Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 februari 2022, 17:45   #81
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Wel, ik heb wel altijd gedachte dat we eens naar het normale leven zouden terugkeren. En dan kan je al eens in de buurt van een ongevaxt kieken komen.
Ik beschouw die mensen dan net zoals mensen die stinken omdat ze zich niet wassen; of domme praat verkopen omdat ze sociaal-debiel zijn .... ; of als een sos of een groene .... ah, het allerergste.
Kan jij ongevaxten dan ruiken, Schoof ?
Zó supergetalenteerd, zeg...

Anyway, zie maar dat je niet besmet geraakt door je gevaxte tafelgenoten.
Oud 19 februari 2022, 17:46   #82
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ja, vind ik ook. Maar het effect begint weg te ebben. Gisterenavond zag ik dat in een café waar ze tot vorige week echt streng controleerden : nu nikske meer.

Zo geraken de wappies ook terug binnen, wat bijzonder triestig is.
Oud 19 februari 2022, 18:19   #83
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht
Ze kunnen mss een kolonie stichten, vaxxed only
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2022, 18:28   #84
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Ik ben geen antivaxxer.
Toen ik te horen kreeg dat ik vervroegd kon geprikt worden, was ik blij.
Toen bleek dat het J&J was, was ik opnieuw blij, want op dat moment dacht men dat ik maar één prik nodig zou hebben.
Daarna blij dat ik de Pfizer booster kreeg, maar met toch iets minder vertrouwen, vermits de vaccins duidelijk minder effect hadden dan gedacht.
Nu mogelijkheid tot 2e booster, maar de minister zegt dat er geen medische noodzaak is, maar dat het is om op vakantie te kunnen gaan, en je moet een papier ondertekenen.
Dat vind ik al een andere zaak.
Als er geen medische voordelen aan zijn, dan zijn de risico's op bijwerkingen niet weg.
Waarom was u eigenlijk blij? Blij om een vaccin te krijgen? Zomaar? Of zit er ook nog een medische reden achter?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2022, 18:29   #85
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Corona papierkes als vergelijking etaleren met jodensterren uit het verleden is voor jou toch helemaal ok, schreef jezelf?
Jouw schrijfsels hier, omtrent gebruik van mijn gezond verstand vergelijk ik met jouw gebruik van verstandelijk geloof in je onzichtbare vriendje.
Ja, dat klopt. U kunt alles uitgebreid nalezen in deze uitstekende uiteenzetting:

https://www.gerritveldman.nl/voor-on...-coronabeleid/
Oud 19 februari 2022, 18:31   #86
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Dat Gerard B. het woord god al dan niet graag gebruikt is hier irrelevant (goed zo: je kent de naam. -> De juf uit je kindertuin is onder de indruk) en doet niks ter zake, maar wel zijn volste recht.
Zoals het mijn recht is om dat godswoord met plastisch plezier te gebruiken wanneer ik reageer op gelezen schoolmeesterlijk gelul.
Niemand stelt uw recht in vraag. U schiet dus in de verkeerde richting. De rest van uw bericht is eerder om een poging om het zeker niet over inhoud te hebben.
Oud 19 februari 2022, 18:33   #87
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De gemuilkorfde Bekijk bericht
Ik stel mij gewoon de vraag: die vaccinatiecentra gaan ze niet blijven openhouden.
Dus stel dat je hem niet neemt, en binnen een jaar wil je eens naar Frankrijk of Duitsland, en dan wel op café gaan of zo.
Kun je dan op dat moment nog zo'n 2e booster krijgen, mocht dat dan nog nodig zijn?
Of is het zo van "je hebt je kans verkeken"?

Ik vermoed dat de situatie binnen een jaar zou kunnen zijn dat CST's niet meer gevraagd worden, en het dus een overbodige prik was.
Vind je het dan niet vreemd om een vaccinatie tegen een pandemisch virus te laten zetten louter om de administratie en niet om medische redenen? Dat is nu toch het verschil met bijvoorbeeld bijvoorbeeld een reisbestemming waar je ingeënt moet zijn tegen de gele koorst. Daar zit ook een medische reden achter.
Oud 19 februari 2022, 18:36   #88
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als je alles afweegt, dan is het zeker de moeite.
Zo meen ik het begrepen te hebben van 99 procent van onze artsen en biowetenschappers. Ik luister naar hen, en niet naar wappie-kiekens.
U blijft luisteren naar de meester die beweert dat 2+2 = 5 ? Echt waar? Denk maar aan Van Damme en zijn beruchte uitspraak dat vaccinatie je volledig immuniseert...
Oud 19 februari 2022, 18:38   #89
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb daar geen behoefte aan.
Ik vind dat het cst in Vlaanderen nog even aangehouden mag worden. Er kunnen nog een paar late bekeerlingen gevonden worden.
Als er zijn enorm veel mensen besmet bij de laatste golf. Ongevaccineerden hebben nu ook een CST. Alleen niet door vaccinatie. Waarom zouden ze dus nu nog de prik laten zetten? Medisch is er alvast geen enkele reden.
Oud 19 februari 2022, 18:41   #90
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jad°relen°ir Bekijk bericht
Bekeerlingen. Dat is inderdaad het juiste woord in deze covid-religie/sekte-context.
Sekte is het juiste woord, waar in die context is er altijd sprake van geloof tegen beter weten, dwang, sociale uitsluiting, enz.
Oud 19 februari 2022, 18:42   #91
Reverberation
Minister-President

Reverberation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb daar geen behoefte aan.
Ik vind dat het cst in Vlaanderen nog even aangehouden mag worden. Er kunnen nog een paar late bekeerlingen gevonden worden.

