![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zorg voor 'n deftige opleiding, dan maak je kans op 'n deftige job, zonder opleiding kan je niet verlangen dat de beste jobs aangeboden worden, dat is niet enkel 'n probleem bij jou omdat je toevallig 'n ander "kleurke" hebt (gaan we weer ![]() Met jouw negatieve ingesteldheid en eeuwig calimero complex zal je je nergens ter wereld goed voelen, werk daar eerst eens aan.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goedbedoeld zeggen dat iemand wel een importbruid zal zijn....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overheen gelezen of ben je van jezelf kwaadaardig?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vrees van wel. Vreselijk gefrustreerd...
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niemand! Bij de pakken gaan neerzitten en je wentelen in zelfbeklag, zelfmedelijden heeft nog nooit iemand 'n stap verder gebracht, integendeel. Je hebt maar 1 leven, als je dat verklooit of laat verklooien door iets wat altijd, overal (ter wereld) & iedereen wel eens overkomt, is't voorbij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het persoonlijk falen wordt tegenwoordig al te gemakkelijk afgewenteld op vermeend racisme. De slachtofferstatus is zeer geliefd bij veel allochtonen. Zeer handig ook in deze poco-maatschappij.
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder ambieerde ik niet de beste jobkes zoals men enkele posts hierboven verkeerdelijk interpreteerde, kassierster was ok voor mij, nu qua opleiding enzo zit het wel goed daar niet van - ook al is het geen MBA, maar 't is crisis en ik wou toch op z'n minst een zittend jobke dat ik lichamelijk voor langere tijd kon volhouden, 't is zeker niet dat ik de ambitie had om manager ofzo te doen, allesbehalve (lol). Nu dat probleem is inmiddels van de baan want ik ben intussen vrijgesteld van de arbeidsmarkt en sta op de wachtlijst voor een sociale woning, dan kan ik eindelijk in de hangmat liggen profiteren, finally (lol). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eerlijk gezegd wist ik niet dat Aziaten daar op die manier (nog) mee te maken hadden. Een aantal mensen van Congolese origine uit mijn vriendenkring hebben ook zo'n verhalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je 'n goeie dag wensen, ook al is 't in 't Chinees; plat racisme? Je rijst ipv frieten aanbieden; plat racisme? Dat ze niet blank genoeg was, dat zal de werkgever haar zo vlakaf gezegd hebben? Dat van die "mail order bride" verzint ze er zelf bij omdat iemand haar vroeg of ze Thaise was. Haar op straat aangapen als 'n toeristische attractie? Ik word ook al eens op straat aangegaapt, kan ook verbeelding zijn. Enzovoorts. Laat je nakijken want de racisten zitten al onder je bed.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 4 augustus 2016 om 15:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pesten is van alle tijden en sommigen worden de dood in gepest omdat ze niet assertief zijn. Aziaten zijn zeer timide en niet assertief; bijna kruiperig. Je moet af en toe ook een grote bek durven opzetten anders wordt je gewoon verpulverd. En blanken worden net zo goed gepest door Congolezen in Congo. Dat zijn nog grotere racisten. Je moet daar als blanke met militaire begeleiding uit je compound of je wordt doodgeschoten of t scheelt niet veel.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://youtu.be/kmncx8yFTR0
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 4 augustus 2016 om 16:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat doen Arabieren Afrika? Hun kerngebied is Arabië. Waarom weer Europeanen viseren. Typisch geval van Oikifobie. Wat deden de Mongolen in Europa? Wat doen Noordafrikanen, Arabieren en Afrikanen in Europa? Ik vind de overname van de Amerika's en Australië door Europeanen niet OK. Maar laten we het anno 2016 houden, het is zo al moeilijk genoeg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |