![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb het nooit over de concentratiekampen gehad. Baarle heeft dat gedaan.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#122 |
Staatssecretaris
|
![]() Allelujah Drosophila, Knorretje loost nog eens een superonderbouwd argument. We kunnen weer verder.
#123 |
Staatssecretaris
|
![]() Uw goede raad?
#124 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Staatssecretaris
|
![]() Oh, maar dat doe ik altijd, Cashflow.
![]()
#126 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar goed, het ging eigenlijk over één bepaalde techniek, die Wagner, Hitler & de rechts-radicalen op dit forum gemeen hebben: altijd hetzelfde herhalen, tot men het gelooft. "Het is de schuld van de moslims, het is de schuld van de moslims, het is de schuld van de moslims, het is de schuld van de moslims, het is de schuld van de moslims, het is de schuld van de moslims, het is de schuld van de moslims, het is de schuld van de moslims, het is de schuld van de moslims, het is de schuld van de moslims, het is de schuld van de moslims, het is de schuld van de moslims, het is de schuld van de moslims, het is de schuld van de moslims, ..." Na een dergelijke brainwashing ziet men inderdaad alles als de schuld van de moslims, van het broeikaseffect tot het fileprobleem.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
#128 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Persisteren? Is dat wel A(B)N? Is dat geen - heiligschennis! - gallicisme? De onzuiverheid van uw taal doet mij vrezen voor de zuiverheid van uw ras... U bent misschien ook weer zo'n criminele allochtoon?
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#129 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#130 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lees eens wat goei boeken over het onderwerp en je zult vlug zien dat het niet de schuld is van de moslims, maar wel de schuld van hun doctrine... Dus dat waar ze in geloven, ik had ook liever gehad dat het niet zo was want dan zou het probleem makkelijker aan te pakken zijn. Mocht het inderdaad kansarmoede zijn, was het op te lossen nietwaar ? |
|
![]() |
![]() |
#132 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() 3
#133 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() 4
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Aan het leren tellen ?
|
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Laatst gewijzigd door drosophila : 18 april 2006 om 15:59. |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Heb je zijn pogingen tot politiek correct racisme, tot politiek correcte demoniseringen, tot politiek correct gebrek aan nuancering, tot politiek correct gescheld niet door?
Nee, leren tellen doet hij niet. Mijn stelling over de invloed van de haatproza uit de koran weerleggen doet hij ook niet. Misschien omdat hij in de pers gelezen heeft hoe die haatproza gisteren in andere landen op hun specifieke 'locale' manier geuit werd ? |
![]() |
![]() |
#138 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zie vandaag flink veel politie op de been in Brussel. Mét kogelvrije vesten. Dat is iets nieuws. In een Vlaamse krant stont dat ze de daders 'op de hielen zitten' en dat beiden levenslang mogen verwachten.
|
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() Drosophila, wees gerust, ik zal jou en andere schijnheilige farizeeërs ten gepaste tijde herinneren aan je hypocriete zedenpreek over politieke recuperatie en ongevoeligheid.
|
![]() |
![]() |
#140 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wél wat dat met de moord te maken heeft. |
|
![]() |