![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En visa versa met de late.
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Dan is het een verschuiving, met het voorstel dat nu op tafel ligt ziethet ernaar uit dat enkel de Porsche-club een verschuiving zal kennen, voornamelijk richting de ford en Volkswagen club |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ging die ook niets doen aan het denderbekken...zandzakjes leggen ! Laatst gewijzigd door Brakelaar : 9 februari 2014 om 22:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Gouverneur
|
![]() Vervang 'wensen' door 'moeten' en je vindt de kern van het probleem, giet er een belastingsverhogend sausje over en stel je nu de dommekloot voor die voor 1500 tot 1700 euro netto per maand ergens in Brussel de bediende moet gaan uithangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vervang in uw laatste zin "moeten" door "willen".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 van de redenen waarom onze roverheid dit aan't uitvoeren is, is omdat wagens steeds zuiniger worden, en door het gebruik van andere brandstoffen en electriciteit aan de accijnzen kunnen ontsnappen. Of gaan we aardgas voor thuisgebruik ook rood kleuren? Electriciteit een label geven "alleen voor thuisgebruik, niet voor voertuigen"?
![]() |
![]() |
#130 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wel gemakkelijk zo, ik wil deftige fietspaden, een fietsexpresnet, reflecterende fietspaden, speciale sneeuwruimers die enkel op fietspaden kunnen, de bladeren moeten geveegd worden voor mij, maar een ander moet ervoor opdraaien (inclusief bejaarde in het rusthuis). En terwijl ze dan met een voertuig rondkachelen van rond de 2000 euro en een belastingsvoordeel krijgen dat hoger is dan gelijk welke andere vorm van woon-werkmobiliteit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Gouverneur
|
![]() Inderdaad, ik was mis, er zijn blijkbaar nog mensen die geen doel hebben in hun leven, die geen eigen woning willen verkrijgen en die het liefst hele dagen nietsdoen op kosten van de dommekloten in de file, ik had er niet bij stilgestaan, excuseer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maakt dat uit? Ik geef U een simpel vraagstukje.
Het zijn 2 erkende bushaltes, en de uren die van toepassing zijn, zijn er ook bijgegeven. Dus ik herhaal. Wat moet iemand doen om om 5u45 aan de halte Potaarde in Grimbergen/Meise van de bus te stappen vertrekkende aan de halte Jan Portaels in Vilvoorde.
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Cookie, kan U mij eens uitleggen, aan de hand van de informatie die U op die link kan verzamelen, wat iemand moet doen om om 5u45 aan de halte Potaarde te zijn, vertrekkende van halte Jan Portaels?
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen: rekening rijden is geen belasting, maar een instrument om mobiliteitsgewoonten te veranderen opdat het probleem op een bepaalde plaats tijdens een bepaalde periode kan opgelost worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Over welke afstand spreken we hier? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De gemiddelde km is geen antwoord, gezien het vaak net daar een probleem is, iedereen geraakt waarschijnlijk binnen het uur binnen de 5km van zijn werk, maar dan.... Typische houtaine uitspraak, ze willen niet met het openbaar vervoer gaan, terwijl mijn ervaring net omgekeerd is, mensen zitten met plezier neer in een trein ipv uren te staan aan te schuiven in de file |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Het is weldegelijk een belasting, je moet bepalen om op een bepaald moment van iets gebruik te maken, je kan het wel zien als een instrument, alleen zal het nooit het probleem oplossen, het zal economisch contra-productief zijn en veel geld kosten als het plaatje eenmaal berekend is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() Man, man, man, en gij zijt een onderwijzer? Laat jij ook al uw lessen opstellen door een ander of zo? Doe zelf eens wat opzoekwerk! Of behoort dat niet tot je takenpakket in de klas?
|
![]() |
![]() |