![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hou U dus gerust bezig met uw eigen cultuur, maar blijf met je tengels van die van mij af.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw cultuur is maar evenzeer van mij als van u. Of bent u zich weer aan het opwerpen als 'de goede Vlaming'. Straks benoemt u zichzelf nog als 'de Goede Herder(in)'! En dus, als ik vind dat er iets fout zit met 'folklore' uit het verleden en uit mijn cultuur, dan zal ik dat proberen te verbeteren. Punt uit.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 september 2014 om 11:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 29 september 2014 om 12:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() er is er maar één hoor! What shall it be boy? black or white?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister
|
![]() Blijkbaar wordt de oorspronkelijke helper van Sinterklaas over het hoofd gezien:
linkje Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Gaat u nu ook vreemde culturen napluizen op racisme? Of alleen de onze?
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 29 september 2014 om 15:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb Het Oosten nog steeds niks horen zeggen over die Iraanse Zwarte Piet, die tot het Unesco Werelderfgoed behoort.
Deze mijnheer is écht een zwarte slaaf en wordt als dusdanig voorgesteld, ook dom en grappig. Maar Iraniers zijn natuurlijk geen verwerpelijke westerse racisten zeker? Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb niets te maken met de Iraanse cultuur. Zeker niet met de cultuur van dit land waar de vrije meningsuiting wordt gefnuikt en waar homo's worden opgehangen. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 29 september 2014 om 18:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
“De militante moslim is degene die de ongelovige onthoofdt, terwijl de gematigde moslim de voeten van het slachtoffer vasthoudt.” (Marco Polo) Laatst gewijzigd door Lukkas : 29 september 2014 om 21:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U spreekt van racisme bestrijden? Sorry maar u bent een racist.
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De sint is een TURK. Turken zullen op hun teen getrapt zijn als je er een neger van maakt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg niet dat Sinterklaas zwart moet zijn. Wel, dat er ook eens een zwarte Sinterklaas zou mogen zijn. Begrijpt u? Het lijkt precies moeilijk. Als ik nu discriminerend zou willen zijn (maar daarom nog niet racistisch) zou ik aan u kunnen vragen: hebt u soms ook blond haar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ga snel een schaap kelen. (en uw racistische opmerking zal ik melden: ik ben inderdaad natuurlijk blond en voel me dus zwaar persoonlijk beledigd)
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 30 september 2014 om 07:54. |
|
![]() |
![]() |