![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Als gij een paske nodig hebt om te reizen dan is dat uw probleem. Val er een ander niet mee lastig! Thanks bullie! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Europees Commissaris
|
![]() Waarom boeit u dat nog zo op late leeftijd? Het lijkt haast alsof dat een doel op zich geworden is.
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat dat benodigd speciaal pasje betreft, alle begrip: ik verdoe ook niet mijn tijd met blaffen tegen opgebouwde muren van een systeem. Pour les gens du voyage: ![]()
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar normaal gezien neemt men geneesmiddelen voor zijn gezondheid, niet voor toelatingskes. Men zou zelfs kunnen zeggen dat dat vaccin hem ook nog eens beschermt tegen problemen op een cruise ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is wat ik nooit begrepen heb aan de houding van die mensen die nu staan te jammeren dat ANDEREN ook niet met gestrekt armpje mee defileren, want ZIJ zijn het nu beu, dat die dictators HUN leven nu wat begint lastig te vallen. Dat zijn dezelfden die aan het zeggen waren dat men niet moest grienen toen men gewoon "voor de anderen" een gestrekt armpje moest hebben. Prikkeldraad mee helpen uitrollen "voor het rijk der vrijheid" was geen goed idee. Maar daar hebben velen aan meegedaan he. Het is grappig dat jij je nu die kraai voelt. Wel, dat is wat 90% van de jeugd al anderhalf jaar voelt, want die hadden geen schrik. Maar dat waren toen mietjes he. Jij ondervindt nu aan den lijve "eerst kwamen ze voor de communisten, maar ik was geen communist..." Laatst gewijzigd door patrickve : 16 oktober 2021 om 03:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik apprecieer je elke dag wat meer. ![]()
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doordat blijkbaar elk land verschillende beslissingen neemt, is het nu een ware chaos voor mensen die willen (of moeten voor hun job) reizen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met Pfizer heb je toch een veel betere bescherming ? Of is het zo dat China gemakkelijker is als je Sinovax kreeg ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Immers, het feit dat we pasjes hebben in Europa versterkt het argument om er te hebben in de USA en omgekeerd. En aangezien die pasjes op waanzinnige concepten gebaseerd zijn, en waanzin, in tegenstelling tot rationaliteit, elke richting uitgaat, maakt dat de kakofonie enkel maar erger. Het is totaal zoals met religies: het gegeven dat men in een land een staatsreligie heeft, maakt het argument om er in een ander land een in te voeren, gewoon sterker. Maar nergens gaat men komen tot dezelfde religie, en uiteindelijk komen daar godsdienst oorlogen van. Zeggen "laten we allemaal snel naar de kerk gaan, en die afvallige atheisten zodanig pesten dat die uiteindelijk mee in de kerk gedwongen worden, zodat we van die godsdienstgekte snel af zijn" is geen winnende strategie, en dat merk je nu. Maar ergens heb ik Schadenfreude als ik zie dat al die roepers van weleer nu zelf last beginnen te hebben van de waanzin die ze - toen ze dachten dat het tegen anderen ging - mee hebben gepropageerd. Laatst gewijzigd door patrickve : 16 oktober 2021 om 06:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met andere Aziatische landen is het een identieke procedure, soms "maar" een week quarantaine. Maar daar kan wel geeist worden dat je gevaccineerd bent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijn geval geen verschil voor full Jabs van welk merk ook (Pfizer hier). Ik kan zonder problemen België binnen (mits veel ingewikkelder gemaakte reistrip dan vroeger) maar heb dan 3 weken quarantine hotel-jail aan de Schoof zijn kloten bij terugkomst thuis. ![]() Not amused: -behoudens extreem urgente reden- blijf ik hier mijn weinige $$ liever spenderen aan goede drank, lekker eten en dito vrouw.
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar hoeveel je er ook zal laten zetten, uw leven komt nooit meer terug. De spuiten hebben immers geen enkele invloed op de waanzin van de politiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zeker wanneer ik dat verouderd en puur gepolariseerd gezeik uit westerse en 'democratische' (HA!) al dan niet Europese landstreken aanhoor.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 16 oktober 2021 om 08:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw niveau kan dus nog lager, na middernacht (12u06) als ge gezopen hebt waarschijnlijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |