![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Neen, absoluut niet. Je hebt immers niet bewezen dat indien A dan B. Je hebt geen verband aangetoond tussen tijd en volmaaktheid. Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Valt dit ook in de perfektie of onder perfektie ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Enkel je godsbeeld is dat. Er zijn heel veel andere godsbeelden voorhanden die andere eigenschappen hebben. Er zijn evenzeer andere wereldbeelden voorhanden waar god geen noodzakelijke of zelfs maar nuttige voorwaarde is. Kortom wanneer je blijft zeggen zonder argumentatie: zo is het en dus inherent 'ik heb gelijk' dan maak je elke discussie onmogelijk. Meer nog, jouw 'gelijk', gespeend van elke grond, maakt mijn redenering onwaar. Voorwaar erg onbeleefd in een discussie. Meer nog, de godsdienstgeschiedenis leert wat er gebeurt met mensen die onvaarwaardelijk gelijk hebben: ze slaan desnoods andere mensen het hoofd in. Dat is het hellende vlak van mensen die hun godsBEELD tot échte god uitroepen.
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=MlnnWbkMlbg ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En daar staat geschreven: "Earlier this year, however, the U.S.-based National Center for Biotechnology Information released a study done at the University of Saskatchewan that found a 22 per cent lower risk of depression for monthly church attendees." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() hier hebben we de gelovigen Musti en Mo. Musti is volledig gelukkig en relaxed door zijn diepe zuivere geloof. Alhoewel hij toch een klein probleem heeft omdat hij vindt dat Mo niet gelukkig genoeg is. Mo is ook gelovig, en kijkt uit naar het hiernamaals, je ziet dat hij er vrolijk van wordt. Omdat Musti zo'n goed man is wil hij Mo wel helpen. Gelovigen onder mekaar zijn gezellig.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 15 oktober 2014 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dus geef je de geneugten in dit leven op voor later geluk. Dus ben je dan niet zo gelukkig in dit leven, vermoed ik, anders zou je de zaken zo niet stellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Nog zo'n gelukkig stelletje ![]() ![]() En dat alleen maar omdat er iets gedaan werd door de gemeente op de sjabbat. Nog meer 'gelukkige' gelovigen. http://gigapica.geenstijl.nl/2009/06...ly_sabbat.html
![]() |
![]() |
#134 |
Minister
|
![]() https://www.youtube.com/watch?v=lcEHQzWhGsw
Jij kent niks van het sterrenstelsel. Houd je onwetendheid voor jezelf http://www.space.com/14516-galactic-...breakfast.html Het is geen fictie maar een wetenschappelijke realiteit
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geweldig !!!!
En dat aanbidt men dan , super !!!! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 15 oktober 2014 om 22:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik zal het nooit meer doen. ![]() ![]() Sorry, dat ik nu eenmaal zo ben ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je zult in ieder geval in je discussie/bewijs moeten aanhalen dat ze een rood kapje droeg. U kunt onmogelijk bewijzen dat Roodkapje niet bestaat 'omdat ze eigenlijk geen rood hoofddoekje droeg'. Ik hoop eveneens dat u 'm voelt... Want u kunt ook niet bewijzen dat God niet bestaat 'omdat Hij eigenlijk niet almachtig was'. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
2. Het zelfportret is inderdaad niet in 3D, maar is wel het meest volmaakte in de 2D-dimensie. 3. Waarom is mijn geloof niet volmaakt? Meer uitleg graag. Je hebt immers enkel het resultaat van je denken vermeld, niet hoe je aan het resultaat bent gekomen. En dat maakt het voor mij iets moeilijker aanneembaar. Het kan natuurlijk ook zijn dat je effectief geen gedachtegang bent gevolgd maar dat je gewoonweg wat uit je duim gezogen hebt. 4. Ja die schepper is volmaakt, want hij maakt het volmaakte beeld in een lagere dimensie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Naar mijn mening kun is de breedste hiërarchie die je kunt maken de volgende :
1. God 2. Zijn Schepping Er zijn dus maar 2 dingen, jezelf schapen is nogal moeilijk. God is er altijd al geweest en dat is mogelijk omdat hij niet aan tijd gebonden is. Tijd hoort immers in de 2de trap van de hiërarchie. 'Altijd' is waarschijnlijk eigenlijk zelfs een woord dat God niet kent. Wat de mens maakt. Heeft God onrechtstreeks ook gemaakt. Als een wetenschapper een computer maakt, en die computer maakt voor hem een tekening, heeft die wetenschapper onrechtstreeks ook die tekening gemaakt... |
![]() |
![]() |