![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
. Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 3 december 2024 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vanaf eind 2020 gingen ook de lockdowns in werking, volgens mij zit daar de grootste doodsoorzaak. Al zie ik in je grafiek wel duidelijk een correlatie tussen de vaccins en doden hoor, hoe meer vaccins hoe meer doden. Er zijn nu ook studies die aantonen dat vaccins net meer besmettingen veroorzaken, ook dat zie je in die grafiek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Turkije misschien? Daar waren in 2021 ook meer doden dan in 2020 maar slechts 63% was volledig gevaccineerd (vooral ouderen). Studies kan ik echter niet vinden, wordt een moeilijke. https://www.researchgate.net/figure/...fig1_362233238 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een ziekte muteert maar in een bepaalde richting als die daar een voordeel uit haalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Verhoogt covid je overlevingskansen? Dat suggereer je nu toch niet ernstig
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Opnieuw, je poneert een hypothese en probeert die te bevestigen/weerleggen. Wat je nu doet is maar wat nieuwe suggesties in de lucht gooien. De oversterftedata is niet bruikbaar om de hypothese dat vaccins doden te ondersteunen. Ook niet voldoende om ze te ontkrachten (hoewel de doden pre-vaccinatie dan een groot vraagteken zijn). Ik denk dat als je de hypothese wilt bewijzen dat vaccins doden, we ander materiaal moeten vinden. Zoas bvb zo’n controlestudie: zijn er meer sudden deaths bij gevaccineerden dan bij niet-gevaccineerden. Laten we dat zoeken.
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zal ook eens zoeken
![]() |
![]() |
#130 |
Minister-President
|
![]() (Hoofdstraat, doet dit nu aub niet. Het is geen wetmatigheid dat een virus per definitie minder dodelijk wordt naarmate verspreiding toeneemt. Tal van voorbeelden van het tegendeel. Let it go. Het is bovendien een onbelangrijke neven discussies. Zet uw geloofwaardigheid nu niet op het spel om hier nu koppig op door te duwen…)
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]() Hier is er al eentje, voor Oregon. 16-30jarige “sudden deaths” over een periode van 1,5j. Het is een dermate uitzonderlijke doodsoorzaak dat het moeilijk is statistische relevantie te vinden: https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/73/wr/mm7314a5.htm
Dat zegt op zich nog niks over verhoogd risico gelinkt met vaccins. Het is wel enigszins geruststellend want als het meer zou voorkomen, dan zou dat wel gevonden moeten zijn in zo’n studie. Ik zoek nog wat verder. Weinig bevredigend antwoord
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 4 december 2024 om 00:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Minister-President
|
![]() Deze studie vindt cardiovascular risico geassocieerd met een covid besmetting.
https://academic.oup.com/eurheartjsu..._A/A42/7036729 Dat maakt onze zoektocht er niet makkelijker op.
![]() |
#133 |
Minister-President
|
![]() Ok, gevonden. This one settles it denk ik zo:
https://heart.bmj.com/content/heartj.../1372.full.pdf Focus op patiënten met hartaandoeningen. Prevalentie van hospitalisatie en dood, pre-vaccin en post-vaccin. Check deze eens Hoofdstraat, negeer de rest. Wat mij betreft is het resultaat van deze studie sluitend mbt de hypothese. Wat denk je?
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan mijn grootste bedenking is dat ze gevaccineerden uit 2021 vergelijken met ongevaccineerden uit 2020. Ze geven toe dat ze geen rekening hebben kunnen houden met ongeteste besmettingen, als je bedenkt dat iedereen in contact is geweest met COVID in 2020 dan hebben die naast vaccinatie ook natuurlijke immuniteit in 2021. Als er zoveel mensen gevaccineerd zijn is het gewoon erg moeilijk vergelijken. . Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 4 december 2024 om 07:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dan wel door minder ongelukken, stikken in hot-dogs en wat nog meer. Je kunt niet minder doden hebben van een ziekte die voordien nog niet bestond. Maar goed, 20.000 minder doden op 1.350.000 jaarlijkse doden past makkelijk binnen een foutmarge, 165.000 extra doden in 2021+2022 niet. In 2023 en 2024 is het grotendeels terug normaal al zien we nog steeds geen ondersterfte die je zou verwachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is erg simpel en logisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe dit correleert met de verhoogde aantallen hart-doden werd niet onderzocht https://www.sciencedirect.com/scienc...64410X24001270 https://www.bmj.com/content/384/bmj.q488 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zoek het op. Ik maak je niets wijs hoor. Dit is een klassiek voorbeeld van de intuitie uit de buik volgen omdat er een logisch-lijkende verklaring voor is. Het komt vaak voor dat intuitie fout blijkt te zijn na dieper onderzoek. Dit is zo'n voorbeeld. De correcte reactie is dan om uw intuitie bij te stellen en niet vast te houden aan het oude idee.
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is onomstotelijk aangetoond dat vaccin een klein verhoogd risico vormen voor gezonde mensen. Het gaat om de risico-afweging: is het gezondheidsrisico van covid krijgen zonder vaccin groter dan te vaccineren. Zeker voor jongeren lijkt die afweging in balans omdat covid voor jongeren weinig risico inhoudt. Ik keer terug naar de hypothese: De aanhoudende oversterfte is het gevolg van de vaccin. Pas het risico dat in deze studie is gevonden eens toe op de populatie, en leidt af over hoeveel extra doden het zou gaan. Is dat voldoende om de oversterfte te verklaren?
![]() |