Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 februari 2017, 16:16   #121
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PORSCHE Bekijk bericht
Een Rechter is niet meer dan een werkinstrument en staat onder het gezag van een President. Hier heb je ook van die wereldvreemde Rechters die regelmatig belachelijke uitspraken doen. Daarom moeten die ook aansprakelijk gesteld kunnen worden voor hun uitspraken. Als morgen een CEO een verkeerde beslissing neemt staat hij daarna op straat en is het einde carrière. Wel als een Rechter een inreisverbod dat uit veiligheidsoverwegingen is ingevoerd vernietigt en er volgt een aanslag, JA dan is die Rechter mede verantwoordelijk en moet die vervolgd worden! Dat is geen kwestie van wet handhaven maar die Rechter doet uit POLITIEKE overwegingen een uitspraak. Gat verbranden is op de blaren zitten, zo simpel is het.
Nope.De president heeft geen macht over benoemde rechters.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2017, 16:17   #122
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Wat een domme post. Je wil dus een van de belangrijkste struikelblokken tegen het tot stand komen van totalitaire regimes uit de weg ruimen?

Mensen leren écht geen zak uit de geschiedenis he...
Trump supporters zijn gewoon dom. Ook op dit forum.
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2017, 17:17   #123
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Nu hebben Adrian.

Niet vandaag man, too da loo.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2017, 17:21   #124
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Quote: "Een paar weken president en hij heft de beperkingen op die Wallstreet opgelegd kreeg naar aanleiding van het ontstaan van de crisis.
Nota bene de grote veroorzakers van de crisis"

En, wat welke werkelijkheid geeft u er dan aan?
Ik veronderstel dat, gezien Uw erbarmelijke situatie in de steeg, nog wat meer allochtonensoep met liefde nodig heeft.

Go on buddy!
HIER

Laatst gewijzigd door zonbron : 7 februari 2017 om 17:23.
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2017, 18:35   #125
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Ik veronderstel dat, gezien Uw erbarmelijke situatie in de steeg, nog wat meer allochtonensoep met liefde nodig heeft.

Go on buddy!
Blijkbaar geen antwoord op.
Met de mond vol tanden of ligt uw kunstgebit momenteel in de steradent?
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2017, 20:03   #126
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een domme post. Je wil dus een van de belangrijkste struikelblokken tegen het tot stand komen van totalitaire regimes uit de weg ruimen?

Mensen leren écht geen zak uit de geschiedenis he...
.. niet alleen dat... de inhoud van die post is gewoon op verscheidene vlakken compleet fout tot leugenachtig... om niet te zeggen een 'wereldvreemd' zicht op een democratische staatsorganisatie.
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2017, 20:17   #127
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een Rechter is niet meer dan een werkinstrument en staat onder het gezag van een President. Hier heb je ook van die wereldvreemde Rechters die regelmatig belachelijke uitspraken doen. Daarom moeten die ook aansprakelijk gesteld kunnen worden voor hun uitspraken. Als morgen een CEO een verkeerde beslissing neemt staat hij daarna op straat en is het einde carrière. Wel als een Rechter een inreisverbod dat uit veiligheidsoverwegingen is ingevoerd vernietigt en er volgt een aanslag, JA dan is die Rechter mede verantwoordelijk en moet die vervolgd worden! Dat is geen kwestie van wet handhaven maar die Rechter doet uit POLITIEKE overwegingen een uitspraak. Gat verbranden is op de blaren zitten, zo simpel is het.
Dus volgens jou doet deze onafhankelijke rechter een politieke uitspraak omdat het je niet zint en zou dat niet mogen want hij moet de richtlijnen van een politicus volgen?

Hoeveel bullshit heb je zo nog op die kar liggen?

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54

Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 7 februari 2017 om 20:17.
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 februari 2017, 22:35   #128
Nr.10
Secretaris-Generaal VN

Nr.10's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Dat was snel, maar niet geheel onverwacht. De multinationals verzetten zich fel tegen het door Trump ingestelde inreisverbod (de zogenaamde moslimban).

Bring back our muslimboys uit de 7 landen!
Gisteravond hebben de grootste bedrijven ter wereld een kortgeding aangespannen tegen het opgeschorte decreet van Amerikaans president Donald Trump dat een tijdelijk inreisverbod invoerde tegen inwoners van zeven moslimlanden. In het kortgeding voor het beroepshof benadrukken 97 bedrijven waaronder Apple, Facebook, Google en Netflix het belang van immigranten in de economie en de samenleving. Het immigratiebeleid van Donald Trump krijgt almaar meer tegenwind uit de bedrijfswereld.

De bedrijven waren aanvankelijk van plan het kortgeding later deze week aan te spannen, maar versnelden hun juridische demarche nadat het decreet van Trump het voorbije weekend werd opgeschort.

