![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 |
|
Banneling
|
Die vraag is oneerlijk. Die gastjes kunnen niet anders dan hun ouwe rakkers laten betalen.
Laatst gewijzigd door giserke : 4 september 2014 om 00:14. |
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#123 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Check eens de volgende site:http://nuclearsecrecy.com/nukemap/ simulatie: Neocons zijn naïef. Het enige waar ze eventueel gelijk in kunnen halen is het gebruik van nucleaire wapens op militaire targets van een niet - kernmacht, die geen rechtstreekse steun heeft van een kernmacht. Dat is vrij beperkt en dan hebben we het nog niet over de "fall out" in politieke en publieke verontwaardiging en dito gevolgen. De VS is al een tijdje niet meer de enige wereldmacht van betekenis.
|
|
|
|
#124 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#125 |
|
Gouverneur
|
Wie heeft er eigenlijk belang bij dat er oorlog in Europa uitbreekt? Ik bedoel dan niet de wapenverkopers, maar geostrategisch.
Zou dit een mogelijk zijn: Er wordt oorlog tussen rusland en europa uitgelokt, die is er eigenlijk al en we hebben reeds kosten. Niemand gebruikt kernwapens(gentlemens agreement), na vele jaren zijn beiden zo verzwakt dat het gat wordt ingevuld door...IS(of iets anders crapuleus met vuurkracht! Rusland zal dat dan op hun manier oplossen, Europa op hun manier niet. Zo komt Europa na Afrika en het midden oosten in het rijtje met "failed regio's". Lekker makkelijk te controleren en te pluimen. 1 grootmacht down, next...Daar draait het om, there can be only one! |
|
|
|
|
|
#126 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik kan mij de laatste tijden niet van de indruk ontmaken dat die VS, Europa overhoop wil 'gooien' en opzetten tegen de Russen.
Europa + Rusland + China waar staat VS dan ... Ach ja, die mogen Afrika hebben ![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Banneling
|
De vraag was niet wie, maar hoeveel.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 4 september 2014 om 16:58. |
|
|
|
|
|
#128 |
|
Gouverneur
|
En wat met Oost-Europa?
De Baltische staten of Wit-Rusland, op 2 dagen rijden van hier. Weinig moslims, waar je als blanke niet opvalt. Ik denk wel dat het mogelijk moet zijn om een huis te kopen in 1 van de Baltische staten. Wanneer de boel in West-Europa ontploft, en de Baltische staten zullen inzien dat de Navo niet veel kan doen zullen ze snel buigen voor de russische beer. Rusland zal hen opnieuw vriendschappelijk omarmen(hèhè) terwijl Polen en Ukraine als bufferstaten zullen dienen. Het enige probleem blijft de VS, wanneer zij erin slagen om Rusland te destabiliseren met anarchie tot gevolg dan moeten er nieuwe vluchtwegen gevonden worden, maar da's dan voor een volgende topic. |
|
|
|
|
|
#129 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
IJsland? Bijna geen criminaliteit...
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Banneling
|
Sealand?
Laatst gewijzigd door parcifal : 8 juni 2015 om 10:02. |
|
|
|
|
|
#131 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vluchten klinkt zo paniekerig. Maar het valt te overwegen ergens anders iets op te bouwen. Bij mij zit dat er niet meteen aan te komen, en als ik dit land verlaat zou het eerder binnen Europa zijn (vriendin heeft Italiaanse roots en spreekt er soms van naar daar te trekken).
|
|
|
|
|
|
#132 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Doe wat je wil maar kom niet naar Z-O Asia.
Ga liever allen naar Neverland. 'k Hoorde dat het daar top is.
|
|
|
#133 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#134 |
|
Europees Commissaris
|
Bs'd
Vluchten is voor linkse lafaards. Een echte Belg kiest voor de overwinning of het martelaarschap. |
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En in het aanschijn van de hoogste nood kun je nog altijd je biezen pakken naar eretz israël hee drukazz ? |
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#138 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ijsland? Niet onmogelijk,... Laatst gewijzigd door djoebidoebidoe : 8 juni 2015 om 16:10. |
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Europees Commissaris
|
|
|