![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Denkt u dat er een clash tussen de islamitische wereld en het Westen zal komen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
31 | 93,94% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,03% |
Ik weet het niet/ben onzeker |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,03% |
Aantal stemmers: 33. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Allemaal onder het mom van cultuur en godsdienst, ongeveer 1/4 van alle moslims doen die praktijk dus het is wel degelijk islamitisch en relevant in de zaak, imams veroordelen de zaak ook niet en het breid zelfs uit. Moslims die hun dochter verminken is een groeiend fenomeen, dat de Marokkanen en Turken het niet doen is maar een schrale troost. Egypte doet het ook, Indonesië en een hele rits zwart Afrikaanse landen, quasi allemaal moslims. Als er dan projecten lopen om dat te vermijden dan komen er protesten omdat het toegelaten in onder de sharia, de meeste moslims vinden dat het niet moet verboden worden, ook hier al zijn de meeste geen voorstander om het zelf te doen. Knack, meisjes verminking in België. http://www.knack.be/nieuws/wereld/vr...al-127639.html Laatst gewijzigd door Doge : 2 mei 2014 om 06:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() 6000 is genoeg inderdaad. De oplossing voor zulke problemen is niet die 6000 op de ander miljoen door te schuiven.
Spoor die 6000 op en stel voorbeelden. Stop bending over om dan de iedereen voor de SOA verantwoordelijk te stellen. Hakt hunne piet af? Pas de wet toe op mensen zoals zij denken dat het moet? Het zal rap gedaan zijn denk ik ![]() Grijpen wat je uitkomt, en de echte problemen ermee overschaduwen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is 10% van alle moslims in België, geen klein fenomeen. Als je een zwarte moslima ziet rondlopen dan is die quasi gegarandeerd besneden, kijk maar eens rond je. Laatst gewijzigd door Doge : 2 mei 2014 om 07:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Awel, dat ze dan politieke moed ontwikkelen ? En in plaats van zoveel focus op de hoofddoek te leggen, jacht maakt op de besnijders. Als men het afhakken van de piet te extreem vindt, is burgerlijk schrappen niet misplaatst. En daarbovenop moet er een fikse schadevergoeding naartoe het slachtoffer volgen en de personen in kwestie alle vrijheid ontnomen worden.
Maar ze verbieden nog liever een plantje dan werkelijk op te komen voor de echte vrouwenrechten. Ze leiden U liever af met een hoofddoekenkwestie of rituele slacht. Maar als men dan toch zo begaan is met de vrouwenrechten, waar wachten ze op? Het lijkt mij er meer op dat men dingen zoekt om te stigmatiseren en eigenlijk geen moer om de vrouwen in kwestie geeft... We moeten ons tolerant opstellen, maar ook niet zot he... Hakt hunne piet af! |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() Met een middeleeuwse penisguillotine op de grote markt van Antwerpen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U weet toch dat bepaalde politieke partijen angst hebben om kiezers te verliezen of in het slechtste geval dat er steden in brand worden gestoken door islamieten, omdat hun cultuur wordt aangevallen .... Allé moslims, leg uw haatboekje aan de kant en geef onze bange paarse bende een zetje door massaal op straat te komen en 'vredelievend' te betogen tegen de wantoestanden in de moslimwereld !!!! Voor dat hoofddoekje komen jullie wel op straat !!!
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 2 mei 2014 om 09:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Minister-President
|
![]() http://igvm-iefh.belgium.be/nl/actie...le_verminking/
Citaat uit de tekst: Deze zeer ernstige vorm van geweld tegenover vrouwen en meisjes is ook in België een bron van bezorgdheid, zoals overigens blijkt uit een recent gefinancierd onderzoek in België (PDF, 1.42 MB) naar de prevalentie van besneden vrouwen en meisjes die het risico lopen te worden besneden. Citaat:
Massaal opkomen? Ik zie in mijn omgeving het tegendeel... Bovendien zou dat mee bepaald worden door de geloofwaardigheid van de groep die massaal opkomt. Er zijn wijken en metrostations in Brussel waar de 'jongeren' massaal opkomen tegen politieaanwezigheid. Hun "massale inzet" kan ik echter geen reden vinden voor positivisme. Hier heb je al meteen een bron voor je begint te zeuren... http://www.youtube.com/watch?v=-rH09SumLjU Citaat:
Je noemt jezelf multicultureel en dat is je goede recht. Hele en halve waarheden gebruiken om je gelijk te onderstrepen is dat dus niet. Ik gaf je hierboven al de bronnen voor de feiten die ik stelde en kan daarmee nog heel lang doorgaan. Als ex parlementair medewerker ken ik genoeg bronnen aangaande de zaken die in onze samenleving plaatsvinden... U beschuldigt mij, na de nodige betekenisloze litanie dan maar even van haat zaaien. Het nonargument bij uitstek... Uw soort (blinde pro) multiculturaliteit is net één van de hoofdoorzaken voor het nog steeds vallen van slachtoffers van genitale verminking. Zeker in België en bij uitbreiding in het westen. Voor dit soort verrijking bedank ik feestelijk maar ik zal blijven ijveren opdat u hierover zou kunnen blijven liegen. Vrijheid van meningsuiting is nog steeds het beste wapen tegen dit soort verderfelijk fanatisme en tegen de misleiden die dit blijven verdedigen... zoals u...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister-President
|
![]() Er bestaat een regel in de natuur:' Surviving of the fittest.' Ik denk dat dezelfde regel toepasbaar is voor culturen, die culturen die het best aangepast zijn aan de opgaven van hun tijd hebben de meeste overlevingskansen. Ik beschouw de islamitische cultuur niet bepaalt als een toonbeeld van aangepastheid aan de vereisten van de 21 eeuw, integendeel. Er is nog een andere regel en dat is dat elke nieuwe generatie de neiging heeft om zich af te zetten tegenover de vorige. Dit is noodzakelijk opdat die generatie zijn eigen weg kan vinden. Dat islamisme van de tweede en derde generatie is een zoeken naar een eigen identiteit en een product van culturele ontworteling. Hoe de kinderen van die generatie daarop gaan reageren is onvoorspelbaar, vooral in een open samenleving met meerdere keuzen mogelijkheden.
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. Het verminken van vrouwen en meisjes door besnijdenis is in strijd met alle mensenrechten, daar tegen ageren en dit beter opvolgen met strenge straffen is de taak van ieder land wat enige beschaving heeft. 3. Uw redenering is zo wereldvreemd, dat het lastig wordt ze nog ernstig te nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Wishfull thinking hooft nog geen enkele kindslaaf gered vrees ik... ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"Het grotendeels christelijke zuiden van Nigeria en het overwegend islamitische noorden willen samen een einde maken aan de al vijf jaar durende opstand van de islamitische terreurgroep." Ik betwijfel of de toekomst wordt bepaald door de loop van een AK-47. Primitieve geesten denken zo.
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier geven we die inteelt achterlijken nog een uitkering en ziekenzorg ook, zo gaat het nog vlugger. Laatst gewijzigd door Doge : 2 mei 2014 om 13:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Volgens mij zijn onze machthebbers nog achterlijker dan de islamitische cultuur. Anders zouden ze nooit toelaten dat onze maatschappij kapot wordt gemaakt door geïmporteerde mensen die zich krampachtig blijven vasthouden aan hun middeleeuws boekje.
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vroeg of laat komt er myxomatose . ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister-President
|
![]() Ik dacht dat de staatsvorm verandert is van een strikt geordende dictatuur naar een chaotische semi-democratie.
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |