![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Europees Commissaris
|
![]() Van VRT site :
De schutter heeft toegegeven dat hij mensen van vreemde origine wou doden. De aan leiding ligt in feiten uit zijn jeugd, die niet werden vrijgegeven. De discussie over al dan niet racisme kan nu stoppen. We kunnen ons beter afvragen hoe iemand zover geraakt, dat zal nuttiger zijn voor dze toekomst. |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie je de foute logica...?
Laatst gewijzigd door lombas : 12 mei 2006 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
#124 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#125 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#126 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In dit land kan niets gezegd worden over gelijk welke etnie, of het moet wel racistisch beïnspireerd zijn.
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Hier zie hier trouwens nergens "allochtoon" staan hoor. |
![]() |
![]() |
#129 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Je moet je niet verwonderen dat het ondertussen, net zoals "kansarmoede is de oorzaak van de misdaad" en andere linkse dada's, al tot een groot deel van de publieke opinie doorgedrongen is. Niet in het minst bij de minder begaafde rechtse medemens. |
|
![]() |
![]() |
#130 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#131 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Blijkbaar wel, ja. In elk zal hij mij worst wezen.
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Burger
|
![]() Citaat:
de fucker ![]()
[SIZE=1][SIZE=1]Sammy Says; enthousiastic people suck[/SIZE][/SIZE] Laatst gewijzigd door Gibson : 12 mei 2006 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En ik zei je al dat een zigeuner een Belg doodde, en dat volgens de logica van heden ten dage dat dus een racistische moord was.
![]() |
#134 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
1) on topic blijft en dus slechts 2 voorvallen met elkaar vergelijkt 2) uw eigen logica volgt wat besluit je d�*n? |
|
![]() |
![]() |
#136 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoe een deskundige het ziet:
Jef Vermassen: 'Hij had een duidelijke doelgroep: kleurlingen' "Dit is een onmiskenbaar geval van massamoord", zegt assisenpleiter Jef Vermassen. "Je hebt twee categorieën massamoordenaars. De eersten zijn moordenaars die om het even wie doden, gedreven door een onblusbare haat. De tweeden zijn moordenaars die een welbepaalde doelgroep voor ogen hebben. Zij haten hun slachtoffers ook, maar willen daarnaast ook wraak nemen of zich laten gelden binnen hun gemeenschap." De achttienjarige dader behoort tot de tweede categorie. Dat is althans wat de feiten doen geloven. Vermassen: "Iemand die dergelijke feiten pleegt, heeft een keuze. En die keuze verraadt het motief. In plaats van iedereen op zijn weg op te ruimen, had hij een doel voor ogen: een Turkse vrouw en een zwart meisje met een blank kind. Kleurlingen." Hoe hard dat ook klinkt, zo abnormaal is dat niet. "Wie haat zaait, zal haat oogsten. Kijk naar de samenleving, waar onverdraagzaamheid en racisme welig tieren. In zo'n sfeer krijg je bijna zeker uitwassen." |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#138 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik hou het maar op de les die we geleerd hebben van de zaak-Van Holsbeek: etnische afkomst van een dader en zijn slachtoffers vermelden is niet alleen irrelevant maar ook zeer foei en racistisch. |
|
![]() |
![]() |
#139 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
In een discussie over het VB-programma lijkt me die figuur tamelijk belangrijk.8) |
|
![]() |
![]() |
#140 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn besluit van de dag
Er was eerst ontkenning van rascisme, Daarna voelde men het komen, en was er het ophalen van andere feiten, en opinies in andere drama's in omgekeerde gevallen Het was zelfs de schuld van anderen die mensen als de dader het leven onmogelijk maakten. Toen kwam er bewijs Toen was het ontoerekeningsvatbaar ten ontrechte geinspireerd op .... Mijn besluit van de dag : Het is voor bepaalde mensen zelfs onmogelijk om te zeggen : Eigenlijk moeten we wel wat opletten in wat we zeggen, ge ziet nu wel, en mogelijks lopen er zo nog rond, die nog net 1 losstaand feit nodig hebben om tot de actie over te gaan. Al bij al een verloren dag met mensen die weigeren om de moord op deze onschuldige slachtoffers alsnog enige zin te geven. |
![]() |