![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister-President
|
![]() Bwa, de laatste passage was eerder scinisch bedoeld hoor.
Maar het is wel de enige manier dat ik ooit een cent van mijn belastingen ga terugzien. Ik ben een tijd ziek geweest en kreeg toen van de staat minder dan het bestaansminimum. Als je dan zie dat er generatiedoppers zijn die het dubbel trekken dan wordt je op den duur scinisch. Maar ik denk niet dat ik het ooit echt zou doen hoor. Als dat je gerust stelt ![]()
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister-President
|
![]() Haha, goeike!
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zeker geen BDW die vaart al lang de koers van politiek België lullen maar "vooral" maken dat je aan het bakje blijft. Ik denk dat de NVA wel eens raar zou kunnen opkijken na deze verkiezingen ....
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() BDW is de sossen groter aan het maken zodat hij de antwerpse coalitie kan namaken op Vlaams en Federaal niveau ?
Is dat de bedoeling ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() Er is geen, maar dan ook totaal geen, draagvlak geweest voor de verhoging naar 67.
Nog verder verhogen gaat u echt veel weerstand oproepen bij de bevolking. Over 10-15 jaar, als de eerste generatie tot 67 moet (en langer als we we de nationalisten mogen geloven) gaat ge zien dat zich dat gaat vertalen in electorale opstand. Achja, als de sossen nu slim zijn zeggen ze dit op als een mantra:"pensioen terug naar 65" en zeggen ze niks anders. Gegarandeerd massas stemmenwinst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Ik hoop dat de PS groot genoeg wordt en de SPa ook een sterkere positie krijgen dat ze dit kunnen doorduwen.
Een linkse regering zou niet slecht zijn voor dit land op dit moment. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Vooral die vierdagenweek zeker.
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() de facto wel, want er moet 16 miljard/jaar structureel bespaard worden op de overheidsuitgaven ... dat kan alleen met de vakbonden mee in bad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daarom ook dat Di Rupo meer in de ambtenarenpensioenen heeft gedaan dan Michel. Die laatste had geen partners bij de vakbonden om compromissen te sluiten. Bij Michel leefde er het beeld dat hij volledig voor de werkgevers reed. Uiteraard krijg je niks gedaan dan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Anna List : 15 mei 2019 om 09:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze doen dat systematisch met diegenen die een mooie carrière gehad hebben, dus in een hoge looncategorie zitten maar die aan het 'uitbollen' zijn in een rustiger functi, bv in een lokaal agentschap. Op dat moment worden ze 'te duur' voor de bank, en dan duwen ze die naar de uitgang om ze te vervangen door een schoolverlater. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |