![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
Bekijk resultaten enquête: Laat jij je vaccineren? | |||
Ja, zonder meer, primair uit gezondheidsoverwegingen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 22,22% |
Ja, zonder meer, primair om terug naar normaal te kunnen |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,11% |
Nee, in geen geval, ook later niet |
![]() ![]() ![]() |
6 | 33,33% |
Ja, als ik bepaalde vaccins mag uitsluiten |
![]() ![]() ![]() |
1 | 5,56% |
Tijdens deze vaccinatieronde (tot de zomer) nog niet |
![]() ![]() ![]() |
3 | 16,67% |
Enkel later én als ik bepaalde vaccins mag uitsluiten |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,11% |
Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik eerlijk gezegd mag kiezen, vind ik een mRNA vaccin te verkiezen boven een DNA vaccin met infecterende vector, maar aan de andere kant maakt dat ook weer zoveel niet uit. Wat ik vooral top vind van die mRNA vaccins is dat die geen enkele infecterende agent bevatten. Laatst gewijzigd door patrickve : 2 februari 2021 om 09:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zou uit onderzoek blijkt dat het meer dan 90% beschermd tegen intensieve zorgen en overlijden.
Laatst gewijzigd door Henri1 : 2 februari 2021 om 09:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laatst gewijzigd door Henri1 : 2 februari 2021 om 09:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie meer graten in een virus isoleren, inactief maken en daarmee vaccineren. Deze omweg in vaccins en een plandemie vol fake news wekt niet bepaald vertrouwen. Die psychopaten zijn onderweg naar eugenetica. Dit vaccin is daar de gateway naartoe.
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Praktisch gezien kan het wel, maar dan moet de betonstop eerder ingevoerd worden want we gaan anders mensen moeten onteigenen om kerkhoven bij te bouwen. Of ziekenhuizen bijbouwen, en meer zorgpersoneel, en de Sociale Bijdragen moeten verhogen om die te betalen... Maar dan gaan bepaalde mensen wéér zagen dat het niet goed is.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. Laatst gewijzigd door IJsboer : 2 februari 2021 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#130 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
"Als Zweden geen lockdown doet, gaan ze 90.000 doden hebben" Sorry, maar die rampscenario's van "als we dit niet doen, dan zullen de gevolgen verschrikkelijk zijn" maken nog maar weinig indruk. Hadden we niks gedaan dan was het nu voorbij en deden we elk jaar in april een minuutje stilte voor al die coronaslachtoffers.
![]() |
![]() |
#131 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De docu Vaxxed is alvast aan te raden, tenminste als je je eigen ogen nog zou geloven. ![]() De algemene kindersterfte heeft niks te maken met onnodig lijden en onnodig sterven door vaccinatie. Alleen de wiegedoden al zijn een monsterachtig voorbeeld van onnodige kindersterfte. De poliovaccins veroorzaakten de grootste kindersterfte in 2017-2018 in congo, filipijnen en afghanistan, dat zijn FEITEN waar men zich niet kan uitlullen. Bewijs met feiten dat ik zou liegen ipv je frustratie te ventileren met valse beschuldigingen, hou je angst een beetje in toom en doe wat met de nuttige informatie, die je al 25 jaar onthouden wordt, en dat voor je eigen welzijn. Ik heb er geen enkel belang bij om te liegen en het laat mij Siberisch koud wat jij gelooft. En over geloven moet jij het net hebben, ze kunnen je wijsmaken wat ze maar willen. Vandaag zeggen ze zwart en morgen wit en die misleidingen, tegenstrijdigheden en leugens slik jij ook al een jaar lang blindelings. Och...natuurlijk zijn vaccins maar een fractie winst, de farma verdient ook nog eens aan alle andere medicijnen. Dat neemt niet weg dat ze fors gaan verdienen om de hele wereld onnodig te vaccineren tegen corona dat reeds lang gemuteerd en uitgedoofd is. Feiten zijn bewezen waarheid, wat jij gelooft is daarom nog niet waar. ![]()
![]() |
![]() |
#132 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Journalisten van de leugenmedia? Huichelende politici die draaien als een blad aan een boom en je de wortel van normaal leven voor je neus hangen zodat je je maar vrijwillig als proefkonijn zou aanmelden voor een experimenteel vaccin? Laat jij je enkel vaccineren voor het recht om terug normaal te mogen leven? Laat jij je zo gijzelen en afpersen met je gezondheid? ![]() Wie garandeert jou de opheffing van alle onwettige, tijdelijke maatregelen en de terugkeer naar een normale maatschappij als je maar gehoorzaamt door je eigen gezondheid en leven te wagen door vaccinatie met een dubieus vaccin? Besef jij dan niet dat gij de oorzaak zijt dat we nog steeds opgescheept zitten met onwettige, tijdelijke maatregelen en een crisis die lang voorbij is? Dat bange pro-vaxxers de politiek telkens de nodige smoezen bezorgen voor noodmaatregelen waardoor de terugkeer naar een normaal leven steeds uitgesteld wordt? ![]() Wie is dus verantwoordelijk dat wij allen nog steeds onnodig opgehokt zitten? ![]()
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
maar goed, iedereen heeft het recht om onwetend te willen blijven natuurlijk. veel mensen zijn gelukkiger als ze in een zelf bedachte leugen kunnen leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ze mogen dan wel gelukkiger zijn met hun zelfbedrog maar daar boeten wij allemaal dan voor door gebukt te moeten gaan onder het 'nieuwe normaal' met dwang en nazi-praktijken, henzelf incluis. ![]()
![]() |
![]() |
#135 |
Minister-President
|
![]() Het feit dat ze nu op TV in het nieuws enzo mondmaskers gaan dragen, wil zeggen dat ze het nog verder willen inburgeren ipv afbouwen.
https://www.hln.be/binnenland/vanaf-...udio~a92c3b62/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Al vind ik het ook zeer overdreven in een nieuwsstudio met grote afstand tussen iedereen. Ik hoop dat ze het ook snel gaan afvoeren. Laatst gewijzigd door Weyland : 2 februari 2021 om 17:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() 50% van de waalse zorgverleners wil een vaccin, ze zijn daar dus op alle vlakken 'achterlijk'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Walen zijn zeer beïnvloedbaar door Franse kanalen en daar zitten waarschijnlijk veel sceptici tussen. Vlamingen halen zulke invloeden eerder van de Angelsaksische wereld en in veel mindere mate dan Nederland. Zolang Waalse risicopatiënten maar niet zo moeilijk doen, zeg ik dan.
Laatst gewijzigd door Weyland : 2 februari 2021 om 17:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() De leugenmedia om te insinueren dat zorgverleners dat zouden willen om zo mensen te overtuigen van vaccinatie want de zorgverleners zouden het willen? Wie gelooft die leugenaars nog steeds?
Drie dingen kunnen maar kort verborgen blijven: de zon, de maan en de waarheid. Laatst gewijzigd door Oma : 2 februari 2021 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Word je eigenlijk eerst getest voor je gevaccineerd wordt ? Of is het vaccineren op goed geluk. Maakt niet uit of je het reeds had of hebt. En als je gevaccineerd wordt terwijl je het hebt of reeds gehad hebt wat is dan het resultaat ?
Ga maar na. De regering De Wever is een voortzetting van de regering Di Rupo. Er wordt op dezelfde plaatsen bespaard en gesmost. We zijn gestrikt. In de meltingpot gaat alles kapot. Fietsers en voetgangers zijn sterke weggebruikers. Autodebielisten zijn zwakke weggebruikers. Ze kunnen zichzelf niet voortbewegen. |
![]() |
![]() |