![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Go on buddy! Laatst gewijzigd door zonbron : 7 februari 2017 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() .. niet alleen dat... de inhoud van die post is gewoon op verscheidene vlakken compleet fout tot leugenachtig... om niet te zeggen een 'wereldvreemd' zicht op een democratische staatsorganisatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel bullshit heb je zo nog op die kar liggen?
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 7 februari 2017 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn "tegen" de immigrantenmaatregel uit eigenbelang, niet uit verontwaardiging.hé. Er zijn ook veel bedrijven die achter Trump staan. D�*�*r horen we niets over. Eén van die bedrijfsleiders zegde: hardwerkende immigranten zijn goede werknemers. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Staatssecretaris
|
![]() Kunnen we van de anderen ook zeggen. Jullie probleem is dat jullie teveel met jullie geweten denken en rondkijken met oogkleppen op. Misschien te weinig verstand en visie? Trump doet wat ook veel Vlamingen hier denken willen zien gebeuren. En diegenen die op mijn vorige post reageerden plaats ik onder de noemer marginaal en het plebs. Toevallig de namen waar ik steeds moet bij lachen bij het lezen van hun o zo "intelligente" posts. De wannabee's die in hun leven niets gepresteerd hebben, terug zien op een leven zonder inhoud en wachten op de laatste adem. Dus jullie reacties storen mij totaal niet want ik houd nooit rekening met een antwoord van plebsvolk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Staatssecretaris
|
![]() Lees de twee vetgedrukte delen en merk op dat je hetzelfde zegt als wat ik zei. Onafhankelijk en politieke uitspraak gaan nooit samen.Als jij dat bullshit noemt dan moet je eens wat beter leren nadenken. Want je zegt nu zelf dat een Rechter zijn eigen politieke agenda volgt. Dus een fout systeem. Noem het dan een dictatuur maar waarom nog presidentsverkiezingen? Meer dan 50 miljoen stemmen maar owee als er dan iets beslist wordt. Een voor het leven benoemde en politiek bepaalde Rechter kan daar gewoon een streep door trekken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Dan ben je in de beschaafde wereld aan het verkeerde adres. In bananenrepublieken kan dat, hier gelukkig niet. Wanneer je een president verkiest, verkies je iemand die binnen het kader van de bestaande grondwet en de bestaande wetten het land bestuurt, of onder wiens leiding via de geijkte kanalen wetswijzigingen doorgevoerd worden. Je kiest geen dictator. Verhuis als je dat niet zint. Citaat:
Laatst gewijzigd door Scorpio : 8 februari 2017 om 14:30. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kijk, terrorisme is uiterst zeldzaam. Je er druk overmaken is eigenlijk wat de terroristen willen, dus als je terrorisme wil bestrijden dan begin je met het zoveel mogelijk te negeren. Met een inreisverbod los je niks op. Net als alle andere zgn. anti terrorisme maatregelen werkt ook dit niet. Geen enkele, ik herhaal, geen enkele, niet een nada, nul, van de anti terreur maatregelen die men sinds 9/11 genomen heeft had 9/11 kunnen voorkomen...
![]() |
![]() |
#139 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
2/ Slechte tekstverwerker waarschijnlijk. Want als ik wannabee met twee e's schrijf dan neemt die dat voor goed. Met een e is het fout. Maar als je het niet kan lezen > alle begrip voor en mijn advies is dan richting eerste leerjaar ![]() 3/ Mijn klasse is wat ik bepaal. Ik trek mij geen bal van anderen aan. Voor mijn part stampen ze naast mij iemand dood. Who cares? Ik, mijn leven en mijn mening. Al de rest is bullshit en enkel leuk voor discussies. 4/ Wat Paulus de boskabouter bedoelt interesseert mij ook niet. Ik beslis wat ik er uit op maak. Staat mijn reactie hem niet aan dan moet hij maar zwijgen. Ik discussieer daar niet over. 5/ Een President heeft in mijn ogen meer macht dan een Rechter. Dus in mijn ogen is het geen democratie als 1 Rechter zomaar beslissingen kan nemen. En een President -ook Trump- zal niet alles alleen beslissen maar heeft een heel pak raadgevers rond hem. Hij volgt een agenda die tijdens de verkiezingen zijn beloofd. Iets anders dan onze onbekwame politici. 6/ Ik zal ook verhuizen. Nog enkele maanden de kassa laten groeien. Je gaat mij nog missen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |