Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 15 april 2019, 09:32   #121
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere Bekijk bericht
De joden hebben schrik van gehandicapte Palestijnense asielzoekers. Ik vraag me helemaal beschaafd af waar die eigenlijk géén schrik van hebben dus.
Ja, en van wat hebben de Palestijnen allemaal schrik dat ze asiel komen aanvragen in Belgie.
Bob is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2019, 09:34   #122
Anna List
Banneling

Standaard

in elk geval ...

met deze puur op rancune en kleinzielige politieke pesterij gebaseerde beslissing ... heeft Maggy immigratie meteen terug tot thema van de verkiezing geplaatst.

persoonlijk denk ik dan : is die nu echt niet slimmer?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2019, 09:37   #123
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
in elk geval ...

met deze puur op rancune en kleinzielige politieke pesterij gebaseerde beslissing ... heeft Maggy immigratie meteen terug tot thema van de verkiezing geplaatst.

...en dat op een moment dat men ouderlingen moet gaan mobiliseren om nog wat volk bijeen te krijgen tijdens de grote bosbrossersmanifestaties...
Bob is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2019, 09:39   #124
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
...en dat op een moment dat men ouderlingen moet gaan mobiliseren om nog wat volk bijeen te krijgen tijdens de grote bosbrossersmanifestaties...
vooral op t moment dat ouderlingen de rusthuisfactuur niet kunnen betalen van hun pensioen en dat er al jaren wachtlijsten zijn voor Vlaamse gehandicapten omdat er niet genoeg opvangplaatsen zijn voor hen ... en dan kan een OVLD minister blijkbaar op drie maand zonder probleem een bijkomende instelling openen ... voor vluchtelingen welliswaar...

komt helemaal goed.

Go Maggie, go!!
Oud 15 april 2019, 09:39   #125
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
in elk geval ...

Veel keuze heeft de OVLD niet meer sinds ze de laatste Vlamingen openlijk wegjoegen uit hun partij.

Ze hebben liever de vreemdelingen als thema dan Vlaanderen.
Oud 15 april 2019, 09:45   #126
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Die herinneren zich de Palestijn nog die handgranaten naar hun kinderen wierp.

Ik weet wel, jij als moslim bent voorstander, de kinderen en hun ouders niet zo zeer.

Toch wat nuanceren. Ik weet niet wat ik zou doen moest mijn gebuur mijn huis wederrechtelijk afpakken. En dit onder het mom dat zijn voorouders daar 2000 jaar geleden woonden.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2019, 09:53   #127
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
in elk geval ...

ondanks haar monsterachtig postuur, is ze zo doorzichtig als cellofaan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!

Laatst gewijzigd door Zipper : 15 april 2019 om 09:53.
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2019, 10:00   #128
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik betuig even veel medemenselijkheid tegenover een gehandicapte vluchteling die de mogelijkheid niet heeft om weg te reizen uit bijvoorbeeld de Gazastrook,
dan een gehandicapte vluchteling uit de Gaza die wel tot hier geraakt is.

Die in de Gaza kunnen we helpen met 1 euro per dag. Goed helpen.
Die tot hier geraakt is, kost ons minstens 100 euro per dag. En maakt het tekort aan verpleegkundigen nog nijpender.

De linkse kerkgangers zijn discriminerend ten opzichte van die sukkelaars die ginder te zwak zijn om naar hier te reizen, om vinden dat ze ginder in eigen land hun eigen toekomst moeten helpen uitbouwen met bloed zweet en tranen.
Dan denken onze beroepssporters dat ze een zware inspanning geleverd hebben. Doe die vluchtelingen eens na die met hun rolstoel vanuit de Gaza strook tot in Antwerpen geraakt zijn. Blijkbaar over land want ik heb geen enkele rubberboot met rolstoelen gezien op het nieuws en dat zou toch opgevallen zijn hé.Dat is een OMYPISCHE MEDAILLE WAARD;
Wel spijtig dat ondertussen enkele duizenden Belgische gehandicapten in de kou blijven staan, en er enkele Belgen gaan sterven omdat ze hun medicijnen niet kunnen betalen maar je moet iets overhebben om Theo Francken en BDW te bekladden.
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2019, 10:05   #129
TREBRON
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Ja, en van wat hebben de Palestijnen allemaal schrik dat ze asiel komen aanvragen in Belgie.
Het is voor linkse partijen gelijk van waar ze komen al is het van shakamaka land, als ze maar moslim zijn is het dik in orde. Welkom Sharia.
Oud 15 april 2019, 10:06   #130
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Toch wat nuanceren. Ik weet niet wat ik zou doen moest mijn gebuur mijn huis wederrechtelijk afpakken. En dit onder het mom dat zijn voorouders daar 2000 jaar geleden woonden.
wat zou je doen mocht je buur je jaarlijks twee maandlonen afpakken mss?
Oud 15 april 2019, 10:16   #131
TheFourHorsemen
Secretaris-Generaal VN

TheFourHorsemen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Makkelijk excuus. De federale overheid heeft ook iets te zeggen over Brussel. Nee, Francken was niet zo'n goede staatssecretaris.
Als bevoegdheidsverdelingen etc. u niet interesseren, wat doet u dan op een politiek forum?
TheFourHorsemen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2019, 10:17   #132
TREBRON
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Zaniken omdat De Block een asielcentrum wil openen voor gehandicapte vluchtelingen, maar de andere kant opkijken wanneer 'wonderboy' Theo Francken vele honderden Assyriërs (1) zonder enige controle binnen heeft gelaten.

Dat is zo de schizofrene -laat ons maar zeggen: hypocriete- houding van ettelijke Vlaams-nationalistische bengels hier op dit forum.

Moet er nog zand zijn?

