![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Brussel verzakt binnen de eeuw naar de status van een derdewereldland. Van mij mogen ze het ook hebben.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo hebben ze heel Brussel verfranst en de taalgrens verlegd. De meeste vlamingen spreken goed tot uitstekend Frans, daarom zijn het nog geen franstaligen. Men had moeten nagaan wat iemands moedertaal is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens U mag Vlaanderen niet over zijn eigen grondgebied beschikken?
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de Franstalige Gemeenschap die naam heeft gekregen en op (franstalige) personen slaat, maar dat Wallo-Brux wel héél erg op grondgebied lijkt te slaan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 5 juni 2015 om 09:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#127 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Altijd grappig om oude Belgen te zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik hoop van harte dat de EU zijn centrale administratie verplaatst naar Berlijn, of Wenen, of zelfs Straatsburg. Dan zakt "Bruxelles" ineen als een mislukte soufflé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() @circe: het zou misschien goed zijn eens alles terug te herlezen. Als ge dan ook wat aandacht schenkt aan de teksten waarop ik bepaalde reacties plaatste gaat ge de inhoud van mijn reacties misschien ook begrijpen. Hetgeen handig is om niet zomaar van alles aan mij toe te dichten dat ik helemaal niet geschreven heb.
Ik herhaal hetgeen ik hier al eerder schreef: begrijpend lezen is blijkbaar een les tijdens dewelke velen geslapen hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() En vermits we elke reactie van Vlamingen, die niet braaf met het hoofdje knikken, zoals vroeger de negertjes op de toonbanken waar we een frank in staken, onder die noemer plaatsen, dus van 90% van de Vlamingen, en de overige 10% jaknikkers doen er inderdaad niet toe...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tegen de oorlogszucht en veroveringszucht van de fransen, een steeds wederkerend evenement waarvan, toen, het laatste, onder Napoleon plaatsgreep, hebben de andere Europese landen een buffer, de Nederlanden willen opbouwen... 15 jaren later door voortdurend gestookt van franstaligen, zowel uit Frankrijk als uit de toenmalige Nederlanden zelf is er een afscheiding van de zuidelijke provincies gekomen. Denk je nu echt dat de andere landen zomaar hun buffer zouden opgeven en Frankrijk, onder het mom van een onafhankelijk België, maar al meer aan Parijs onderdanig dan dat het ooit aan Brussel zou zijn, zouden toelaten. Indien Pajoske inderdaad over die kwestie praat dan zou ze eerder Parijs ter verantwoording moeten roepen en met haar de dolle francofonie ipv Vlaanderen voor de splitsing van wat eens een één provincie was, nl Limburg... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In België moet dat voor democratie doorgaan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U weet wel; de grote francofonie met zijn grote heldendaden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
België is regelrecht, voor het grootste deel van zijn bevolking, het tegengestelde. Het enige geluk van België is dat de meeste mensen, zoals overal, politiek niet geinteresseerd zijn en men dan ook alles en nog wat kan wijsmaken en gezien de oproepingsplicht is het dus die niet-ingelichte mensen die over het lot van iedereen beslissen en de Belgische francophone maffia aan de macht houden... En dat is wel de realiteit, alhoewel u liever doet alsof uw neus bloedt... Het is niet omdat de meerderheid van de vrouwen in de ontwikkelingslanden, dank zij hun opvoeding en de godsdienstig indoctrinatie waaraan ze voortdurend worden onderworpen, voor de sexuele verminking van de kleine meisjes zijn, dat die verminking ineens geen grote schande en misdaad meer zou zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ga uw zever elders vertellen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij is toch maar wat aan het trollen.
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En ik herhaal dat u die splitsing dan ook eerder aan de grote fransdolle veroveringsdrang te danken hebt en dat Vlaanderen zelf ook daar eerder slachtoffer dan aanstoker is. En wat de EU betreft, weet dat ik daar geen enkel, maar dan ook geen enkel vertrouwen meer in heb en dat ik u meer dan gelijk geef dat ze Vlaanderen niet zomaar zullen laten gaan want zij willen dat het Belgische geld opbrengt en daarvoor zal Vlaanderen tot in het derde geslacht en verder blijven bloeden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() je bent verplicht om naar het stemhokje te gaan. je bent niet verplicht om te stemmen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |