![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om gewoon een klein vb te geven van wat je in SE kunt is alles wat je ontworpen hebt..stel je hebt een metalen constructie gemaakt en je kunt dan voor elk stukje een materiaal keuze maken, wat voor soort metaal bv, je kunt hierna SE laten berekenen of deze constructie het gewicht ed kan dragen. Of elke moer die je gebruikt de constructie in elkaar kan houden...noem maar op. Dit kun je bij geen enkele van de andere software paketten. En dit is nog maar 1 toepassing die ik opsom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan Parcifal, geef nu de vervanger wil je!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Parcifal will be absent from his desk from 21/3/2005 untill 6/4/2005. He is trekking in South-Ukraine at the moment. If you have urgent issues, please contact him by private mail." ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is er nu zo'n ramp om 1 van deze 2 te doen? Wie A zegt moet ook B zeggen é kerel. 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Vreemdeling
|
![]() Vijf weken geleden heb ik iets mooi meegemaakt. Ik heb 2 neefjes van nu 2 en 4 jaar. Belhamels, die ervan houden "na te apen" wat vader en moeder doen en andere volwassenen. Ze halen alles overhoop, maar kunnen (nu al !) meer dan een uur zoet zijn met een computer. Let op, ze spelen en ravotten ruim genoeg, ze zijn zeker geen kijkkastjeverslaafden.
Ik heb de oudste kleine vanaf jonge leeftijd geleerd "hoe heet de goede computer ?" en het juiste antwoord is "appel". En het is aandoenlijk om te zien hoe hij een iBook aanzet, de CD lezer softwarematig opent, de CD rom met een spelletjesprogramma plaatst, het programma opstart en er dan mee speelt, in allerlei "uithoeken" van 't programma. Het zou kunnen dat dit ook op een ander systeem zou gaan natuurlijk, maar ik moest denken aan die leuke Apple commercial van een aantal jaar geleden, voor de iMac. In aanwezigheid van een gerechtsdeurwaarder werden in 2 lokalen een computersysteem binnengebracht : een PC onder windows 98 denk ik, en een iMac. Beide systemen zaten in een doos, net zoals 't recht van de winkel komt. De gebruikers waren beginnende computergebruikers : voor de PC een 30 jarige, voor de iMac een 9 jarig ventje (voor zover ik me herinner). Er werd gekeken hoe snel de beide figuren de computer uitgepakt kregen, alles juist aan konden sluiten en installeren, en dan op 't net geraken. Zoals verwacht was 't ventje er na een half uur mee klaar, en was de PC gebruiker toen nog de zesendertigste installatie CD aan 't doorworstelen, om pas véééél later online te geraken. Dit "bewijst" niks, maar het illustreert wel iets wat vele Mac gebruikers al lang weten : als je eerst wil léven, en de computer enkel wil gebruiken zonder er veel tijd in te steken, zonder je druk over te maken, zonder zorgen, dan is de Mac superieur, zowel voor kinderen als volwassenen. Laat dit mensen die veel tijd hebben, die zich willen "onderwerpen" aan hun computer, die kicken op een crashje of virusje links en rechts zich gerust bezig houden met hun PC : mists wat toegevingen werkt dat ook, geen probleem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() tik tok...tik tok...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Trouwens, aan alle microsoft haters, microsoft zorgt tenminste voor jobgelegenheid. Kun je van linux niet zeggen. Hoeveel mensen geeft microsoft werk op deze aardkloot zodat deze kunnen leven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Komaan Parcifal, je kunt het!!! hehe
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Win XP sucks ! Leve windows 2000 pro
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik ook niet goed snap aan jullie window haters, niets maar dan ook niets is gratis, waarom zou windows dat dan wel moeten zijn? Of ga je morgen ook klagen dat je tv's gratis moet kunnen krijgen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Doorgaans zijn de user/workstation releases gratis te downloaden, maar wordt geld gevraagd voor speciale server edities (code is gratis, maar het samenstellen, etc... niet) en ze verdienen ook geld door support contracten (een bedrijf met kritische applicaties op een linux server stelt zich niet tevreden met het idee dat ze in het geval van een ramp maar eens op forums moeten gaan neuzen). business genoeg dunkt me... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik neem mij voor om de volgende keer te betalen voor mijn Mandrake, ook al download ik het eerst om te proberen. Is nog niks in vergelijking met de Windowsdingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door illwill : 31 maart 2005 om 05:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe lang moeten we nu nog wachten Parcifal?
Kun je anders eens een reden geven waarom je het geheim houd? |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |