![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Persoonlijk heb ik al aardige spaarcent opzij kunnen zitten. Deze heb ik binnenkort nodig om te verbouwen. Als ze dan nog eens de btw omhoog trekken dan treffen ze me twee keer. Jongeren die vandaag vooruit willen gaat men dus het hardst treffen. Rijken hebben hun geld in vastgoed. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() U doet een gedeeltelijke beschrijving van een belangrijk deel van iemands leven af als "onzin". Deze houding zal u nog passende gevolgen opleveren voordat u droog achter uw oren wordt, dus een standje hoeft u niet te krijgen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]()
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb geen klachten over mijn opbrengsten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister
|
![]() Is er eigenlijk geen transparantie over wie al dan niet akkoord gestemd heeft om die regeling te treffen?
'k Bedoel, we kiezen onze Europarlementsleden toch? Dan mogen we toch weten waar ze voor staan?
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Omdat jij de modetrends wil volgen en daarom te veel geld uitgeeft daar kan ik niet aan doen. Jij hebt je uitgaven gehad, de mijne moeten nog komen. Het is maar naargelang je je prioriteiten legt. Het is niet omdat jij niets hebt dat een anders niks mag hebben. Edit: Het kan natuurlijk ook zijn dat jij zo een rijke investeerder bent die het gros van zijn geld in aandelen en immo heeft. Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 28 maart 2013 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() VS Trol
![]() |
#138 |
|