![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat gaat moeizamer/trager in vijandige milieu's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk. Zelfs door mensen die al 2000 jaar geleden overleden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik niet.
Ik lees geen links van mensen/groeperingen die slechts een one percenter opinion zijn. Het is wel amusant om met die mensen de draak te steken. Zo vb. vraag ik me nog steeds af of mijn grootmoeder destijds toen ze eens vlees at op een vrijdag, een zonde beging en daardoor nu in de hel zit, terwijl mijn kleindochter ook vlees eet op een vrijdag, maar daarvoor niet in de hel zal geraken. Of een moslim iets gelijkaardigs heeft met varkensvlees, en of een jood iets gelijkaardigs heeft met een koebeest dat verdoofd geslacht werd, dat is voor een andere draad.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn ook pastoors die veel hulp hadden van hun huishoudster.
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wetenschap faalt wanneer ze zien dat bepaalde medicijnen tijdens de zwangerschap hormonale afwijkingen in de baby veroorzaken?
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Moedwil van die psychopaten die de toon pogen zetten. Tijd achterhaalt hen wel }-)
Job 13:5 Als jullie stil zouden blijven, zou dat voor jullie wijsheid zijn Laatst gewijzigd door CUFI : 22 februari 2022 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe moeilijk kan het zijn? Dat heeft meer met het onderwerp te maken dan uw verstand nu kan samenvatten. Ze lijven kinderen in de lgbqt waanzin door het sedert vroeg voor te stellen, terwijl veel van die kinderen slachtoffer zijn van een externe oorzaak en beter geholpen kunnen worden met conversietherapie. Plus de oorzaak corrigeren en OGENBLIKKELIJK hormonale kuren verbieden, evenzeer medicijnen en pijnstillers die hormonale onregelmatigheden in moeders en hun kind aanbrengt. Follow the science...
![]() |
![]() |
#130 |
Gouverneur
|
![]() Niet zo moeilijk, hoor.
Oh kijk, je weet het ook: Prima principe. Zoek eens op wat die science te vertellen heeft over logica, conversietherapie, evolutietheorie, werking van vaccins, geneeskunde in de 21ste eeuw, ouderdom van de aarde, en zo veel meer boeiende onderwerpen. Geeft veel meer voldoening dan slaafs een oud boek geloven, en idiote propagandisten met verstand op 0 gezet napraten. Doen!
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 22 februari 2022 om 13:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Europees Commissaris
|
![]() Conversietherapie, nog zo'n werk van de duivel onder het mom dat het van god zou komen.
Disclaimer: de hierboven geschreven mening strookt niet altijd met de werkelijke gedachtengang van zijn auteur. Sjans. Laatst gewijzigd door Het Verzet : 22 februari 2022 om 14:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
en zelfs als het zo zijn heb je nog steeds niet aangetoond wat het probleem is als een jongen liever pijpt als beft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#134 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() omdraaien bewijslast
![]() gij beweert dat homosexualiteit propaganda en ehrsenspoeling is net zoals gij beweert dat uw god bestaat het is niet aan mij om uw fantasietjes te ontkrachten CUFI de hamvraag blijft waarom heeft god homosexualiteit geschapen als hij er zo tegen is? erfzonde? ook iets door god gecreëerd. hij heeft een vrouw gemaakt waarvan hij wist dat ze de regels zou overtreden eugenetica? ook iets dat jouw god heeft gecreëerd en toegestaan ... jouw god zorgt voor mannen die liever pijpen als beffen en dan gaat hij zeggen dat het de schuld vd mens is en dat 'm daar niets kan aan doen? dat enkel de medemens dat gedrag eruit kan stampen en slaan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() uw engels trekt al ook niet op veel precies
that genetics definitely plays a part in because of genetic conditions
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” Laatst gewijzigd door morte-vivante : 22 februari 2022 om 16:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Gouverneur
|
![]() Niet echt mijn domein, maar de wijze waarop de groepen in de studie werden samengesteld lijkt me wat vreemd.
Citaat:
Roses are red, roses are blue depending on their velocity relative to you Laatst gewijzigd door Knuts : 22 februari 2022 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
of er zich totaal niet (willen) in interesseren !! Leg eens uit , aub ?? Bisexualiteit !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yup , de verboden vrucht !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Begrijpend lezen is meer dan twee tot drie woorden er uit plukken he. Aub he morte, lees zelf de hele tekst opnieuw en zie het ganse artikel. Vlak na uw cherrypicking: he handful of genetic studies conducted in the past few decades have looked at only a few hundred individuals at most—and almost exclusively men. Other studies have linked sexual orientation with environmental factors such as hormone exposure before birth and having older bro
![]() |