(1) Waarvan er meer dan 100 zijn waarvan we niet weten waar ze zijn en wat ze nu aan het uitspoken zijn.
Het Oosten, ik veronderstel dat ge denkt dat ge een verstandige mens zijt en ik hoop dat ook, maar in uw plaats zou ik toch eens goed heel de historie van die Christen Syriërs die door die "Turkse CD&V mol" en het vertrouwen in de mens van Theo hier geraakt zijn eens helemaal onbevooroordeeld lezen van in het begin. Je zal zien dat Theo hier een zware loer gedraaid is. Ik besef wel dat in politiek sportiviteit niet bestaat en dat de winnaar , zoals in het Wilde Westen, degene is die het eerste schiet.
NB;;;; Weet De Block wie die mensen zijn die in het Noordstation zitten en wat ze doen.???????????? Indien ja......Proficiat. indien nee....WIJSELIJK ZWIJGEN;
Oud 15 april 2019, 10:23   #133
TREBRON
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
De block doet ten minste iets.
Francken liet de zaak maar betijen, deed niets tegen de pipi&kaka in het Noordstation, reed enkel achter transmigranten met politiecombi's, enz.
Euuuuch…...Heb je de laatste dagen het Noordstation al gezien???? Prachtig toch hoe dat verandert is onder De Block. Ga eens kijken dat moet je hier geen zever en leugens zitten vertellen.
Oud 15 april 2019, 10:25   #134
TREBRON
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Makkelijk excuus. De federale overheid heeft ook iets te zeggen over Brussel. Nee, Francken was niet zo'n goede staatssecretaris.
Ja, als je op risico van er op afgerekend te worden Christenen uit de moorddadige handen van moslims redt dan ben je inderdaad een slecht mens in moslimogen. Ik kan uw redenering wel volgen maar heb er toch geen begrip voor.
Oud 15 april 2019, 10:52   #135
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN

Het Oosten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Het Oosten, ik veronderstel dat ge denkt dat ge een verstandige mens zijt en ik hoop dat ook, maar in uw plaats zou ik toch eens goed heel de historie van die Christen Syriërs die door die "Turkse CD&V mol" en het vertrouwen in de mens van Theo hier geraakt zijn eens helemaal onbevooroordeeld lezen van in het begin. Je zal zien dat Theo hier een zware loer gedraaid is. Ik besef wel dat in politiek sportiviteit niet bestaat en dat de winnaar , zoals in het Wilde Westen, degene is die het eerste schiet.
NB;;;; Weet De Block wie die mensen zijn die in het Noordstation zitten en wat ze doen.???????????? Indien ja......Proficiat. indien nee....WIJSELIJK ZWIJGEN;

Loer of geen loer. Theo Francken had zijn kabinet niet in de hand. Had hij de zaken beter in de gaten gehouden op zijn kabinet (wat minder getwitterd?) en zich meer professioneel gedragen, dan was dit niet gebeurd. Zo zit het in mekaar en niet anders.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 15 april 2019 om 10:56.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2019, 11:07   #136
TREBRON
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Loer of geen loer. Theo Francken had zijn kabinet niet in de hand. Had hij de zaken beter in de gaten gehouden op zijn kabinet (wat minder getwitterd?) en zich meer professioneel gedragen, dan was dit niet gebeurd. Zo zit het in mekaar en niet anders.
OK. Ge moogt den diksten hebben, niet meer wenen nu hé.
Maar hou binnenkort eens de gang van zaken in de gaten betreffende die Kucam…. Ik denk niet dat CD&V die gaat laten vallen na bewezen diensten...………..

Laatst gewijzigd door TREBRON : 15 april 2019 om 11:09.
Oud 15 april 2019, 11:24   #137
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
OK. Ge moogt den diksten hebben, niet meer wenen nu hé.
Maar hou binnenkort eens de gang van zaken in de gaten betreffende die Kucam…. Ik denk niet dat CD&V die gaat laten vallen na bewezen diensten...………..
Rare bewering... Wat heeft cd&v te maken met een n-va verkozene die sjoemelde op/met het kabinet van een n-va staatssecretaris ?
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2019, 11:34   #138
dalibor
Secretaris-Generaal VN

dalibor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Euuuuch…...Heb je de laatste dagen het Noordstation al gezien???? Prachtig toch hoe dat verandert is onder De Block. Ga eens kijken dat moet je hier geen zever en leugens zitten vertellen.
In Theo zijn tijd, enkele maanden terug, was het allemaal rustig aan het Noordstation zegt.
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2019, 11:37   #139
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja, als je op risico van er op afgerekend te worden Christenen uit de moorddadige handen van moslims redt dan ben je inderdaad een slecht mens in moslimogen. Ik kan uw redenering wel volgen maar heb er toch geen begrip voor.
In de straten van Beiroet Christenen "selecteren" die genoeg bakchich geven? Rare manier van redden. Er is trouwens in Beiroet een Belgisch consulaat dat ook bevoegd is voor Syrië. Consulaat die de officiële en beschikbare weg is voor deze vluchtelingen om een dossier in te dienen. Francken organiseert dus een sluikweg waar onderweg omkoperij gebeurd?

Laatst gewijzigd door Gipsy : 15 april 2019 om 11:39.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 april 2019, 11:42   #140
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
In de straten van Beiroet Christenen "selecteren" die genoeg bakchich geven? Rare manier van redden. Er is trouwens in Beiroet een Belgisch consulaat dat ook bevoegd is voor Syrië. Consulaat die de officiële en beschikbare weg is voor deze vluchtelingen om een dossier in te dienen. Francken organiseert dus een sluikweg waar onderweg omkoperij gebeurd?
Waarom een consulaat?
Ik dacht dat Beiroet de hoofdstad was? Sorry indien verkeerd.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be