![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister-President
|
![]() Heeft het Hof Van Beroep er nu al uitspraak over gedaan ?
NVA is duidelijk tegen dit voorstel, maar van OVLD hoor ik niks, behalve dat hun contact (https://nl.wikipedia.org/wiki/Ronnie_Belmans) vervangen is door iemand zonder politieke banden die van Elegant komt.
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister-President
|
![]() Ondertussen wordt wel het tarief ingevoerd ? Om dat achteraf terug te betalen ?
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Daarom dat ik het een pro-forma schijnzaak vindt.
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.fluvius.be/nl/thema/mete...digitale-meter
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja, dat moet je juist niet meer doen hé gast. Net zoals ge niet meer sneller moogt dan 50 in je dorp, of je riskeert een boete.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
moet dus op een koude winterdag, als de auto opgeladen moet worden gaat die zijn jaartarief eventjes wat hoger moeten leggen ? Het is een grote schande dat de burger moet opdraaien voor de bewuste electrificatie door onze overheden die dan nog hebben nagelaten daarvoor de infrastruktuur te voorzien.
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zelf in het oog houden is niet te doen. Ik ga dus met timers of stroombeperkers werken.
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 23 november 2022 om 18:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat van 2024 en 80% durf ik echt te betwijfelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat gaat rap, bij mij staat er al sinds mei eentje. Ik vermoed tegen 2024 bij iedereen behalve bij mensen bij zonnepanelen die er geen willen.
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou een controlebord installeren in de living of in de keuken, waarop je kan zien welke toestellen aanspringen, en als er te veel aan staan, ze gewoon even uitschakelen. Dat lijkt mij een volle dagtaak |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zijn komen aanbellen maar waren gemakkelijk te overhalen om "later" eens terug te komen. Ze zijn nog altijd niet terug gekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister-President
|
![]() Nu is het dat wel, maar als ik zie dat er een verschil op de de mensen met een digitale meter t.o.v. mensen met een oude meter dan is er een vorm van discriminatie. Overheid of instantie, niemand kan onderscheid maken als niet iedereen de kans tot aansluiting heeft gehad.