![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() maar nu serieus,nu zij erkend is als mindervalide zou je zeggen dat alle zorgen achter de rug zijn... Niet dus.... De aanvraag om een rolstoel te bekomen werd dus de volgende marteltocht.... Nu heeft ze hem,het grootste deel zelf betaald ,maar het heeft weeral 2 jaar geduurd.... Wil jij nu écht dat ik dit onland en zijn instellingen nog ernstig kan nemen... Ik heb er persoonlijk nochtans genoeg voor betaald..... Voor mij loopt de beker persoonlijk over,op de schop met dat hele rot ding... Degenen die hier komen binnen waaien worden sneller en beter geholpen dan diegenen die hier steeds hebben afgedragen... En u vraagt zich af waarom het belang zo aan populariteit wint... Misschien stem ik er de volgende keer voor het eerst in mijn leven wel voor.. Men is niet zo,maar men wordt zo wel gemaakt door de heersende omstandigheden... Tijd om dat in gedachten te nemen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er een zekerheid is, is dat je misschien de Vlaming uit Belgie krijgt, maar de Belg nooit uit de Vlaming. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Trouwens, procederen en dwangsommen voor de tijd dat ge moet wachten kan efficient zijn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu mag ik nog altijd mee dokken voor al die andere mij hatende overheden.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je in de VS woonde was het waarschijnlijk "draai er zelf maar voor op". En vond je dat normaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is dan het verschil... ![]() ![]() ![]() Toch is dat beste land qua gezondheidszorg niet zeker en vooral niet beter..... Ik ben hier hé,niet in de VS ,of was dat nog niet tot u doorgedrongen.... Ik hoop maar dat ze u ,uw vrouw of uw kinderen niet jarenlang van het kastje naar de muur gaan sturen zoals ze met mij en mijn dochter hebben gedaan... Zulks wens ik écht niemand toe.... Laatst gewijzigd door Svennies : 4 mei 2020 om 00:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voort doen met wat hij nu al dagenlang doet : sluikreclame maken voor dat boek van het coiffeurke. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Coiffeurke Van Grieken heeft wel wat verstand. Al de anderen binnen de VB hebben een brein als een erwt. Laatst gewijzigd door Henri1 : 4 mei 2020 om 07:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
jep en iets ivm dat Vlaanderen niet alleen moet opdraaien voor de economische gevolgen van de corona-crisis Compleet gek die man Wat had die nu gedacht dat Wallonië met een economie waarvan hij zelf altijd van zegt dat ze compleet achterloopt wat gaat sponsoren om het (veel grotere) gigantische economische gat van Vlaanderen dicht te rijden ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van Grieken is slimmer dan BDW door het VB sociaal zwaar links in de verf te zetten.
Mensen denken "de zuurpruim uit Antwerpen is nu enkel bezig met postjes, terwijl posterboy ook aan ons denkt".
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 4 mei 2020 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lukt niet niet meer, elke keer dat hij nu begint te zagen en te zeveren krijgt hij ‘met de NVA aan de macht gaat het niet veel beter’ op zijn bord.
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In plaats van gewoon het regeerakkoord uit te voeren, want dat is wat besturen is he. Nee, constant ambras maken. En dan opeens: weglopen.
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Coiffeurke zit in een uitermate comfortabele situatie en BDW net in het omgekeerd |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er kan zelfs een coalitie van komen, tussen de PS en de NVA. Ik zie bijvoorbeeld rechtse accenten op veiligheid, migratie, defensie. En linkse accenten op gezondheidszorg, pensioenen, milieu. Dat zijn deals die gemaakt kunnen worden door grote meneren. Maar Dewever wilt altijd zijn "staatshervorming". Hij weet dat daar geen enkele andere partij buiten het VB nu op wacht, ergo: er is daar geen draagvlak voor. Wat mij simpelweg wilt zeggen dat de show die hij nu opvoert, voor zijn eigen acherban is. De man wilt niet regeren. |
|
![]() |
![]() |