![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het gaat er om dat geloven en hun volgers dictatoriaal zaken, gebruiken in de maatschappij opdringen als: zo hoort/moet het. En dat alle andersdenkenden dit dan maar moeten toestaan! Is dat hoofddoek ongevaarlijk, neen want het is het geheel >>>>psychische manipulatie door geloven is moeilijker aan te tonen te bewijzen omdat de slachtoffers weigeren mee te werken het zelfs moeten ontkennen. Staat vast dat bv genitale verminking de laatste jaren steeds meer voorkomt in ons land. De mannen steeds meer met messen rondlopen en het ook gebruiken. enz... Allemaal toestanden die bewijze dat ze hier NIET aan een nieuw leven willen beginnen, maar hun oude gebruiken hier gewoon dictatoriaal onder het mom van geloof komen opdringen aan andersdenkenden. De volgende stap is bewezen in de geschiedenis, andersdenkend uitmoorden >>> zie nu ASSAD, Erdogan.... Wat overigens de christenen in het verleden met koloniaal gedrag ook deden! Geloof ok goed......, maar ik, de kinderen wil er niets met te maken hebben in de maatschappij waar ik in leef.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 6 maart 2018 om 21:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
|
![]() Citaat:
Ter vergelijking, als ik mijn recht op kindergeld wil uitoefenen, dan moet ik wel eerst bewijzen dat ik effectief kinderen heb. Als een gelovige zegt dat hij gelovig is, en dat zijn ritueel deel uit maakt van zijn godsdienst, dan vraagt een overheid of een rechtbank helemaal niet of dat wel klopt. Gewoon de verkondiging van de gelovige dat het zo is, is genoeg. Dus dan dacht er een slimmerik, wacht eens even, ik ga die privileges ook eisen, en dat als atheist. Gewoon een zo absoluut ongeloofwaardige godsdienst verzinnen is voldoende. D?*?*r gaat het om. Citaat:
En gij zit hier te janken dat het '"onbeleefd is', en dat is 'kwetsend' ...zucht .. Goed zo! Gelovigen hebben ook het recht om belachelijk gemaakt te worden! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
En voor alle duidelijkheid, het gaat hier enkel tijdens de schooluren, daarnaast kan een moslima haar geloof beleven naar goeddunken. En voor alle duidelijkheid, het gaat hier om een school waar de ouders op voorhand wisten dat het naar neutraliteit streefde. Niemand houdt hen tegen naar een andere school te gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die ouders die het belangrijk vinden voor hun kinderen dat de school de neutraliteit toepast zouden op deze grond misschien ook naar het gerecht kunnen stappen en wat dan ? Zie je de krabbenmand waar iedereen in terecht komt ? De religieuzen maken een keuze en veranderen naderhand de regels, zonder zich ook maar een bal aan te trekken van de consequenties voor de anderen. Hopelijk zal er in beroep een ietwat wijzere rechter oordelen.
I wish nothing but the best for you too. Laatst gewijzigd door Zucht : 6 maart 2018 om 22:53. |
|
![]() |
![]() |