![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was dat een film van Dennis Black Magic misschien.
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() en toch vind ik t feit dat Gertje expliciet niet voor diversiteit koos heel veelzeggend.
ik heb er zelfs meer vertrouwen in dat zoiets de keuze van de kiezer beter zou kunnen weergeven dan alle peilingen naar kiesintenties. anders kost m dat geld, en daar is m toch nogal gevoelig voor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is toch diversiteit?
Er is een rosse, en blonde en een brunette.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben er van overtuigd dat K3 geen lang leven meer is beschoren !! 't is zowat volledig uitgemelkt !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik las vandaag dat 70% van de vrouwen lesbisch of bi zijn, er zitten er wellicht zelfs te bij
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nieuwe cd van K3 al 90.000 keer besteld, Lotto Arena al 20 keer uitverkocht laat HLN weten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb jij al 90000 exemplaren besteld ??
![]() Damn , u bent wel een erg grote fan zo te lezen !! ![]() 1 exemplaar om af & toe te draaien , de rest als verzameling ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wiens propaganda ook, als 't maar deugd doet.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal niet. Het voordeel van K3 is dat er elk jaar een nieuwe lichting gemakkelijk indoctrineerbare koters bijkomen. En het prachtige van de zaak is dat ouders daar maar wat graag in meegaan omdat ze dan tenminste eens een half uur stil zijn als K3 op tv is. Dat is wat Gert Verhulst 20 jaar geleden al begreep en jij klaarblijkelijk nog steeds niet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nope, redelijk losse interpretatie van de reactie van vrouwen op vrouwelijk schoon. Niet meer, niet minder.
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga hier een voorspelling doen !
Als de wereld over 60 jaar nog bestaat (dat kan ik niet goed zien in mijn glazen bol) dan zullen de bejaarden tijdens feestjes en bijeenkomsten niet meer zingen van "Daarbij die molen" en "Op de purp'ren hei" maar ze zullen heel enthousiast brullen "Wie heb ik aan de lijn" en "Heyah mama" en "Daar zijn die engeltjes" en "Oya lélé" ! Wedden dat ik gelijk krijg ? Da's een mooi toekomstbeeld voor mijn jongere forumgenoten ! Ik zal het niet meer meemaken ![]()
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20120829_00275805 Daar was ook gezeik over hoe ze er moesten uitzien , volgens de opdringerige "fans" !!!!
|
![]() |
![]() |