![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zeker, langs de andere kant, je mag nog zo een goeie micro bioloog zijn, als je geen deftig Engels kunt spreken en schrijven, gaat het toch problematisch worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik las op facebook dat een bewonderaarster van Theo van haar gat maakte over de humoristische opmerkingen aan zijn adres, in de gemeenteraad van Antwerpen.
Zijn antwoord was subliem: niet letterlijk: "Ach, ik denk zo: in Antwerpen hoor je niet vaak Nederlands".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En ja, soms werd je op de kamer geroepen. Dat was meestal geen pretje, want je oren werden degelijk verbaal uitgewassen. Nooit gebeurde er iets onoirbaars of seksueels en heb ik in mijn ganse collegetijd ook nooit iets dergelijks gehoord of vernomen van andere medeleerlingen. Daarom dat ik ook eerder sceptisch tegenover dergelijke "slachtoffers" sta, met uitzondering voor diegenen die op kostschool waren.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() This has here now underbetween long enough expensived, found you not?
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vooral ook meer nadruk op iets KENNEN (en ja, dat vergt bloed, zweet, tranen en korte nachten met sloten koffie).
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat Theo bedoelde dat je in de gemeengteraod van Aantwerpen bekaans nowet Neirlaans hoërt.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met alle respect voor agent Crabtree
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Now, you overdrive !
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We have no more Drups for in the Emmer now,stop it...
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 29 november 2023 om 20:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() You see that from here!
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met gewoon 4 uurtjes "aanwezig" te zijn in een les per week, ja da's waar, daar ga je geen taal van leren. Het vraagt werk. Maar als je 4 of 5 jaar lang elke week 4 uur les krijgt, en dus ook woordenschat en zo moet van buiten leren, uw huiswerk maken, opstelletjes schrijven en zo, dan krijg je die taal WEL onder de knie. Het taalbad werkt, maar enkel maar als het heel intensief is, dagelijks verschillende uren. Niet met enkele uurtjes in de week. Dat is wat men probeert in plaats van de "schoolse" methode en daar komt niks van in huis. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Hetzelfde met Frans. Toen ik nog in Brussel werkte ging dat vrij vlot, nu niet meer.
![]() |