![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afijn, nationalistisch niet toelaatbaar gedrag mijnentwege, zekers? Dedju toch. Foei Moi. +Jan, Pier en Polleke uiteraard.
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb trouwens al eerder laten verstaan dat de emotionele break-down van De Wever niet alleen de herinnering aan zijn vader betrof maar ook de herrie van de voorbije week die hij zichzelf aandeed. Dat laatste was trouwens mijn eerste reactie buiten dit forum. De Wever heeft buiten zijn dictatoriale kantjes ook nog een menselijke, maar het is niet zijn gewoonte om daar op en berekende wijze mee te pronken. Anciaux deed niets anders. Hij begon het zelfs te haten om het imago van gevoelige man op te hangen, maar gaf uit pure berekening toe aan degenen die hem gebruikten om hun eigen TV-waar aan de man te brengen ...en liep op een dag tegen de lamp. http://www.hbvl.be/cnt/oid39065/arch...-vanoudenhoven
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Steekt het??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens belgische nationalisten toch.
Een deel van dat scenario klopt, maar niet alles.
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik neem aan dat je hiermee verwijst naar het laatste stuk in dat scenario ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij emotionele breakdown op prime-time time op TV ligt dat ietwat anders. Dan (maar dat is weer een persoonlijke mening) heb ik zelfs ietwat meer respect voor wat getraan bij de begrafenis van Morel destijds. Dat was niet in een studio omgeving. Enfin, niet waard om verder over door te drammen.
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij emotionele breakdown op prime-time time op TV ligt dat ietwat anders. Dan (maar dat is weer een persoonlijke mening) heb ik zelfs ietwat meer respect voor wat getraan bij de begrafenis van Morel destijds. Dat was niet in een studio omgeving. Enfin, niet waard om verder over door te drammen.
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Bij ons leren we; en niets dan goed over de doden; maar zelfs dat kon er bij de francofonie in haar Vlamingenhaat niet af... De franstaligen konden zelfs hunne grote mond niet houden, ook al waren ze het er niet mee eens... Maar ze hadden zeker de stomme van Portici in hun achterhoofd en vreesden dat hun franstalige grootheid wel eens van zijn voetstuk afgegooid had kunnen worden... Laatst gewijzigd door marie daenen : 26 september 2016 om 08:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat mensen die als kind elke uiting van affectie vanwege hun ouders misten, elk teken van affectie als zwakheid aanvoelen als ze volwassen zijn. Hoe ouder ik word, hoe meer ik mij bewust word van dat gemis, en hoe meer ik dat mijn eigen ouders verwijt, ook al liggen ze allang onder de zoden. De ene vertaalt dat door middel van verdriet omdat er niet is gezegd geweest wat gezegd had horen te worden. De andere vertaalt dat door boosheid. De Wever heeft blijkbaar het gevoel dat hij zijn vader emotioneel had kunnen "bereiken" door met hem te praten. Ik heb dat niet. Daarvoor is er véél te weinig rekening gehouden met mijn verdriet als diep gekwetst kind. Ik hield van mijn vader, zoals elk kind, maar ik voel niet de minste behoefte om hem dat alsnog te kunnen zeggen.
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
D�*�*r werd idd komedie gespeeld. Ook door De Wever. Nochtans heb ik hem ook daar geen tranen zien plengen. Ik heb ervaring zat in het zien van het verschil tussen cinema en een niet gespeeld moment van emotionele zwakte. Ik zou me in De Wever's plaats doodschamen, en ik ben er vrij zeker van dat dit bij hem ook het geval is. Ik vind De Wever op politiek vlak een gore rotzak, maar dat belet mij niet om de nooit eerder vertoonde kwetsbare kant van die politieke klootzak te zien. Ik ben namelijk ondanks alles een mens gebleven. Mét gevoelens, ook al zal ik heel mijn leven moeite blijven hebben om mijn zachtere kant te tonen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 26 september 2016 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |||
Europees Commissaris
|
![]() [quote=Knuppel;8247233]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() dat hoeft ook niet.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() .. den grooten Lijder met pistache ijslollie .. .. ik wou ne sjokolat ..
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 26 september 2016 om 20:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |