![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De leerkracht die wist dat ik zijn banden had kapot gestoken, die had heel wat minder praatjes, want die wist dat ik bereid was van het iedere keer weer opnieuw te doen. En geloof me nu maar, daar ben ik niet voor opgesloten. Maar ik begrijp wel dat de gemiddelde mens angst heeft van de gevangenis.
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een school die dit organiseert moest gewoonweg gesloten worden. En lag nu maar verder met uw eigen want gij bent hier de enige clown in deze waar mee te lachen valt hoor. Laatst gewijzigd door Garry : 25 januari 2015 om 16:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit zijn blanke jongeren, diegenen die de foto's postten, op Facebook vermoed ik, zijn van Arabische of Noord-Afrikaanse origine. Anders gezegd: er wordt gejubeld om de "bekering". Dit wordt gebruikt als propaganda door lieden met dubieuze motieven.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het loopt heden ten dage vol met zwakzinnigen in onze samenleving die, aangetrokken door een moorddadige visie op de islam, naar het buitenland trekken om er koppen te snellen. Iedere vorm van promotie voor dergelijke stromingen lijkt me overbodig. En dat in zo'n kringen dergelijke foto's spontane orgasmes teweeg brengen en verloren gelopen sukkelaars of twijfelaars zich over de streep zullen laten trekken, lijkt me ook zonneklaar.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb het zelf meegemaakt toen die van ons nog klein waren. Ze gingen vlaggetjes zwaaien aan het museum van schone kunsten omdat de koning op bezoek kwam, zonder dat wij daarvan werden op de hoogte gesteld. 't School was te klein hoor toen dat aan mijn oren kwam. Wat later gingen ze een brief sturen naar de koning, 't was nog Boudewijn, ze hadden hem in die brief nog juist niet heilig verklaart. Heel de klas moest die mee ondertekenen. Dan hadden ze toch naast de waart gerekend hoor. Heeft dat toen een discussie geweest omdat wij dat niet toelieten. Dat ze zich eens bezig houden met dat waartoe ze zijn aangesteld, les geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zit het met de vrijheid van ons geloof, of niet geloof.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik moest ook mijn badhanddoek rond mijn short draaien toen ik in Egypte het mausoleum van Aga Kahn bezocht. niks te zien overigens, maar ik was toch blij dat ik in een straat liep waar niemand me kende.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niemand beheerst die techniek zo perfect als jij. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel, maar die kosten de leerkracht geen geld.
De centjes, die doen hun het meeste pijn, dat zijn ze ook niet gewoon.
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, inderdaad. Maar men vergeet hierbij in acht te nemen dat iedere ouder het recht heeft van zijn kind op te voeden zoals hij dit wenst. Dan moeten ze daarbij ook de mening van die ouder in acht nemen en die kan zijn mening niet uiten wanneer die niet wordt op de hoogte gehouden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij hem dus wel.
En volgens Jan wordt 't tegenwoordig wèl gedaan. Òver religies onderwijzen is niks op tegen. Kinderen aan religieuze rituelen laten meedoen is niet de taak van 'n onderwijsinstelling. Dat schreef ik hier trouwens al.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is jouw probleem. |
|
![]() |
![]() |