Hoe lees jij deze gegevens van Sciensano?
"They sell their debt, their privately made paper&ink, push the countries, the world into debt and what they want back are real, tangeble assets, and they won't stop till they own the whole thing. They don't want the debt paid off, just the interest, they want to keep this balanced till they have what they want, all of it." Central Banks
Reverberation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2022, 18:42   #92
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

[quote=TREBRON;9899672]
Citaat:
Wel, ik heb wel altijd gedachte dat we eens naar het normale leven zouden terugkeren. En dan kan je al eens in de buurt van een ongevaxt kieken komen.
Ik beschouw die mensen dan net zoals mensen die stinken omdat ze zich niet wassen; of domme praat verkopen omdat ze sociaal-debiel zijn .... ; of als een sos of een groene .... ah, het allerergste.[/QUOTE
Mens wat heb je gesnoven om zo een debiele praat te vertellen?
Ik ben niet gevaxt en ik heb nog niemand besmet OMDAT IK ZELF NIET BESMET BEN. Punt.
Knoop eens eindelijk in uw oren dat GE NIET KUNNEN DOORGEVEN WAT GE NIET HEBT. 3 Familieleden (onderwijzerq) van mij daarentegen zijn 2 keer gevaxt en 1 keer geboosterd en ze zijn alle drie al ziek geweest. Waarom? Omdat ze de hele dag moeten omgaan met besmette gevaxte mensen die geloven dat ze niet kunnen besmet worden en het niet kunnen doorgeven ook.
Waarom ben ik nog gezond, ondanks dat ik stink en domme praat verkoop en sociaal debiel ben? Nee man, OMDAT IK GEVAXTEN VERMIJD GELIJK DE PEST;
U maakt mij waarlijk gelukkig.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2022, 18:43   #93
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Mens wat heb je gesnoven om zo een debiele praat te vertellen?
Ik ben niet gevaxt en ik heb nog niemand besmet OMDAT IK ZELF NIET BESMET BEN. Punt.
Knoop eens eindelijk in uw oren dat GE NIET KUNNEN DOORGEVEN WAT GE NIET HEBT. 3 Familieleden (onderwijzerq) van mij daarentegen zijn 2 keer gevaxt en 1 keer geboosterd en ze zijn alle drie al ziek geweest. Waarom? Omdat ze de hele dag moeten omgaan met besmette gevaxte mensen die geloven dat ze niet kunnen besmet worden en het niet kunnen doorgeven ook.
Waarom ben ik nog gezond, ondanks dat ik stink en domme praat verkoop en sociaal debiel ben? Nee man, OMDAT IK GEVAXTEN VERMIJD GELIJK DE PEST;
Toch even dit meegeven: besmet is niet hetzelfde als ziek zijn. In ons gezin is corona langs geweest en niemand van ons is ziek geworden. Enkel wat bijzonder lichte symptomen. En dan nog niet algemeen.
Oud 19 februari 2022, 18:43   #94
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Die kans is heel groot, want de vijfde golf was nu eenmaal een besmettingsgolf van gevaccineerden.
Oud 19 februari 2022, 18:43   #95
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Ruiken niet, neen. Maar aan hun gedrag is toch veel te merken.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 19 februari 2022, 18:45   #96
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ruiken niet, neen. Maar aan hun gedrag is toch veel te merken.
Welk gedrag kenmerkt dan wel een ongevaccineerde? Bent trouwens zeker dat die veralgemening die u ongetwijfeld zult opdissen, wel opgaat voor iedereen in die categorie?
Oud 19 februari 2022, 18:46   #97
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
U blijft luisteren naar de meester die beweert dat 2+2 = 5 ? Echt waar? Denk maar aan Van Damme en zijn beruchte uitspraak dat vaccinatie je volledig immuniseert...
U zondigt tegen het gebod dat liegen verbiedt.

Oud 19 februari 2022, 18:51   #98
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Als er zijn enorm veel mensen besmet bij de laatste golf. Ongevaccineerden hebben nu ook een CST. Alleen niet door vaccinatie. Waarom zouden ze dus nu nog de prik laten zetten? Medisch is er alvast geen enkele reden.
Toch wel !!

Oud 19 februari 2022, 18:56   #99
jad°relen°ir
Minister

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch wel !!
Vertel eens...
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 februari 2022, 19:03   #100
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Bill gates.

Virus is vaccin.
En beter dan vaccinatie!
https://twitter.com/disclosetv/statu...s-66M4bkA&s=19

Yup.

Laatst gewijzigd door Mambo : 19 februari 2022 om 19:05.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be