![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Angst, als in GEEN VACCINS WANT DAAR ZIT VERGIF IN?
Een clostridiuminfectie is een ziekte die vermeden kan worden, simpelweg door vaccinatie. Waarom zou het tonen van de realiteit, want dat is wat die videos tonen, een tetanus-infectie en wat dat doet met een patient, gelijk staan aan angst zaaien? Als de ziekte zelf te vermijden is? En er dus geen angst nodig is Citaat:
Citaat:
Feit is de ziekte in onze contrijen net door massale vaccinatie zo zeldzaam is geworden, dat je de waarschuwing voor de ziekte kan afdoen als "irrationele angst". Je zit in een zetel, net door vaccinatie. Alleen heb je dat niet door. Citaat:
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
|
![]()
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Hij bralt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
|
![]() Sjaak bral is een speudoniem. Dus het zal wel de bedoeling zijn dat hij "bralt"
![]()
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() Je moet echt ziende blind zijn om in niet te zien dat de medische industrie ons naait op grote schaal. Met al hun hoaxes, bv de mexicaanse griep en alle vaccins daaromtrent waar ze $$$ mee verdienen.
Hier een artikel van David Icke over vaccins: http://www.davidicke.com/headlines/2...s-the-vaccine/
Laatst gewijzigd door exodus : 23 oktober 2013 om 11:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Ik vond hippies nog sympathiek vroeger, nu stoor ik mij er vrij hard aan. Waarom? Het is enkel mogelijk als fenomeen in de moderne technologische maatschappij.
Je zit achter een door de moderne wetenschap ontworpen toestel de fysische wetten die het toestel laten draaien te ontkennen, in een relatief veilige en gezonde wereld de fundamenten van deze wereld aan te vallen. Je lalt over natuur, allerlei indianensstammen, hoe verfoeilijk de mainstream is en hoe men 4000 jaar geleden dingen al wist. Zonder de voorzieningen die je bekritiseert, die ons een fragiel eilandje van relatieve veiligheid hebben gebracht, had zo'n hippie het zelfs niet overleefd wegens niet levensvatbaar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hij is zelf veel erger dan de mensen die hij zo lomp beschuldigt van alles en nog wat. Je moet inderdaad potdoof en stekeblind zijn om dat niet te beseffen. ![]() Komaan, dergelijke valse en leugenachtige prentjes als dit, doen toch echt denken aan de propaganda-technieken van bepaalde duitse partijen in de jaren '30? ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 23 oktober 2013 om 11:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
Het is een feit dat de mensheid onder een samenzwering zit van een elite, al zeer lang. Een elite die onze maatschappij vormgeeft. Een elite die zelfs niet menselijk is. De zichtbare tak van deze elite zijn hybriden, deels menselijk en deels buitenaards. Zover gaat het. Het systeem is geen open dictatuur, het systeem hangt af van het geloof in het systeem van diegene die het wil controleren. Het geloof in een beperkt beeld van de realiteit, dat zulke zaken niet kunnen bestaan.
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() Je bent zelfs zo leugenachtig dat je ontkent dat je wetenschap continu verwerpt en aanvalt, behalve als het in jouw straatje past. (uitzonderlijk dus)
Faut le fair. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 23 oktober 2013 om 11:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Zelfs de machtigsten der aarde hebben amper tot geen controle op de koers die de mensheid vaart. Wij zijn onderhevig aan het spel der verandere materiele verhoudingen, die vorm geven aan onze samenlevingen.
De geschiedenis bestuderen geeft een beeld, maar een beperkt beeld. Als er elites waren, was de wereld niet een grote brok willekeur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]()
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() Zoals ik eerder zei, het systeem hangt af van het geloof in het systeem van diegene die het wil controleren. Alles staat of valt met hun geloofwaardigheid. Alles wordt in werking gestelt om het systeem in stand te houden. Niet in het minst het vergif dat ze in onze lichamen proberen te krijgen helpen om ons dociel te houden.
