Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Moeten gay pride en andere carnavalstoeten afgeschaft worden?
Ja, stoeten zoals Gay Pride en Carnaval zijn vervelend en degoutant. 3 21,43%
Nee, deze stoeten zijn belangrijk om politieke en sociale pijnpunten aan te kaarten. 8 57,14%
Ik ben een hypocriet. 3 21,43%
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 1 augustus 2024, 06:57   #121
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Er moet strijd gevoerd worden tegen het wokisme. Een hevige strijd zelfs.

Maar dat enkele uitzonderlijke extreme christelijke religioten van die strijd willen misbruik maken om hun middeleeuwse ideeën te promoten, dat hangt vet mijn kloten uit.
eigenlijk is het simpel he, dat iedereen zijn plan eens trekt en zijn goesting doet, maar... de rest van de goegemeente gerust laat.

Wil u dus vegetarisch barbequen, voor mij geen probleem , maar kom niet neuten dat uw gebuur een varkske op t spit steekt.

Wil u dus vrolijk in het rond neuken, met mannen , vrouwen, etc... die dat zelf ook willen, geen probleem, maar kom mij niet lastig vallen en ge moet ook us smeerpijperij niet op de openbare weg tentoon stellen. Dat je dat in een afgesloten zaal voor 20 000 toeschouwers wil doen, mij goed.

wil je niet met de vlieger vliegen omdat dat slecht is voor het klimaat, mij goed maar kom niet op de startbaan voor mijne lear jet zitten.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2024, 06:57   #122
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Ja, en als ge eventueel gebeurlijk graag zoudt willen weten waar die ELKAAR zo allemaal de kop in voor sloegen (stukken béter dan ochgottekes ochhere een beetje 'karaktermoord'), kunt ge misschien met het volgende beginnen:

- https://nl.wikipedia.org/wiki/Pausdom_van_Avignon

- https://nl.wikipedia.org/wiki/Europe...dienstoorlogen

Van ganser harte héél véél leesplezier toegewenst,

"djimi"
De democratie heeft het hoogste dodentol van alle menselijke systemen ooit.
Oud 1 augustus 2024, 07:04   #123
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
eigenlijk is het simpel he, dat iedereen zijn plan eens trekt en zijn goesting doet, maar... de rest van de goegemeente gerust laat.

Wil u dus vegetarisch barbequen, voor mij geen probleem , maar kom niet neuten dat uw gebuur een varkske op t spit steekt.

Wil u dus vrolijk in het rond neuken, met mannen , vrouwen, etc... die dat zelf ook willen, geen probleem, maar kom mij niet lastig vallen en ge moet ook us smeerpijperij niet op de openbare weg tentoon stellen. Dat je dat in een afgesloten zaal voor 20 000 toeschouwers wil doen, mij goed.

wil je niet met de vlieger vliegen omdat dat slecht is voor het klimaat, mij goed maar kom niet op de startbaan voor mijne lear jet zitten.
Wil je de duivel in genderideologie zien en dat zo onderwijzen in uw gemeentes, dan moet je dat kunnen doen zonder vrees voor vervolging.

Grappig hoe zij die de propaganda jaar en dag uitbraakten nu komen melken over woke.
BigF, j'adore le noir en De Schoofzak zijn zo woke als ik wappie ben lol.
Oud 1 augustus 2024, 07:16   #124
Jay-P.
Secretaris-Generaal VN

Jay-P.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Wil je de duivel in genderideologie zien en dat zo onderwijzen in uw gemeentes, dan moet je dat kunnen doen zonder vrees voor vervolging. Grappig hoe zij die de propaganda jaar en dag uitbraakten nu komen melken over woke.

BigF, j'adore le noir en De Schoofzak zijn zo woke als ik wappie ben lol.
Maar noch BigF, noch de Schoof zijn volslagen idioten ...en dat zorgt voor een fundamenteel verschil.

Soit, ainsi soit-il.

Laatst gewijzigd door Jay-P. : 1 augustus 2024 om 07:17.
Jay-P. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2024, 07:18   #125
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Maar noch BigF, noch de Schoof zijn volslagen idioten ...en dat zorgt voor een fundamenteel verschil.

Soit, ainso soit-il.
Dat is subjectief. Als ge vandaag nog over christendom zaagt terwijl de democratie puberteitsblokkers uitdeelt om daarna aan genitale mutilatie te doen, zijt ge barbaarser dan de islam. Velen zijn al meer totalitair omdat ze die ideologie willen afdwingen over anderen. En die zijn dan vaak hetero maar kregen ingelepeld wat de nieuwe normen en waarden zijn, en dat is wat ze woke maakt. Want wie tegen is is ...foob, wappie, religioot, niet mee met de tijd, ...

Wanneer alle meerderheden en minderheden gedwongen moeten meelopen met 1 minderheid; dan is dat aangestoken en spant men deze voor hun kar voor duistere doeleinden. Aldus eugenetica op kinderen. Gaan we hiermee door zullen we lijf en goed verliezen en de controle over de vrije wil. Want God geeft vrije wil, de duivel wil een hive die hem gedwongen gehoorzamen of hij hangt u aan het kruis.

Laatst gewijzigd door CUFI : 1 augustus 2024 om 07:31.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2024, 07:40   #126
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De democratie heeft de hoogste dodentol van alle menselijke systemen ooit.

Kunt & wilt u die stelling een beetje uitwerken?

Met - ik zeg maar iets - een pak cijfermateriaal afkomstig van betrouwbare bronnen, bijvoorbeeld?

(ge weet het zélf OOK, hé: 'extra-ordinary claims require extra-ordinary evidence')

Dank bij voorbaat,

"djimi"

YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!!

Laatst gewijzigd door djimi : 1 augustus 2024 om 07:43.
djimi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2024, 07:45   #127
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Kunt & wilt u die stelling een beetje uitwerken?

Met - ik zeg maar iets - een pak cijfermateriaal afkomstig van betrouwbare bronnen, bijvoorbeeld?

(ge weet het zélf OOK, hé: 'extra-ordinary claims require extra-ordinary evidence')

Dank bij voorbaat,

"djimi"
Ga ik me niet mee bezig houden. Maar het zit al ruim boven de 100 miljoen als je abortus als infanticide ziet. Wat christendom doet.
Oud 1 augustus 2024, 07:48   #128
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onzijdig Bekijk bericht
Kijk, voor mijn part doet ieder wat ie wil. Wil je een geit neuken, mij niet gelaten.
Wilt ge in uw kont genomen worden, doe maar.
Doch, ik vind dat ge dit niet moet etaleren met een blote reten parade in de stad.
Voor sommige kwieten is exhibitionisme “de max”. Er scheelt duidelijk iets aan dergelijke mensen. Misschien ergens een verleden waarbij ze door een partner afgewezen werden. Of anders gewoon overtuigd zijn dat ze “een héél schoon lijf” hebben waarmee ze mordicus willen paraderen.
Oud 1 augustus 2024, 08:00   #129
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is subjectief. Als ge vandaag nog over christendom zaagt terwijl de democratie puberteitsblokkers uitdeelt om daarna aan genitale mutilatie te doen, zijt ge barbaarser dan de islam.
Kan je mij vertellen waar ik ijver voor het uitdelen van puberteitsblokkers om daarna aan genitale mutilatie te doen??

Ik begin uw leugens stilaan kotsbeu te worden beste vriend.
Dat je aan uw eigen religieus gezever zelf niet meer aan uit kunt is niet mijn schuld, je moet dan ook niet om de haverklap mijn woorden beginnen verdraaien.

Want laten we het nog maar eens op tafel gooien: jij beloofde een maand geleden al uit te leggen waarom "kinderen over geslachtsoperaties vertellen" ziek is.

We wachten nog steeds op de uitleg.
En met uitvluchten als "jij wou het er niet meer over hebben" kom je er echt van vanaf. Jij bent degene die hier een maand later nog steeds over bezig is.
Terwijl je mijn naam door het slijk blijft halen.

Het is dus wel duidelijk dat je gewoon in een 'nieuwe hype'-opwelling één of andere internet-religioot achterna praat maar het te moeilijk wordt als je zelf eens argumenten moet verzinnen.

Ik raad u dus aan om a) te stoppen met draden over mij te beginnen of mij in uw post te vernoemen en b) nu eindelijk eens te vertellen wat er ziek aan mijn voorstel is.

Citaat:
Velen zijn al meer totalitair omdat ze die ideologie willen afdwingen over anderen. En die zijn dan vaak hetero maar kregen ingelepeld wat de nieuwe normen en waarden zijn, en dat is wat ze woke maakt. Want wie tegen is is ...foob, wappie, religioot, niet mee met de tijd, ...
Het gaat niet over 'ideologie willen afdwingen'. Daar ben jij veel harder mee bezig dan ik.
Ik kijk rond in de wereld en zie wat er gebeurt. En wat er in de wereld gebeurt mag er aan onze kinderen verteld worden. Enkel totalitaire (als je daar dan toch over begint) regimes doen moeite om dingen voor hun inwoners of kinderen te verzwijgen.
Ga in Noord Korea wonen als je daar dan toch zo'n voorstander van bent. Ik durf wedden dat je daar in de bak vliegt als je het over geslachtsoperaties hebt.

En verder ken ik mensen die met een geslachtsoperatie zijn geholpen. En dan voel ik me niet god genoeg om zo'n mensen hun behandeling te ontzeggen.
Jij, als zelfverklaard maar compleet leugenachtig christen, blijkbaar wel.

Citaat:
Wanneer alle meerderheden en minderheden gedwongen moeten meelopen met 1 minderheid; dan is dat aangestoken en spant men deze voor hun kar voor duistere doeleinden. Aldus eugenetica op kinderen. Gaan we hiermee door zullen we lijf en goed verliezen en de controle over de vrije wil.
Jou gebazel raakt werkelijk kant nog wal.
"Gedwongen meelopen met 1 minderheid". Waar zou dat in mijn geval van toepassing zijn?
Wat vindt jou god overigens van internettrollen? Wat staat daar over in de bijbel?

Citaat:
Want God geeft vrije wil, de duivel wil een hive die hem gedwongen gehoorzamen of hij hangt u aan het kruis.
Wekenlang liggen fulmineren tegen operaties, uitleg in het onderwijs, mensen die van geslacht willen veranderen, mensen die hen dat recht willen geven,... om dan te komen vertellen over "God die vrije wil geeft".

Als uw god zijn volgelingen daadwerkelijk beoordeelt na hun dood ga jij volgens mij recht naar uw hel. Je hangt aaneen met leugens, wil vrije wil beteugelen en weet van geen vergeven. Jij staat haaks op alles waar het christendom volgens mij voor staat.

Maar vooral, en vergeet dat niet, open nog 1 keer een draad over mij, vermeldt mij nog 1 keer in een bericht waar je me 'woke' of iets anders noemt en ik druk voor de eerste keer in mijn leven op het rode driehoekje.

In een discussie van man tot man mag je tegen mij zeggen wat je wil maar achter mijn rug tegen anderen over mij liggen zeveren kan ik echt niet hebben.

Dat is zo achterbaks als wat. Ook vast een eigenschap van een goede christen.

Laatst gewijzigd door BigF : 1 augustus 2024 om 08:02.
BigF is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2024, 08:06   #130
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Eigenlijk is het de schuld van de vrouw. Gelijk in Eden de slang naar Adam via Eva kwam; zo kwam al dat homogedoe via de vrouw/feminisme. Waar dan de deur geopend werd om hun rechten en priveleges aan discriminatie te onderwerpen naar de opbouw voor transmensen.
De christenen vandaag zullen hun geloof nooit opdringen, maar anderen aanvaarden beter snel een "neen". Want niet iedereen moet bevestigen of zegenen om dat op te nemen binnen hun gemeenschappen. Je zal weinigen tot geen van ons op die parades zien, maar geef andersom dezelfde vrijheid.
Als teveel mensen geen genderideologie wensen, moeten ze dat dus ook niet via de school indoctrineren. Als het ingelepeld wordt en er volgt een golf aan genderdysforie, is het geen rocket science dat als 1 + 1 = 2 te berekenen he.
Oud 1 augustus 2024, 08:17   #131
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BigF Bekijk bericht
Kan je mij vertellen waar ik ijver voor het uitdelen van puberteitsblokkers om daarna aan genitale mutilatie te doen??

