![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wij zaten inderdaad in de commissie bejaardenzorg.
Wij konden daar autonoom beslissingen nemen. Deze beslissingen werden daarna bekrachtigd in de OCMW raad. Het zijn misschien niet echt bevoegdheden naar de letter van de wet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat "de staat" zijn prioriteiten maar eens herschikt en het profitariaat wandelen stuurt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De meeste mensen moeten werken voor hun dagelijks brood. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag me trouwens af waarom de staat mensen zoals u moet onderhouden en de mensen die hun hele leven gewerkt hebben, niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Strak plan!
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
God beware me, maar ik maak er later liever zelf een eind aan dan dat ik ooit bij mijn kinderen zou moeten gaan bedelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bullshit. Van een kale kikker kan men geen pluimen plukken.
![]() |
#135 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Back on topic: als ik het goed begrijp zijn jullie pissed omdat de staat parasieten onderhoudt ipv oudjes - waarvan de kinderen te egoïstisch zijn om te willen bijleggen.... Awel dat die kids dan net als die 'parasieten' van een uitkering proberen rond te komen. Kunnen ze mee 'profiteren'...... Laatst gewijzigd door bembem : 26 april 2017 om 07:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik weet het mijn ouders wisten niet beter dan dat je moest werken voor je geld. Dat heb ik dan maar klakkeloos overgenomen. Mijn kinderen zullen meer informatie krijgen van mij. Ik zal uitzoeken hoe ze best officieel zo weinig mogelijk verdienen om toch nog recht te hebben op een sociale woning (een bvbaatje oprichten). Van zodra ze afgestudeerd zijn, of net ervoor (?), een glimmende nieuwbouw sociale woning kopen, op en top af met zonnepanneeltjes en al. 10 jaar later kunnen ze dat dan eventueel verkopen met dikke winst en een upgrade doen. Van zodra ik wat meer tijd heb alle mogelijke subsidies uitvlooien en hoe ze binnen te graaien. Het zijn zotten die werken. 100 duizenden vluchtelingen en uitkeringstoeristen kunnen ze hier opvangen en hun ouders laten overkomen Maar mensen die heel hun leven gewerkt hebben en pakken belastingen afdragen hebben niet eens een pensioen om het minimum rusthuis (OCMW rusthuis) te betalen. Waarom krijg ik toch dat onfatsoenlijke idee om op het VB te stemmen volgende keer/keren. Ondanks het feit dat ik geen Vlaams-nationalist ben en Belgie niet moet barsten. Aah ja. Onkelinckx zegt: "Tu est un NAZI" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat voor de een weinig is = voor de andere veel: -enkele honderden euros iedere maand noem ik voor iemand in mijn geval schatten, dus ja men heeft mij tot nu toe goed gepluimd, en nu back on topic please....
|
![]() |
![]() |