Opgeschort
Een Amerikaans federaal hof wees dit weekend het verzoek af van het Amerikaanse ministerie van Justitie om de omstreden moslimban te handhaven. Het ministerie probeerde met het verzoek een eerdere uitspraak van een rechter in Seattle over het verbod teniet te doen.

Onder de deelnemende bedrijven zitten kleppers uit de techindustrie als Facebook, Google, Intel, Netflix, Snap, Uber en Airbnb. Maar ook jeansfabrikant Levi Straus & Co en yoghurtmaker Chobani sprongen op de kar.
http://www.hln.be/hln/nl/39002/Donal...oslimban.dhtml

Iets zegt me dat er hier wel eens iets interessant van komen kan.
Het opperhoofd van Google is de grote roerganger achter deze operaties, heb ik ergens gelezen.
Oud 8 februari 2017, 09:06   #129
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nr.10 Bekijk bericht
Het opperhoofd van Google is de grote roerganger achter deze operaties, heb ik ergens gelezen.
Google & Microsoft zijn DE grote jongens in de informatica wereld.
Ze zijn "tegen" de immigrantenmaatregel uit eigenbelang, niet uit verontwaardiging.hé.
Er zijn ook veel bedrijven die achter Trump staan. D�*�*r horen we niets over.
Eén van die bedrijfsleiders zegde: hardwerkende immigranten zijn goede werknemers.

Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2017, 13:55   #130
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tavek Bekijk bericht
Trump supporters zijn gewoon dom. Ook op dit forum.
Kunnen we van de anderen ook zeggen. Jullie probleem is dat jullie teveel met jullie geweten denken en rondkijken met oogkleppen op. Misschien te weinig verstand en visie? Trump doet wat ook veel Vlamingen hier denken willen zien gebeuren. En diegenen die op mijn vorige post reageerden plaats ik onder de noemer marginaal en het plebs. Toevallig de namen waar ik steeds moet bij lachen bij het lezen van hun o zo "intelligente" posts. De wannabee's die in hun leven niets gepresteerd hebben, terug zien op een leven zonder inhoud en wachten op de laatste adem. Dus jullie reacties storen mij totaal niet want ik houd nooit rekening met een antwoord van plebsvolk.
PORSCHE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2017, 14:00   #131
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kunnen we van de anderen ook zeggen. Jullie probleem is dat jullie teveel met jullie geweten denken en rondkijken met oogkleppen op. Misschien te weinig verstand en visie? Trump doet wat ook veel Vlamingen hier denken willen zien gebeuren. En diegenen die op mijn vorige post reageerden plaats ik onder de noemer marginaal en het plebs. Toevallig de namen waar ik steeds moet bij lachen bij het lezen van hun o zo "intelligente" posts. De wannabee's die in hun leven niets gepresteerd hebben, terug zien op een leven zonder inhoud en wachten op de laatste adem. Dus jullie reacties storen mij totaal niet want ik houd nooit rekening met een antwoord van plebsvolk.
Ben jij establishment of zo? Zo elitair man!

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
Oud 8 februari 2017, 14:01   #132
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Paulus Experience Bekijk bericht
Dus volgens jou doet deze onafhankelijke rechter een politieke uitspraak omdat het je niet zint en zou dat niet mogen want hij moet de richtlijnen van een politicus volgen?

Hoeveel bullshit heb je zo nog op die kar liggen?
Lees de twee vetgedrukte delen en merk op dat je hetzelfde zegt als wat ik zei. Onafhankelijk en politieke uitspraak gaan nooit samen.Als jij dat bullshit noemt dan moet je eens wat beter leren nadenken. Want je zegt nu zelf dat een Rechter zijn eigen politieke agenda volgt. Dus een fout systeem. Noem het dan een dictatuur maar waarom nog presidentsverkiezingen? Meer dan 50 miljoen stemmen maar owee als er dan iets beslist wordt. Een voor het leven benoemde en politiek bepaalde Rechter kan daar gewoon een streep door trekken.
Oud 8 februari 2017, 14:04   #133
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ben jij establishment of zo? Zo elitair man!
Neen maar dat wil niet zeggen dat ik bij het plebs wil behoren door er een belachelijke visie op na te houden. Establishment is ook kut met peren. Maar als ik dan toch moet kiezen dan mag jij bij het plebs gaan zitten. Waar je volgens mij ook al in zit. Braaf de regels volgen en u elke dag langs achter laten nemen. En nog dank u zeggen ook. Kijk eens op uw loonbrief. Uw afhouding sociale zekerheid is voor de helft voor mij. Dank u plebs
Oud 8 februari 2017, 14:08   #134
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Lees de twee vetgedrukte delen en merk op dat je hetzelfde zegt als wat ik zei. Onafhankelijk en politieke uitspraak gaan nooit samen.Als jij dat bullshit noemt dan moet je eens wat beter leren nadenken. Want je zegt nu zelf dat een Rechter zijn eigen politieke agenda volgt. Dus een fout systeem. Noem het dan een dictatuur maar waarom nog presidentsverkiezingen? Meer dan 50 miljoen stemmen maar owee als er dan iets beslist wordt. Een voor het leven benoemde en politiek bepaalde Rechter kan daar gewoon een streep door trekken.
Ik twijfel sterk aan uw vaardigheid om een zin begrijpend te lezen, want wat jij beweert staat er helemaal niet.

Oud 8 februari 2017, 14:10   #135
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen maar dat wil niet zeggen dat ik bij het plebs wil behoren door er een belachelijke visie op na te houden. Establishment is ook kut met peren. Maar als ik dan toch moet kiezen dan mag jij bij het plebs gaan zitten. Waar je volgens mij ook al in zit. Braaf de regels volgen en u elke dag langs achter laten nemen. En nog dank u zeggen ook. Kijk eens op uw loonbrief. Uw afhouding sociale zekerheid is voor de helft voor mij. Dank u plebs
Graag gedaan

Oud 8 februari 2017, 14:27   #136
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
En diegenen die op mijn vorige post reageerden plaats ik onder de noemer marginaal en het plebs.
LOL! Was jij geen werkloze?

Citaat:
De wannabee's
Het woord is 'wannabe'. 1 e. Leer schrijven.

Citaat:
Establishment is ook kut met peren.
Klasse. Zeker niet marginaal, zo schrijven.

Citaat:
Lees de twee vetgedrukte delen en merk op dat je hetzelfde zegt als wat ik zei. Onafhankelijk en politieke uitspraak gaan nooit samen.Als jij dat bullshit noemt dan moet je eens wat beter leren nadenken. Want je zegt nu zelf dat een Rechter zijn eigen politieke agenda volgt.
Voor een zelfverklaarde niet-marginaal is je leesvaardigheid indrukwekkend slecht. Wat je daar schrijft is zelfs van ver geen reactie op wat The Paulus Experience schreef.

Citaat:
Noem het dan een dictatuur maar waarom nog presidentsverkiezingen? Meer dan 50 miljoen stemmen maar owee als er dan iets beslist wordt. Een voor het leven benoemde en politiek bepaalde Rechter kan daar gewoon een streep door trekken.
Dus jij vindt dat als het volk een president verkiest, die president ALLES moet mogen, zonder zich een bal aan te trekken van de reeds bestaande grondwet?

Dan ben je in de beschaafde wereld aan het verkeerde adres. In bananenrepublieken kan dat, hier gelukkig niet. Wanneer je een president verkiest, verkies je iemand die binnen het kader van de bestaande grondwet en de bestaande wetten het land bestuurt, of onder wiens leiding via de geijkte kanalen wetswijzigingen doorgevoerd worden. Je kiest geen dictator.

Verhuis als je dat niet zint.

Citaat:
Braaf de regels volgen en u elke dag langs achter laten nemen.
Klasse. Zeker geen plebspraat.

Laatst gewijzigd door Scorpio : 8 februari 2017 om 14:30.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2017, 14:28   #137
Scorpio
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik twijfel sterk aan uw vaardigheid om een zin begrijpend te lezen, want wat jij beweert staat er helemaal niet.
2

Indrukwekkend hoe wat je eigenlijk schreef hem compleet ontgaan lijkt te zijn.
Scorpio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2017, 14:46   #138
Zwitser
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Een Rechter is niet meer dan een werkinstrument en staat onder het gezag van een President.
Ooit van de scheiding der machten gehoord? De president staat niet boven de wet.

Citaat:
Als morgen een CEO een verkeerde beslissing neemt staat hij daarna op straat en is het einde carrière. Wel als een Rechter een inreisverbod dat uit veiligheidsoverwegingen is ingevoerd vernietigt en er volgt een aanslag, JA dan is die Rechter mede verantwoordelijk en moet die vervolgd worden! Dat is geen kwestie van wet handhaven maar die Rechter doet uit POLITIEKE overwegingen een uitspraak. Gat verbranden is op de blaren zitten, zo simpel is het.
Een CEO is geen rechter. Een CEO kan je met een president vergelijken, en je het is tijd dat men die incompetente oetlul aan de kant zet.

Kijk, terrorisme is uiterst zeldzaam. Je er druk overmaken is eigenlijk wat de terroristen willen, dus als je terrorisme wil bestrijden dan begin je met het zoveel mogelijk te negeren. Met een inreisverbod los je niks op. Net als alle andere zgn. anti terrorisme maatregelen werkt ook dit niet.
Geen enkele, ik herhaal, geen enkele, niet een nada, nul, van de anti terreur maatregelen die men sinds 9/11 genomen heeft had 9/11 kunnen voorkomen...
... repeat ...
Zwitser is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 februari 2017, 15:19   #139
PORSCHE
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
LOL! Was jij geen werkloze?

