![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Gelooft u dat de Russen de Amerikaanse stemcomputers hackten? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
5 | 12,50% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
35 | 87,50% |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijn dat uw grote geopolitieke inzichten die je hier op neerbuigend toontje komt vertellen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Another case of butthurt? Luister naar Henry zelf, mijn woorden zijn het heus niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
vertaling: wetenschap, techniek en kapitalisme zijn de drie-eenheid van de duivel door God te ontkennen, de natuur te vernietigen en naar een economische catastrofe zal leiden en tot een derde wereldoorlog.
![]() |
![]() |
#124 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Dat zal een geweldige toekomst worden. Als Amerika maar de grootste is. Dat kan wel eens helemaal de verkeerde kant op gaan.
Lees de Nieuwe Bijbel over Gods Rijk in de microkosmos. En bezie ook Twitter en facebook. Laatst gewijzigd door harriechristus : 7 januari 2017 om 13:07. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Als je tegen illegale migratie door Mexicanen bent, maken ze een racist van je. Als je benoemt dat veel Mexicanen die migreren een strafblad hebben, zeggen ze dat je discrimineert. Als je Rosy O' Donnell in persoon beledigt, zeggen ze dat je iets tegen alle vrouwen hebt. Deze dingen zijn allemaal uit de context gehaald door de media om Trump te beschimpen. Terwijl mensen vooral TEGEN Hillary stemmen omdat ze de belangen van grote bedrijven en van Goldman Sachs verdedigt. Dat noem ik stemmen met gezond verstand. Het zijn net Hillary stemmers die zich laten manipuleren, omdat ze vallen voor de lastercampagne op het nieuws.
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je denkt nog steeds dat iets niet gebeurt omdat jij het ontkent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zonder enig fundament ? Man, op welke planeet hebben jullie geleefd ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denk je dat ze dat niet zouden kunnen? ![]() Dat ze schrijven 'high confidence' bewijst net dat ze dit zeer serieus nemen, high confidence wijst erop dat er verschillende bronnen zijn met hoge-kwailiteits informatie die allemaal in dezelfde richting wijzen. Dit lijkt een beetje op een wetenschappelijk rapport (zoals bvb. van het IPCC) waar men ook altijd spreekt over 'likely' of 'very likely'. En ook daar heb je dan steeds weer de olie-lobby of betaalde 'sceptici' die daarop springen en zeggen 'Not evidence, not evidence'. De gelijkenissen zijn treffend, alweer. Alle vaststellingen zijn gebonden aan probabiliteiten. Als men zegt dat er 'high confidence' is dat een losgelaten steen naar beneden valt, is dan ook betwistbaar? Hoe ga jij bewijzen dat dat altijd het geval is? Dat kan je niet, je kan het elke seconde testen gedurende een eeuw, maar het is altijd mogelijk dat de volgende keer het niet gebeurd en dat steen omhoog valt, je kan alleen aantonen dat er 'very high confidence'is dat die steen ook volgende keer naar beneden zal vallen. En dat is voldoende. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 7 januari 2017 om 14:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onderschat Rusland en zijn ingenieurs niet. Volgens Assange kwam zijn informatie over de beruchte e-mails echter NIET van de Russen en de inlichtingendiensten vertonen volgens mij hetzelfde gedrag als toen ze "bewijzen" voorlegden van de Iraakse massavernietigingswapens. Alle middelen zijn goed om Trump toch maar in een slecht daglicht te stellen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 7 januari 2017 om 14:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister
|
![]() Op een planeet waar media quotes uit de context halen om een verkeerd beeld van iemand neer te zetten. Over Mexicanen en over vrouwen onder andere. Framing heet dat
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus Trump framed Trump? Wow. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En in dit geval.. Ik ben geen computertechnicus, maar hoor van deskundigen dat het inderdaad niet mogelijk is om een sluitend bewijs tegen de Russische overheid te fabriceren. Zonder een oordeel te vellen hebben de inlichtingendiensten in het verleden al bewezen dat ze voor geen haar te vertrouwen zijn. Ook niet onder ede in een rechtszaal. In feite heeft een bekende rechter al een van de woordvoerders van de inlichtingendiensten betrapt op een leugen onder ede, enkele dagen geleden. Judge Napolitano: No Russian Hack
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 7 januari 2017 om 14:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
God zij dank is er iemand, Vladimir Poetin, een uitzonderlijk leidersfiguur, die hier tegen in gaat. En dat steekt natuurlijk bij de schurken in het Capitool. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister
|
![]() Citaat:
FOX news haalt alleen het fragment "they are rapists" eruit om die opmerking uit de context te halen en door te trekken naar ALLE Mexicanen. Wat racistisch zou zijn. Dat is framing, en dat heeft een politiek doel. Wat niet zou mogen voor "onafhankelijke" media. En wat vrouwen betreft. Dat ging over Rosy O'Donnell, en over miss world die zich niet verzorgde. Beide situaties werden uit de context gehaald. Men maakt ervan dat de belediging van Trump aan het adres van Rosy doorgetrokken kunnen worden naar zijn standpunt over alle vrouwen. Idem voor miss world die vanuit een professioneel oogpunt op haar lijn moet letten. Alsof Trump vindt dat alle vrouwen aan een ideaal moeten voldoen. Men heeft het gebruikt om een vals beeld van een sexist neer te zetten. Mensen zoals jij trappen daar met 2 voeten in. Zelfs nog dat sarcastisch ondertoontje alsof het een vaststaand feit is dat Trump racistisch en sexistisch is. Je zou je wat kritischer mogen opstellen tov de media
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 7 januari 2017 om 14:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je kan dat trouwens nog 100 keer herhalen, maar laat de anderen daar maar over oordelen.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 7 januari 2017 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Bart De Wever: "De enige bijdrage die de Vlaamse Beweging vandaag nog kan leveren aan een onafhankelijk Vlaanderen, is ophouden te bestaan" Jan Jambon: "Les transferts Nord-Sud, ça nous aide juste pour le marketing. Mais en fait, ça ne nous intéresse pas" Bourgeois: "onafhankelijkheid is iets uit de 19de eeuw" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Natuurlijk kan de NSA bepaalde Russische FSB-computers overnemen en vandaaruit DNC servers hacken, dat is niet eens moeilijk met hun mogelijkheden. Zo kan je dan perfect log-entries aanmaken op DNC-servers die verwijzen naar Ip-nummers die gebruikt worden door die bepaalde FSB-pc in dat bepaalde lokaal op die bepaalde tijd, terwijl operator Igor V, op die pc aan het werk is. Die log-entries zijn dan authentiek en dus sluitend bewijs. Het spijt me maar jij wint echt olympisch goud in de klasse : extreem naief en totaal geen benul. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tja, uw geflipflop is fenomenaal, zo wordt Hitler ook vast geframed elke week op Canvas, nietwaar? ![]() |
|
![]() |
![]() |