![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Volgens Beke is die 2e boosterprik enkel omdat bepaalde landen dat eisen, maar is er geen medische reden.
Beke is uw minister van uw regering, dus kom nu niet af dat er wel een is.
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou ook afwachten als ik jou was, tegen dan is 't CST misschien/hopelijk verleden tijd. Je kan ondertussen ook (proberen) omicron op te doen. Dan heb je 't beste natuurlijke vaccin + verlengd CST (maar van dat laatste ben ik niet zeker, want die incompetente politici veranderen hun regeltjes om de haverklap). Net gecheckt; 't is alweer (nog maar net update gehad) veranderd. Mijn herstelcertificaat is maar 6 maanden geldig.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
|
![]() Citaat:
Er is geen medische noodzaak, en de manier waarop Schoof en co mij afblaffen en wegzetten als antivaxxer staat mij niet aan.
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er kan heel wat gebeuren in 'n paar maanden, of ook helemaal niks. Iig heb je er al 3 gehad, ik zie nergens 'n reden of rechtvaardiging om je af te blaffen. Of men nu voor of tegen is, elk mens beslist nog steeds voor zichzelf, in alle vrijheid. Of je er geen wil, of je er elke maand 1 wil. Dat is geheel aan elk individu zelf om over te beslissen. Er wordt vaak genoeg geschermd met "My body, my choice". Dat geldt ivm deze vaccins ook voor mij.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() https://pnws.be/de-booster-is-geen-m...evaccin-video/
uit de mond van ene Reinhout Remmery, coördinator van het vaccinatiecentrum Dender: “Het is heel belangrijk om te zeggen dat dit (de booster) eigenlijk geen medisch vaccin is. Dit is eerder een vaccinatie om op vakantie te kunnen gaan |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad, geen reden om mij af te blaffen. Pandareus deed dat ook, maar daar verwacht ik niet veel beschaafd gedrag van, gezien zijn track record.
![]() |
![]() |
#128 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Britse data: Aanwijzingen voor geringe tot volledige ineffectiviteit van de vaccinaties
Uit de tekst: Citaat:
Citaat:
Dus zijn er mensen die ... ![]() Citaat:
Veiligheidsconferentie in München: Bill Gates betreurt dat “corona-vaccins over de hele linie falen” Ook zijn er mensen van mening dat ... Citaat:
Drievoudig gevaccineerde sterfgevallen vervijfvoudigden in januari; 80% van alle nieuwe Covid-gevallen zijn volledig gevaccineerd Bewandelen sommige mensen het pad van de logica en daarbij van mening zijn dat als je mensen al meer dan 4 keer moet gaan inspuiten dat de vorige inspuitingen gewoon niet werkten??? Ik prijs mij gelukkig er allemaal geen weet van te hebben en of het allemaal naar waarheid mag ingeschat worden.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 20 februari 2022 om 02:15. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doe ik. Door naar studies van wetenschappers en dat van bijvoorbeeld sciensano te kijken. Misschien kan jij dat ook eens doen in plaats van elke keer weer met uw 99% leugen af te komen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar in 't algemeen sta ik er wel op dat mensen hun verantwoordelijkheid oppakken voor de medemens. Zeker als 't over gezondheid gaat. Ik begrijp de koppigheid van sommigen niet, die de goede raad van gereputeerde artsen zomaar in twijfel durven trekken. Maar o wee als ze zelf met een hartprobleem op een brits liggen. Dan piepen ze niet naar de hartchirurg.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die beoordeling is niet zo strikt als " smeltend water is nul graden, daaronder bevriest het, daarboven bevriest het niet". Maar er is wel een medische reden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En is die reden van eenzelfde grootte-orde als steevast een helm dragen omdat te voorkomen dat een brokje meteoriet een buil zou kunnen maken op je schedel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Weet je echt niet dat WAT JE NIET HEBT OOK NIET KUNT DOORGEVEN? Blijkbaar denkt een gevaxte anders, die is wel besmet maar veegt daar zijn broek en besmet op zijn beurt de hele buurt, en wijst dan met de vinger naa iemand die thuisgebleven is. FOEI. Verantwoordelijkheid opnemen voor de medemens in Corona tijd is niet u laten vaccineren en dan besmet rondlopen knuffelen en fuiven. Ik heb dat begrepen als, blijf in uw kot als ge niet persé ergens moet zijn, ga niet waar hopen mensen zijn, blijf van iedereen af en draag je mondmasker. Dat is de reden dat ik nog niet besmet ben en dus ook niemand besmet heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Net zomin dat ik 'n koppijnpil dien te nemenn zodat gij geen koppijn krijgt, of 'n vaccin laten zetten opdat gij niet besmet zou raken met dat coronavirus. Onthou nu eens voor eens en altijd dat uw vaccinaties, hoeveel dat er ook mogen zijn, U niet beschermen tegen besmetting, en mijn NIET- gevaccineerd lijf U niet meer kan besmetten dan andermans WEL- gevaccineerd lijf. Beste zou misschien zijn dat ge 't eindelijk eens opdoet, welteverstaan met wat milde symptomen, kwestie van die kolder & spinnenwebben uit uw kop te verdrijven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan ben je d'r vanaf en hoef je je voor de rest van je leven niet op te sluiten. Bovendien is dat de allerbeste booster voor je immuunsysteem. Leef verdomme, want 't is al zo kort. Dood zijn is voor eeuwig hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kwestie van heel de gemeenschap te beschermen tegen hartproblemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() So true.
Hij kan nu moeilijk zeggen dat 'm al 2 jaar lulkoek ligt te verkopen, eh. ![]() Die gaat blijven trollen tot 'm in z'n kist ligt, idem voor panda & dadee, want itt tot de Duitse bevolking die geen andere propagandabronnen dan de staatmedia hadden en het dus mogelijk was dat de meesten van hen 'das nicht gewusst haben', kunnen onze vaxfascisten dat excuus vandaag niet meer aanhalen. Vandaar de volharding in hun eigen leugens.