Ik begin uw leugens stilaan kotsbeu te worden beste vriend.
Dat je aan uw eigen religieus gezever zelf niet meer aan uit kunt is niet mijn schuld, je moet dan ook niet om de ha.

In een discussie van man tot man mag je tegen mij zeggen wat je wil maar achter mijn rug tegen anderen over mij liggen zeveren kan ik echt niet hebben.

Dat is zo achterbaks als wat. Ook vast een eigenschap van een goede christen.
Ik ben niet van gisteren en we hebben voldoende tekst uitgewisseld om mekaar te kaderen. Dat gij dat "passioneel" wilt doen geeft nu en dan een weerbots.
Ik ben zo gelovig als gij woke zijt. Report it. Ik negeer al het gros van uw teksten voor de goede vrede en om niet in dezelfde mantra te hervallen.

Er is niets achterbaks aan openbaar schrijven waar je aanwezig bent.

En neem uw narcistische zelven eens wat minder als referentiepunt. Ik schrijf ook algemeen en zeker niet met u in gedachten. Jij bepaalt die ideologie niet, dus waar jij de grens wil leggen is niet waar ze ligt. Dat is naïef en goedgelovig van je; of erger hoogmoedig.
Pride comes for the fall.

Laatst gewijzigd door CUFI : 1 augustus 2024 om 08:26.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2024, 08:44   #132
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Er is niets achterbaks aan openbaar schrijven waar je aanwezig bent.
Tegen anderen zitten te vertellen hoe woke ik volgens jou wel ben, in een draad waar ik al een week niet meer geweest ben is gewoon de definitie van achterbaks.
Oud 1 augustus 2024, 09:12   #133
jad°relen°ir
Minister

jad°relen°ir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Niet als ze thuis verrot geslagen worden (homofoben hebben losse handjes) als ze wat ze op school leren thuis vermelden.
Wanneer kinderen thuis verrot geslagen worden omdat ze vertellen wat ze op school geleerd hebben, kunnen we enkel maar hopen dat die kinderen de weg naar kinderbescherming vinden. Die bescherming is er niet voor niets. Dat het voor sommige kinderen lastig is om iemand buiten de familie in vertrouwen te nemen, is een spijtige zaak waar we -als samenleving- helaas weinig aan kunnen verhelpen. Wat we wel kunnen doen is zorgen dat het aanbod van vertrouwenspersonen er is, dat er voldoende mensen alert zijn om op te merken in welke gezinnen het mis gaat. En die zijn er.

En ja, er zullen altijd wel ergens gevallen zijn die niet opgemerkt worden en die bont & blauw geslagen worden omdat ze op school iets over evolutie geleerd hebben of weet ik veel wat dat indruist tegen het geloof van de ouders. Maar het mag in ieder geval niet zo zijn dat we het onderwijs moeten aanpassen aan religidiote ouders met agressieve losse handjes.

Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 1 augustus 2024 om 09:13.
jad°relen°ir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 augustus 2024, 09:16   #134
jad°relen°ir
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Inderdaad, weg met alle carnavalsstoeten en Tomorrowland dat plaatsvindt in een afgesloten natuurgebied en binnen een straal van 20km het openbare leven verstoort.

Ik geef u 100% gelijk!
Wanneer stoort iets het openbare leven..?
Wat betekent dat eigenlijk 'het openbare leven'..?
En gaan we dan ook het geloei van de kerkklokken stillen..?
Want dan wil ik wel meedenken....
Elke vorm van festiviteit, kermis, .... het stoort altijd wel de ene of de andere eh.. oppassen wanneer we dingen gaan verbieden.. want waar ligt de grens..?

Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 1 augustus 2024 om 09:17.
Oud 1 augustus 2024, 09:23   #135
jad°relen°ir
Minister

Standaard

Citaat:
Waarom zouden we feesten als elders mensen sterven? (...)
Ja, waarom..?
Ik hoop dat ge geen plezier ondervindt terwijl ge uw computer-spellekes speelt.. want plezier is zoals feesten en lachen en leven.. en zolang er elders mensen sterven moeten we ons inhouden eh.. boete doen en bidden voor een beter leven..
Oud 1 augustus 2024, 09:30   #136
jad°relen°ir
Minister

Standaard

Citaat:
Eigenlijk is het de schuld van de vrouw. Gelijk in Eden de slang naar Adam via Eva kwam; zo kwam al dat homogedoe via de vrouw/feminisme. Waar dan de deur geopend werd om hun rechten en priveleges aan discriminatie te onderwerpen naar de opbouw voor transmensen.
Zever, gezever.

Citaat:
De christenen vandaag zullen hun geloof nooit opdringen, maar anderen aanvaarden beter snel een "neen".
In quasi elke draad uw geloof afdreunen telt wellicht niet?

Citaat:
Je zal weinigen tot geen van ons op die parades zien, maar geef andersom dezelfde vrijheid.
Maar niemand zal u tegenhouden als gij een christen-optochtje wilt organiseren hoor.. gij hebt diezelfde vrijheid. Maak er gebruik van.. altijd lachen als ik er ene over 't straat zie sukkelen met een kruis op zijne rug.

Citaat:
Als teveel mensen geen genderideologie wensen, moeten ze dat dus ook niet via de school indoctrineren. Als het ingelepeld wordt en er volgt een golf aan genderdysforie, is het geen rocket science dat als 1 + 1 = 2 te berekenen he.
Er is geen golf van genderdysforie.
Gij zijt gewoon gehyperfocussed op een mug en maakt er een olifant van.
Oud 1 augustus 2024, 09:48   #137
CUFI
Secretaris-Generaal VN

CUFI's schermafbeelding

Standaard

Woke zeg ik u, woke!
Vanaf je de deur nog maar op een kiertje wil zetten, dan hoorde bij alles daarna bij. Het is wat het is.
Oud 1 augustus 2024, 11:34   #138
BigF
Secretaris-Generaal VN

BigF's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Eindeloos dezelfde zever blijven herhalen maakt het geen waarheid hoor.

Want als vertellen over gender op school volgens u gelijk staat met indoctrineren; zullen we dan ook maar over Hitler zwijgen?
Vooraleer we die arme kindjes tot fascisten hebben geïndoctrineerd?

Of over Dutroux? Voor je het weet kweken we een horde pedofielen.

Over moslimterrorisme? Je hebt je rug niet gekeerd of ze knutselen al een bommengordel in mekaar, die arme kindjes.

...

Jij wil gewoon dingen verzwijgen voor kinderen. Jij wil dat ze er niets over weten. Je wil ze dom houden. Je wil ze de wereld niet tonen zoals hij is. Zodat je er als christen alle controle over hebt. Blind geloven wat in de bijbel staat en wat andere christenen ze vertellen. Dat moeten ze doen. Geen vragen stellen. Zeker geen kritische. Gedwee volgen. En zeker geen persoonlijkheid ontwikkelen.

Dat is wat jij wil.
En dan noem jij anderen 'ziek'???

En omdat je weet dat je zoiets amper kan verdedigen haal je er maar dingen bij als 'indoctrineren'. Want 'indoctrineren', dat vindt niemand oké.

Dat er een levensgroot verschil is tussen iets vertellen en indoctrineren 'vergeet' je dan maar.

Iets tot in het oneindige blijven herhalen, zoals jij hier doet je met overtuiging, dat is (minstens een poging tot) indoctrineren.
Op school in een paar lessen vertellen wat er gebeurt in de wereld is dat niet.

Je maakt je schuldig aan hetgeen waar je zelf tegen te keer gaat.
Oud 1 augustus 2024, 13:08   #139
jad°relen°ir
Minister

Standaard

Citaat:
Dat is subjectief. Als ge vandaag nog over christendom zaagt terwijl de democratie puberteitsblokkers uitdeelt om daarna aan genitale mutilatie te doen, zijt ge barbaarser dan de islam.
Waar worden die puberteitsblokkers uitgedeeld dan?
Dat ze bestaan en beschikbaar zijn voor mensen die ze (denken) nodig (te) hebben, is iets anders dan ze "uitdelen" eh.. Gij doet precies alsof iedere school een automaat heeft staan waar kindjes behalve ne fristi ook hun puberteitsblokkers kunnen krijgen. Vooraleer kinderen zulke medicatie krijgen, zijn er eerst al tig gesprekken en onderzoeken aan voorafgegaan. Dat wordt niet zomaar uitgedeeld.