Het woord is 'wannabe'. 1 e. Leer schrijven.

Klasse. Zeker niet marginaal, zo schrijven.

Voor een zelfverklaarde niet-marginaal is je leesvaardigheid indrukwekkend slecht. Wat je daar schrijft is zelfs van ver geen reactie op wat The Paulus Experience schreef.

Dus jij vindt dat als het volk een president verkiest, die president ALLES moet mogen, zonder zich een bal aan te trekken van de reeds bestaande grondwet?

Dan ben je in de beschaafde wereld aan het verkeerde adres. In bananenrepublieken kan dat, hier gelukkig niet. Wanneer je een president verkiest, verkies je iemand die binnen het kader van de bestaande grondwet en de bestaande wetten het land bestuurt, of onder wiens leiding via de geijkte kanalen wetswijzigingen doorgevoerd worden. Je kiest geen dictator.

Verhuis als je dat niet zint.

Klasse. Zeker geen plebspraat.
1/ Gewillig werkloze en al dikwijls gezegd. Ik ontvang met veel plezier mijn maandelijkse dotatie en gebruik dit als een extra zakcentje. 954 euro/maand voor niets te doen. Ik WIL niet meer in België gaan werken! En de dag dat ze mijn maandelijkse dotatie af nemen dan is dat ook maar zo. Maar zolang krijg ik dat elke maand. Ga jij maar werken. Van de afhoudingen betalen ze mij.

2/ Slechte tekstverwerker waarschijnlijk. Want als ik wannabee met twee e's schrijf dan neemt die dat voor goed. Met een e is het fout. Maar als je het niet kan lezen > alle begrip voor en mijn advies is dan richting eerste leerjaar

3/ Mijn klasse is wat ik bepaal. Ik trek mij geen bal van anderen aan. Voor mijn part stampen ze naast mij iemand dood. Who cares? Ik, mijn leven en mijn mening. Al de rest is bullshit en enkel leuk voor discussies.

4/ Wat Paulus de boskabouter bedoelt interesseert mij ook niet. Ik beslis wat ik er uit op maak. Staat mijn reactie hem niet aan dan moet hij maar zwijgen. Ik discussieer daar niet over.

5/ Een President heeft in mijn ogen meer macht dan een Rechter. Dus in mijn ogen is het geen democratie als 1 Rechter zomaar beslissingen kan nemen. En een President -ook Trump- zal niet alles alleen beslissen maar heeft een heel pak raadgevers rond hem. Hij volgt een agenda die tijdens de verkiezingen zijn beloofd. Iets anders dan onze onbekwame politici.

6/ Ik zal ook verhuizen. Nog enkele maanden de kassa laten groeien. Je gaat mij nog missen
Oud 8 februari 2017, 15:26   #140
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
1/ Gewillig werkloze en al dikwijls gezegd. Ik ontvang met veel plezier mijn maandelijkse dotatie en gebruik dit als een extra zakcentje. 954 euro/maand voor niets te doen. Ik WIL niet meer in België gaan werken! En de dag dat ze mijn maandelijkse dotatie af nemen dan is dat ook maar zo. Maar zolang krijg ik dat elke maand. Ga jij maar werken. Van de afhoudingen betalen ze mij.

2/ Slechte tekstverwerker waarschijnlijk. Want als ik wannabee met twee e's schrijf dan neemt die dat voor goed. Met een e is het fout. Maar als je het niet kan lezen > alle begrip voor en mijn advies is dan richting eerste leerjaar

3/ Mijn klasse is wat ik bepaal. Ik trek mij geen bal van anderen aan. Voor mijn part stampen ze naast mij iemand dood. Who cares? Ik, mijn leven en mijn mening. Al de rest is bullshit en enkel leuk voor discussies.

4/ Wat Paulus de boskabouter bedoelt interesseert mij ook niet. Ik beslis wat ik er uit op maak. Staat mijn reactie hem niet aan dan moet hij maar zwijgen. Ik discussieer daar niet over.

5/ Een President heeft in mijn ogen meer macht dan een Rechter. Dus in mijn ogen is het geen democratie als 1 Rechter zomaar beslissingen kan nemen. En een President -ook Trump- zal niet alles alleen beslissen maar heeft een heel pak raadgevers rond hem. Hij volgt een agenda die tijdens de verkiezingen zijn beloofd. Iets anders dan onze onbekwame politici.

6/ Ik zal ook verhuizen. Nog enkele maanden de kassa laten groeien. Je gaat mij nog missen
Nou ja, basse classe is ook een soort klasse

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be