![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() in elk geval ...
met deze puur op rancune en kleinzielige politieke pesterij gebaseerde beslissing ... heeft Maggy immigratie meteen terug tot thema van de verkiezing geplaatst. persoonlijk denk ik dan : is die nu echt niet slimmer? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ...en dat op een moment dat men ouderlingen moet gaan mobiliseren om nog wat volk bijeen te krijgen tijdens de grote bosbrossersmanifestaties...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
komt helemaal goed. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben liever de vreemdelingen als thema dan Vlaanderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch wat nuanceren. Ik weet niet wat ik zou doen moest mijn gebuur mijn huis wederrechtelijk afpakken. En dit onder het mom dat zijn voorouders daar 2000 jaar geleden woonden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ondanks haar monsterachtig postuur, is ze zo doorzichtig als cellofaan.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 15 april 2019 om 09:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wel spijtig dat ondertussen enkele duizenden Belgische gehandicapten in de kou blijven staan, en er enkele Belgen gaan sterven omdat ze hun medicijnen niet kunnen betalen maar je moet iets overhebben om Theo Francken en BDW te bekladden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
NB;;;; Weet De Block wie die mensen zijn die in het Noordstation zitten en wat ze doen.???????????? Indien ja......Proficiat. indien nee....WIJSELIJK ZWIJGEN; |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Europees Commissaris
|
![]() Euuuuch…...Heb je de laatste dagen het Noordstation al gezien???? Prachtig toch hoe dat verandert is onder De Block. Ga eens kijken dat moet je hier geen zever en leugens zitten vertellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Europees Commissaris
|
![]() Ja, als je op risico van er op afgerekend te worden Christenen uit de moorddadige handen van moslims redt dan ben je inderdaad een slecht mens in moslimogen. Ik kan uw redenering wel volgen maar heb er toch geen begrip voor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Loer of geen loer. Theo Francken had zijn kabinet niet in de hand. Had hij de zaken beter in de gaten gehouden op zijn kabinet (wat minder getwitterd?) en zich meer professioneel gedragen, dan was dit niet gebeurd. Zo zit het in mekaar en niet anders. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 april 2019 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Maar hou binnenkort eens de gang van zaken in de gaten betreffende die Kucam…. Ik denk niet dat CD&V die gaat laten vallen na bewezen diensten...……….. Laatst gewijzigd door TREBRON : 15 april 2019 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In de straten van Beiroet Christenen "selecteren" die genoeg bakchich geven? Rare manier van redden. Er is trouwens in Beiroet een Belgisch consulaat dat ook bevoegd is voor Syrië. Consulaat die de officiële en beschikbare weg is voor deze vluchtelingen om een dossier in te dienen. Francken organiseert dus een sluikweg waar onderweg omkoperij gebeurd?
Laatst gewijzigd door Gipsy : 15 april 2019 om 11:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik dacht dat Beiroet de hoofdstad was? Sorry indien verkeerd.
![]() |