En wanneer men genitaliën bij mensen aanpast, omdat die mensen dat zo willen, is daar niets barbaars aan. Er zijn tig trans-mensen wiens leven verbeterd is sinds hun transitie. Misschien moet ge dat maar eens in uw gedachten opnemen. Dat de wetenschap zich inzet om mensen hun leven te verbeteren. Dat is het doel. En ja, er zal ook wel eens wat mis gaan.. daar leren we van.. no big deal.

Citaat:
Velen zijn al meer totalitair omdat ze die ideologie willen afdwingen over anderen. En die zijn dan vaak hetero maar kregen ingelepeld wat de nieuwe normen en waarden zijn, en dat is wat ze woke maakt. Want wie tegen is is ...foob, wappie, religioot, niet mee met de tijd, ...
Nogmaals: niemand dringt die ideologie op.
Wat er tegenwoordig wel gebeurt, is dat 'men' mensen wijst op de diversiteit aan mensen. En akkoord, daar wordt soms wel eens wat mee overdreven.. maar kinderen (en ook volwassenen) mogen gerust weten dat niet iedereen christen is, of autist, of zwart, of anders-geaard, of .... En naar die waaier aan persoonlijkheden/karakters/geaardheden hebt ge u te schikken. Zint u dat niet, dan kunt ge u maar best in stilte bezig houden met gelijkgezinden.

Citaat:
Wanneer alle meerderheden en minderheden gedwongen moeten meelopen met 1 minderheid; dan is dat aangestoken en spant men deze voor hun kar voor duistere doeleinden. Aldus eugenetica op kinderen.
Niemand dwingt u of anderen om mee te lopen.
Het is niet omdat de lokale fanfare straks in 't dorp een optocht doet dat ik gedwongen wordt om daaraan mee te doen eh.. idem wat andere optochtjes betreft.

En eugenetica op kinderen is het duistere doel..?
Waar slaat dat op? Mag men het leven van mensen niet verbeteren dan?
Ah nee, want dat is des duivels......... lol. Alles moet blijven zoals het 2000j geleden was.. de vruchten van de boom der wijsheid zijn taboe.. evolutie bestaat niet.. lol.
Soit, wat is eigenlijk het verschil tussen iemand die zichzelf niet goed voelt en zich laat opereren om zich beter te voelen; met iemand die zichzelf niet goed voelt en een kruidentinctuur slikt om zich beter te voelen....??? Snap je: verbeteringen. Dat is wat de meeste mensen drijft: de wil om de dingen des levens te verbeteren.

Citaat:
Gaan we hiermee door zullen we lijf en goed verliezen en de controle over de vrije wil. Want God geeft vrije wil, de duivel wil een hive die hem gedwongen gehoorzamen of hij hangt u aan het kruis.
We gaan lijf en goed verliezen omdat we transmensen vrij laten rondlopen in onze samenleving......? Zoiets..? En wat weet gij over vrije wil..? Gij hangt vast aan een regel-boekje van +2000j oud.. met 'vrije wil' hebt gij geen zaken.. gij moet god & zijn christen-hive dienstig zijn..

Laatst gewijzigd door jad°relen°ir : 1 augustus 2024 om 13:11.
Oud 1 augustus 2024, 19:41   #140
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Voor sommige kwieten is exhibitionisme “de max”. Er scheelt duidelijk iets aan dergelijke mensen. Misschien ergens een verleden waarbij ze door een partner afgewezen werden. Of anders gewoon overtuigd zijn dat ze “een héél schoon lijf” hebben waarmee ze mordicus willen paraderen.
Het is duidelijk dat aan jou geen grote psycholoog of psychiater teloor gegaan is.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be