![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wouter kan het niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat mij de coalitie N-VA/SP.A/O.VLD betreft, waarom niet? Iedereen vindt hier blijkbaar dat dit veel over N-VA zegt, die de deur op een kier plaatst om met alle partijen samen te zitten en de democratie toe te passen. Niemand heeft de SP.A verplicht om samen met N-VA in zee te gaan hé. SP.A kiest daar bewust zelf voor. Op zich niet zo vreemd omdat SP.A in het politieke spectrum dichter bij N-VA staan dan Groen!. Echter, SP.A staat wel dichter bij Groen dan bij N-VA, maar ze halen dan geen meerderheid. Het opmerkelijkste is dat men SP.A verkiest boven CD&V... Of ook niet, want van SP.A krijg je de steken in je gezicht ipv in je rug, dus daar heb je sowiso meer aan dan aan een partij vol graaiende judassen. En Kris Peeters gaat nu blijkbaar toch een Verhofstadtje doen, dus van zijn in azijn gemarineerde smoelwerk zijn we dan ook weer vanaf. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu is Bart de SPA vakkundig aan het fileren . Na enkel weken vruchteloos onderhandelen ,zal hij verklaren dat er niet voldoende raakpunten zijn met de SPa en dat er enkel een voortzetting van de oude Zweedse coalitie mogelijk is ,die zal gedoogd worden door het VB,om mogelijke dissidenten voor te zijn . CD&V zal wel de Havenschepen kwijt zijn ,willen ze nog meedoen . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben dat zondebokhoppen zo beu als koude pap. Eigen posten veiligstellen, wat taktische steken een mooi spreuk - Griekse deze keer - en hup de keizer heeft gesproken. De sossen zijn de sossen, de tjeven de tjeven. Nu, gisteren morgen. Bart zoekt gewoon het fabeltje van de dag. Waar zijn de realisaties?
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 21 november 2018 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht eigenlijk dat het Geel-Groen ging worden, en dat dacht Onze Bart ook.
Maar de Groenen zijn slimmer en consequenter. Dus gaat Bartje met zijn gat bloot in de boot met Jinnih. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Somers is niet tegen. Nogal raar, daar hij lid is van een partij die ideologisch zich altijd heel sterk heeft gekant ieder zowat ieder symbool van de katholieke Kerk en laatste, bij monde van de voorzitster, liet weten dat ze de financiering voor de erkende religies wil afschaffen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ten tweede: Wat een zever verkoop je daar! Er zijn tal van gemeenten waar zowel N-VA als Groen in de gemeenteraad zetelen (Edegem bvb) De Groenen zijn zeker niet slimmer en consequenter dan de N-VA, maar ik ga zeker ook niet het tegenovergestelde beweren. Ik hou niet van veralgemeningen.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ten tweede: Wat een zever verkoop je daar! Er zijn tal van gemeenten waar zowel N-VA als Groen in de gemeenteraad zetelen (Edegem bvb) De Groenen zijn zeker niet slimmer en consequenter dan de N-VA, maar ik ga zeker ook niet het tegenovergestelde beweren. Ik hou niet van veralgemeningen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een perfecte afspiegeling van de bevolking noemt Somers dit dus.... ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 22 november 2018 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wanneer schat je dat het voorstel van t'Rutten "geïmplementeerd" zal worden?
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wetend wat de sossen eisen om het Weverke over de brug te krijgen zou ik maar geen te grote hoop kakken op zijn toekomstige partners in islamisering.
![]() |
#138 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wanneer je commentaren wil geven op politieke situaties moet je in de eerste plaats objectief de zaken bekijken. Niet vooringenomen zoals jij het doet maar dat weten we al langer dan vandaag. Laatst gewijzigd door robert t : 22 november 2018 om 15:45. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 22 november 2018 om 15:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Indien ik gelogen heb hebben de media evenzeer gelogen, wat ik niet geloof.. |
|
![]() |
![]() |