Het is geen toeval dat fluoiride dat ook massaal gepushed wordt (in sommige landen wordt het aan het drinkwater toegevoegd) de pijnappelklier aantast. De pijnappelklier is een belangrijk regulator is het lichaam, en een poort naar multidimensionale connectie en waarnemen, het zogenaamde derde oog. Daarom willen ze deze aantasten. De elite is bang van een ontwaakte mensheid, en daarom willen ze dit op alle mogelijke manieren onderdrukken. Vaccins, flouride, elektromagnetische smog, enz... zijn gewoon een deel van deze strategie. Ja, er is een multidimensionele samenzwering aan de gang op aarde, de realiteit is niet wat je denkt.
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Flouride!
The international communist conspiracy to sap and impurify our precious bodily fluids! |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat is ook niet nodig, ik lees wat vakkundigen over die fameuze vaccins mededelen : Citaat:
Ik druk het hele artikel niet af, je vind zulke site's met hopen trouwens. Zijn dat nu allemaal zotten, onwetenden, mensen met slechte bedoelingen enz enz ? Dan zou ik mij afvragen waarom die zoveel moeite doen om deze schadelijke vaccins aan te kaarten ? Wat winnen ze er mee ? Langs de andere kant, degenen die beweren dat er niets aan het handje is, hebben wél financiële belangen hierbij. Dat stemt toch tot nadenken, nietwaar , levende dode ? Tot slot, het is mijn familiedokter die mij die griepvaccins afgeraden heeft. Officieus weliswaar, want publiekelijk zal die man nooit positie nemen tegen de vaccins, hij wil niet door de orde der geneesheren afgestraft worden. De pharmaceutische lobby heeft véél geld, invloed en macht...DAAR gaat het om : miljardenwinsten ! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat is ook niet nodig, ik lees wat vakkundigen over die fameuze vaccins mededelen : Citaat:
Ik druk het hele artikel niet af, je vind zulke site's met hopen trouwens. Zijn dat nu allemaal zotten, onwetenden, mensen met slechte bedoelingen enz enz ? Dan zou ik mij afvragen waarom die zoveel moeite doen om deze schadelijke vaccins aan te kaarten ? Wat winnen ze er mee ? Langs de andere kant, degenen die beweren dat er niets aan het handje is, hebben wél financiële belangen hierbij. Dat stemt toch tot nadenken, nietwaar , levende dode ? Tot slot, het is mijn familiedokter die mij die griepvaccins afgeraden heeft. Officieus weliswaar, want publiekelijk zal die man nooit positie nemen tegen de vaccins, hij wil niet door de orde der geneesheren afgestraft worden. De pharmaceutische lobby heeft véél geld, invloed en macht...DAAR gaat het om : miljardenwinsten ! Citaat:
Uit al deze feiten kun jij je met enkele belangrijk klinkende " moeilijke woorden " niet uitlullen, " levende dode ". ( morte- vivante ?...Te veel vaccins gepakt ? ![]() Laatst gewijzigd door meneer : 23 oktober 2013 om 13:16. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() De enige reden waarom het waardevol is om zulke discussies voort te zetten is opdat de kwakzalvers niet alle beschikbare webruimte met hun onzin zouden vullen.
En van mijn part mogen er strengere controles op wat media publiceert over geneesmiddelen. Onlangs in "de standaard" een paniekerig artikel over dat Avastin niet zou helpen bij (dacht ik) borstkanker. Dat leek inderdaad te kloppen, maar de nietsnut die geen betere job vond dan bij een krant maakte er een sensatieartikel dat Avastin helpt niet!!1. Het zou inderdaad zo zijn dat Avastin geen goede resultaten biedt tegen borstkanker, maar bij pakweg darmkankers ziet men wel een effect. In plaats om voorzichtig aan te halen dat het niet blijkt te helpen tegen borstkanker maar wel tegen andere kankers, klonk het artikel "omg de ziekenkas betaalt dingen die niet werken terug!!!". Nodeloos om te zeggen dat in de commentaarsectie mensen begonnen te mopperen. Volkomen onverantwoord. Stel dat je een kankerpatient in de familie hebt, en de oncoloog schrijft Avastin voor. En je bent wanhopig, en hebt net zo'n artikel gelezen in Kwaliteitskrant De Standaard. Dan ga je flippen tegen de oncoloog, denken dat het zever is wat hij voorschrijft, zijn werk bemoeilijken en aan de levenskwaliteit van je familielid zitten. Wat mij betreft zouden ze hiervoor "de standaard" mogen sluiten, en de journalist in kwestie vervolgen. |
![]() |
![]() |