![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() En ook in Anderlecht, ze kwamen in totaal ook maar op drie plaatsen op. Moslims krijgen steeds meer voet aan de grond, maar christenen zouden zich onder een steen moeten verstoppen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]() Ik ben ook verplicht geweest uw progressieve rommel te leren (= onze cultuur is slecht, andere culturen zijn interessant, Europeanen zijn het kwaad der aarde, iedereen moet applaudisseren voor homoparades, 'maak een eigen rapsong' enz...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat doet ze door zoveel mogelijk gelijkgezinden achter zich te scharen en dit aantal te vertalen in kiezers. Het doel ( of zou moeten zijn ) is dat als ze een voldoende meerderheid halen of door coalitievorming (andere politieke families die reeds gedeeltelijk hun overtuiging hebben of net zien zitten er voor te gaan in ruil voor een idee van hun) De uitkomst kan drastische gevolgen hebben en de bovengrens in een democratie ligt daar waar de vrijheid er andere waarden op na te houden ( voor zichzelf ) in het gedrang komt. de pest met al die religies is dat ze al staten voorbij die bovengrens te willen gaan als het aan hen ligt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja natuurlijk, terug naar de Middeleeuwen waar iedereen die een beetje anders dacht op de brandstapel belandde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() Ja natuurlijk, terug naar de Middeleeuwen waar iedereen die een beetje anders dacht op de brandstapel belandde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je nog toevallig zo'n cursusje liggen waar hetgeen er tussen haakjes staat uit valt te staven ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In mijn tijd was het college gelukkig genoeg nog niet bedorven. Wij werden klaargestoomd als leiders en geld en er zoveel mogelijk hebben was zéér belangrijk. Andere culturen waren minderwaardig. Over homoseksualiteit werd zedig gezwegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
|
![]() Ja ja, van die macho's die op café zeggen dat het cool is om je vrouw te slagen. Maar als ze thuis komen, zijn ze de slof des huizes.
![]() Laatst gewijzigd door TV-verslaafde : 18 mei 2014 om 19:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Europees Commissaris
|
![]() Nu begrijp je me moedwillig verkeerd! Zei ik niet dat ALLE religie uit de politiek moet verbannen worden? Maar dat is het nu net: als katholieken dat mogen, mogen moslims het in principe ook. En net dat moeten we vermijden, vind ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon even een sneeuwballetje gooien en je kon naar de rector ... twee dagen nadien er nog eentje gooien en je mocht naar de perfect die je doorverwees naar de broeder voor je wat te gaan 'bezinnen' ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af hoe ze daar zelf over denkt.
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Om je eigen woorden te gebruiken: Laatst gewijzigd door Miauw! : 18 mei 2014 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo niet dien je elke partij te beknotten over dingen in hun programma die nog maar het minste een maatschappelijk aspect raken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bovendien is het punt u volledig ontgaan. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Minister-President
|
![]() Ja je bent dus dictatoriaal, dat was al duidelijk.
|
![]() |
![]() |