![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het niet zo dat 'inkomstenbelastingen' 'federale materie' zijn? ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 21 juli 2019 om 09:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want de meeste Belgische bedrijven hebben geen zetel in Brussel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Omdat ALLE belastingen in Vlaanderen drastisch naar beneden zullen gaan eens we van de ballast genaamd wallobrux verlost zullen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook gemeentes ontvangen inkomstenbelastingen en bepalen zelfs het % lasten op de inkomsten. Het enige dat volledig federaal is aan de lasten op inkomsten, is de bijdragen aan de sociale zekerheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of we gaan ze in Wallonië verplichten om net als de Vlaamse overheden, overal trajectcontrole en flitspalen te zetten. Zodat ze via die weg de burger kunnen pluimen. We gaan ze verplichten om met slimme camera's te werken, zodat ze via die weg meer inkomsten kunnen verwerven. We verplichten hen ook om taksen op grondwatervervuiling in te voeren. We verplichten ze om ook een verplichte zorgpremie in te voeren, zodat ze nog eens wat meer inkomsten hebben. Extra lasten op energieverbruikt in te voeren om de zonnepanelen te kunnen bekostigen. We verplichten ze om bij te dragen aan de Oosterweel verbinden. We verplichten hen om emmissiezones in te voeren, autovrije zones in te voeren. Onze Vlaamse politici verpillen veel meer dan wat er via de sociale zekerheid naar Wallonië gaat en ze pluimen de Vlaamse burger veel meer dan je denkt. Het wegvallen van de transfers gaat echt geen belastingverlaging opleveren voor de Vlaamse burger. Het gaat ook geen betere dienstverlening van de Vlaamse overheid opleveren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen zit misschien wel in een negatieve spiraal, maar Wallonie is nu eenmaal een economisch kerkhof. Dat ontkennen is uw kop wel in het zand steken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zevert minder en moei U met minder topics. Dan krijg je minder vragen. En houdt U minder bezig met achterbaks mensen aan te vallen. En van mij mag je gerust hopeloos worden. Je gezeur en gezaag maken hier misschien vele deelnemers hopeloos. Het is bovendien niet de eerste zagevent die hier hopeloos wordt afgevoerd. Ik vraag me alleen af waarom het bij jou niet gebeurt. ![]() Ik vind het wel spijtig dat ik een gedeelte van mijn tijd aan jou moet verknoeien. Ik geef je nog één advies. Ik hou niet van pesters. Dus blijf met uw onnozele knoeiboel uit mijn omgeving. Het absoluut niet aan te raden om oorlogjes uit te lokken. Toon aan dat jij een diploma hebt en handel als een gediplomeerde. Of leren ze dat ook weer in de school; stommiteiten uitbraken? ![]() Mogelijk gaan we nog goede vrienden worden maar dan wel op mijn voorwaarden. Ik ben geen type dat vlug toegeeft als er iemand de aap uithangt. Aan de toog heb je misschien succes daar mee. Maar bij mij niet. Volwassen zijn en U gedragen als volwassene is voor mij belangrijker dan een hoedje dragen van een opgevouwen diploma. Hopelijk zit er onder dat hoedje toch genoeg materie om gegeven adviezen te begrijpen. Alhoewel.....ik vrees er voor. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is koffiedik kijken. Maar waarom denk je dat ze liever naar een provinciaal gewestje zouden gaan dan naar een wereldstad die de EU herbergt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - lol -
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is de tweede economie ,na Brazilië ,van Zuid-Amerika en het enige Zuid-Amerikaanse land dat havens heeft zowel aan de Atlantische Oceaan als de Stille Oceaan. Dus onderschat Colombia maar niet. Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 21 juli 2019 om 19:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar voor de rest is het natuurlijk koffiedik kijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het discours dat je eerder zal horen is dat deze "vrijgekomen middelen" nu "efficient zullen besteed worden" maar zeker niet teruggegeven. Men zal daarmee een andere elite vetmesten, en andere copains in overvloed laten leven, maar men gaat zeker en de vast de kraan niet dichtdraaien, he. Ge zou goed zot moeten zijn als Vlaamse politicus om zoiets te doen. Al die moeite om eindelijk de Vlaamse belastingen in UW pollekes te krijgen in plaats van in de Belgische, en het dan zomaar opgeven ? Mij gedacht ! |
|
![]() |
![]() |