Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 november 2014, 22:03   #121
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Blijkbaar voor simpele zielen wel ja
ach, deprof_eet... als kind in een ketel geconcereerd azijnzuur gevallen, hij zweet het nu voor de rest van zijn leven uit....

bepaalde hersenfuncties doen het soms nog, dat is een geluk bij een ongeluk.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2014, 23:21   #122
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dus wie een andere mening heeft, is een homo volgens jou? Ik denk de vraag terecht nog maar eens te herhalen en ook; in welke zin is iemands seksuele geaardheid relevant in een discussie? Niet dus hoor!
Oh ja, indien u weer persoonlijk en beledigend wordt in uw reactie, daar antwoord ik dus niet op, probeer het eens op een andere manier?
Daar hebben we het weer. Je bent totaal onbekwaam om hier op politics.be en zeker in deze draad iets te lezen en dan nog eens juist te interpreteren. Bovendien heb je nog altijd niet geantwoord op mijn post #88. Je blijft er zaken bijhalen en verkeerde conclusies trekken. Maar dat is natuurlijk de vrouwenlogica en het ijsbergprincipe dat je zelf nog niet eens schijnt te begrijpen. Waar heb ik gezegd dat wie een andere mening heeft een homo is ?
Ik heb gewoon gezegd
Citaat:
Ik stel vast dat heel het homo gedoe ook heel gevoelig ligt bij jou. Mag ik de vraag misschien eens stellen: ben jij homo ?
Dus jouw infantiele conclusie die je hier weer trekt is totaal verkeerd. Je blijft maar continu dom doen en verkeerde conclusies trekken. Het grappige is dat ook andere simpele geesten zoals parcifal mee aan het fantaseren is.
Moest ik nu jouw manier van redeneren ook toepassen zou ik kunnen zeggen dat als jij zegt
Citaat:
Oh ja, indien u weer persoonlijk en beledigend wordt in uw reactie ..
dat dit in feite wil zeggen dat je je persoonlijk beledigd voelt als ik iets beledigends over homo's zou zeggen. Ik redeneer wel wat slimmer als jij: dus ik trek zo'n soort conclusies niet. Jij dus systematisch en obsessief steeds weer.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2014, 23:33   #123
Guinevere
Banneling

Standaard

Après Steve Jobs, le déluge... Apple zal nu echt wel ten onder gaan in een zwart gat.

Zie, het begint al: http://www.demorgen.be/buitenland/ru...kwam-a2110950/
Guinevere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 november 2014, 23:39   #124
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
Après Steve Jobs, le déluge... Apple zal nu echt wel ten onder gaan in een zwart gat.

omdat Tim Cook homo is ???

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2014, 00:01   #125
DeProf_eet
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht

Vanuit het Russisch standpunt gezien is dat logisch. Ik verwacht trouwens dat alice binnen de kortste keren gaat zeggen dat ik hier heel blij mee ben. Zij kan gedachten lezen.
DeProf_eet is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2014, 07:11   #126
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet Bekijk bericht
Ik redeneer wel wat slimmer als jij:
LOL!

Uit de grond van mijn hart: jij redeneert slimmer dan absoluut niemand in deze draad...

En heb je nu al begrepen dat je beginconclusie, de reden waarom je deze draad gestart bent, totale onzin is?
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2014, 14:49   #127
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daar hebben we het weer. Je bent totaal onbekwaam om hier op politics.be en zeker in deze draad iets te lezen en dan nog eens juist te interpreteren. Bovendien heb je nog altijd niet geantwoord op mijn post #88. Je blijft er zaken bijhalen en verkeerde conclusies trekken. Maar dat is natuurlijk de vrouwenlogica en het ijsbergprincipe dat je zelf nog niet eens schijnt te begrijpen. Waar heb ik gezegd dat wie een andere mening heeft een homo is ?
Ik heb gewoon gezegd
Dus jouw infantiele conclusie die je hier weer trekt is totaal verkeerd. Je blijft maar continu dom doen en verkeerde conclusies trekken. Het grappige is dat ook andere simpele geesten zoals parcifal mee aan het fantaseren is.
Moest ik nu jouw manier van redeneren ook toepassen zou ik kunnen zeggen dat als jij zegt dat dit in feite wil zeggen dat je je persoonlijk beledigd voelt als ik iets beledigends over homo's zou zeggen. Ik redeneer wel wat slimmer als jij: dus ik trek zo'n soort conclusies niet. Jij dus systematisch en obsessief steeds weer.
Goed, laat ik duidelijker zijn, nuance is aan u niet besteed! Naar mijn mening moet je wel totaal achterlijk zijn, om aan mensen op het forum de vraag te stellen of ze homo zijn, alsof dit op een discussieforum er ook maar een reet toe doet.

De vraag stellen is naar mijn mening onbeschoft, dom en debiel, maar je hele mening over dit onderwerp getuigt van een dergelijke onwetendheid, haat, tegnover homo's dat ik spontaan bij jou post denk aan rednecks uit slechte Amerikaanse B films, producten van jaren inteelt met de intelligentie van een pinda, duidelijk zo?
Mooi!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2014, 16:09   #128
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
De meerderheid van de katholieken zijn zij die naar het woord van de Paus luisteren.
De meerderheid van de Katholieken luistert naar de Paus? Werkelijk?
De meerderheid van de Katholieken gaat niet eens meer elke zondag naar de kerk.
Maar nu ga je natuurlijk beweren dat enkel wie naar de Paus luistert, en elke zondag naar de kerk gaat een Katholiek is.
Dat mag je, maar dan hou je enkel nog een heel klein Katholiek kerkje over hoor, een kerkje dat zeker niet meer representatief is voor het wereldwijde christendom...
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 november 2014, 16:15   #129
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Ge hebt gelijk, het is vreemd en absurd. Maar ik had het dus in feite over de meest gangbare christelijke leer door de Paus vertegenwoordigd. En die zijn zonder twijfel gekant tegen homofilie. Ik nam dus aan dat de CEO het over die leer had. Maar we kunnen er over blijven discussieren in feite...
We kunnen het inderdaad oneindig blijven hebben over je feitenresistentie.
Dat er christelijke kerken zijn die geen problemen hebben met Homo's weet ik al sinds ik Jos Brink voor het eerst op TV zag...
Dat de Katholieke kerk niet representatief is voor het Christendom weet ik ook al langer. Voor veel niet Katholieken is de Kerk van Rome niet eens christelijk.
Voor hen ben jij het die "domme dingen die tegen de gangbare christelijke leer ingaan" verkondig.
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be