik dacht dat dit praktijken waren van extremisten, nu blijkt dat iedereen daar vatbaar voor is.
Oud 4 februari 2013, 19:06   #131
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koppijn Bekijk bericht
Een citaat zodanig uit zijn context gehaald en intenties suggeren die hij helemaal niet bedoeld heeft dat is een schoolvoorbeeld van polariseren.
En dat geëmmer over "uit de context gerukt" - jeez: hoeveel jaar doet BDW nu al aan politiek? Wie heeft er momenteel het quasi alleenrecht op oneliners in debatten?

"Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2013, 19:08   #132
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dat geëmmer over "uit de context gerukt" - jeez: hoeveel jaar doet BDW nu al aan politiek? Wie heeft er momenteel het quasi alleenrecht op oneliners in debatten?
Heeft Bart de Wever weer de pers gehaald, ja of ja? En quasi iedereen is het met hem eens, met uitzondering van een marginaal clubje van links kultuurkrapuul en Noord-belgisch journaille.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2013, 19:09   #133
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Heeft Bart de Wever weer de pers gehaald, ja of ja? En quasi iedereen is het met hem eens, met uitzondering van een marginaal clubje van links kultuurkrapuul en Noord-belgisch journaille.
Wat is dan het probleem?
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2013, 19:14   #134
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Over wat is quasi iedereen het met hem eens ?

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2013, 19:32   #135
Vrijheideerst
Secretaris-Generaal VN

Vrijheideerst's schermafbeelding

Standaard

Dat de NVA voor het homohuwelijk en adoptie door holebi's is, telt ook niet volgens vivelaonland en consoorten.
Vrijheideerst is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2013, 19:33   #136
vlaams realist
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Over wat is quasi iedereen het met hem eens ?
Als de mens een scheet laat in bed,haalt het de morgenkrant.Zelfs als hij twee maand niks zegt is dat nog altijd betere krantenvulling dan wat anderen zeggen.
Er is helemaal geen Dewever probleem.Mocht er geen Dewever zijn,dan moesst de P.S. het bij slecht bestuur gaan zoeken,en dat willen we niet hé.
vlaams realist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2013, 19:41   #137
Nvalid
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Wat is dan het probleem?
dat niet iedereen het eens is met de Fuhrer
Nvalid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2013, 19:43   #138
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaams realist Bekijk bericht
Als de mens een scheet laat in bed,haalt het de morgenkrant.Zelfs als hij twee maand niks zegt is dat nog altijd betere krantenvulling dan wat anderen zeggen.
Er is helemaal geen Dewever probleem.Mocht er geen Dewever zijn,dan moesst de P.S. het bij slecht bestuur gaan zoeken,en dat willen we niet hé.
Als er geen probleem is, waarover gaat de commotie dan ?

Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
Oud 4 februari 2013, 19:44   #139
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vrijheideerst Bekijk bericht
Dat de NVA voor het homohuwelijk en adoptie door holebi's is, telt ook niet volgens vivelaonland en consoorten.
Waar zou dat bij moeten meetellen ?

Oud 4 februari 2013, 19:52   #140
WetIsWet
Gouverneur

WetIsWet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gemeenteraden die onmiddellijk foto's van het vorstenpaar en de driekleur laten verwijderen, ridiculiseren van cultuur, regenboog t shirts verbieden. what's next? uniformhemdjes aan de balie (bruin misschien? ), elke bijeenkomst beginnen met het zingen van de Vlaamse leeuw? Ik word hoe langer hoe banger.

Hoe meer ik de discussies lees op dit soort ventilatiekanalen, hoe meer ik uit de pro-NV-A commentaren kan afleiden dat zij het "some animals are more equal than others" principe hanteren. Iedere kritiek op De Grote Leider is een georkestreerde aanval van de media/de linkse bakfietswielmaffia/de multikullers/de Andere Partijen. Hoe zielig moet het voor een partij zijn om te moeten leven op de goodwill van de "foert" stemmers, waar BDW en consorten die 'dezelfde obediëntie' zijn aangedaan zo gretig achteraan blijven lopen. En dat geëmmer over "uit de context gerukt" - jeez: hoeveel jaar doet BDW nu al aan politiek? Wie heeft er momenteel het quasi alleenrecht op oneliners in debatten? Dit is inderdaad georkestreerd, maar dan wel door de NV-A: leidt het publiek af met non-issues, blijf de recalcitrante underdog spelen - daar zijn Vlamingen blijkbaar gek op, en geef vooral geen antwoord op andere relevante zaken zoals: waarom moet het halve politiekorps worden opgetrommeld voor een vermeende samenscholing op basis van een gerucht?
BDW is overduidelijk geen burgemeester van de grootste stad van Vlaanderen. BDW is campagneleider die dit platform gebruikt om reclame te maken voor de NV-A staat: conformisme is de norm, en aan ieder verworven recht gaan we schaven, te beginnen met de vernis.
Ik zie met lede ogen met de opkomst van de NV-A de ondergang van de compromis-democratie waar partijen elkaar na soms felle debatten en polemiek elkaar in coalities kunnen vinden, en elkaar successen gunnen. De NV-A polariseert, en bouwt stap voor stap aan haar revolutie. Al lang niet meer tussen Walen en Vlamingen, maar ook in "eigen land." Niet toevallig is BDW aanhanger van Theodore Dalrymple. Ik raad ieder weldenkend mens aan om eens op te zoeken welke "obediënties" die Britse arts is toegedaan.
Heb je het artikel ook gelezen, of heb je zoals gewoonte de verdraaide quote opgevangen en zit je daar op te foeteren?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be