![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb gewoon gezegd Citaat:
Moest ik nu jouw manier van redeneren ook toepassen zou ik kunnen zeggen dat als jij zegt Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Après Steve Jobs, le déluge... Apple zal nu echt wel ten onder gaan in een zwart gat.
Zie, het begint al: http://www.demorgen.be/buitenland/ru...kwam-a2110950/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag stellen is naar mijn mening onbeschoft, dom en debiel, maar je hele mening over dit onderwerp getuigt van een dergelijke onwetendheid, haat, tegnover homo's dat ik spontaan bij jou post denk aan rednecks uit slechte Amerikaanse B films, producten van jaren inteelt met de intelligentie van een pinda, duidelijk zo? Mooi! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De meerderheid van de Katholieken gaat niet eens meer elke zondag naar de kerk. Maar nu ga je natuurlijk beweren dat enkel wie naar de Paus luistert, en elke zondag naar de kerk gaat een Katholiek is. Dat mag je, maar dan hou je enkel nog een heel klein Katholiek kerkje over hoor, een kerkje dat zeker niet meer representatief is voor het wereldwijde christendom...
![]() |
![]() |
#129 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dat er christelijke kerken zijn die geen problemen hebben met Homo's weet ik al sinds ik Jos Brink voor het eerst op TV zag... Dat de Katholieke kerk niet representatief is voor het Christendom weet ik ook al langer. Voor veel niet Katholieken is de Kerk van Rome niet eens christelijk. Voor hen ben jij het die "domme dingen die tegen de gangbare christelijke leer ingaan" verkondig.
![]() |