![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 Ik kan daar niet over oordelen, uiteraard, maar zoals ik zei: een job in een hotel is perfect part-time regelbaar. Waar woon je?
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
|
![]() parttime brengt niet op lombas
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 april 2006 om 21:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan hebben we een probleem.
Goed. Je kan uiteraard megamisbruik maken van het systeem, de overheid eens goed uitlachen en alsmede je compatriotten, door PWA-werk te doen. De uren spreek je af, en naargelang welk werk je aanvaardt, bepaal je zelf hoe lang, eveneens in afspraak met je "werkgever". Mijn moeder wenste ook te profiteren van het systeem en nam daarom een PWA-tuinman en een PWA-poetsvrouw aan; dat kost de "werkgever" praktisch niets, levert jou een bezigheid op die je zelf bepaalt, en zorgt dus meteen voor een comfortabele relatie "werkgever"-jij.
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() soit
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 april 2006 om 21:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() PWA kan je bovenop je uitkering doen.
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() enkel langdurig werklozen mogen pwa doen. en ze werkt nu parttime.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 april 2006 om 21:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij ons gebeurt zoiets volstrekt democratisch, dus dan zal je - moet je natuurlijk ook lid worden - dat moet voorstellen in de loop van volgend jaar als ons federaal partijprogramma opgemaakt wordt, op een nationaal congres.
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik ben niet gefrustreerd omdat ik moet opdraaien voor de armen (het gaat me niet om het geld zelf), maar ik heb weinig begrip voor mensen die anderen verantwoordelijk achten voor hun problemen en aanzet geven tot klassenhaat (ik zie geen enkel verschil tussen 'de kapitalisten' collectief te beschuldigen en de eeuwige jood als zondebok nemen).
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Debbie zei dat ze langdurig werkloos was.
![]() |
![]() |
#135 |
|
![]() ja ze vergeet altijd te zeggen dat ze parttime werkt. wss omdat haar banksaldo haar daar niet aan doet herinneren
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
wat de joden betreft - er waren en zijn ook arme joden he wij zijn gewoon tegen kapitalisten - jood of niet jood voor ons zijn ze allemaal even rot ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 april 2006 om 22:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had ze dan niet beter meteen PWA gaan doen? Waarschijnlijk hield ze meer over dan nu?
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() ja maar voor het werk dat ze deed als pwa er hebben ze haar een vast contract opgedrongen.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 9 april 2006 om 22:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() je begint het te snappen waar we ons zo druk over maken. Alle armen van vws zitten in zo n sociaal vacuum. Aah ja en nog iets samen gaan wonen mogen we ook niet.
![]() |
![]() |