![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2) als xenofobie Vlaams is waarom halen de niet-racistische partijen in Vlaanderen dan 70 procent van de stemmen? 3) Lees mijn topic eens... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Om te beginnen is Vlaanderen geen land.
![]() |
![]() |
#123 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
Hij zou er kwa mentaliteit prachtig bij passen! Er zijn intollerante mensen op elke vierkante kilometer van de aarbol. Er zijn ook kinderverkrachters op elke tien vierkante kilometers. Moordenaars zijn er op elke honderd vierkante kilometers. Is dat een reden om te verkrachten, te moorden en om racisme te bedrijven? Misdaden zoals moord, verkrachting en aansporen tot vreemdelingenhaat dienen te worden bestreden. PUNT. Laatst gewijzigd door ericferemans : 25 juli 2006 om 13:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
|
![]() OEI!
Ik zal het doorgeven aan Arthur, ridder Blanckaert. Dan kan hij zijn tekst aanpassen. Laatst gewijzigd door ericferemans : 25 juli 2006 om 13:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De kern van Vlaams-nationalisme als etnisch/cultureel nationalisme.
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
Sommigen stellen het uitgevonden woord 'islamofobie' zelfs gelijk aan racisme. En geven als voorbeeld deze uitspraak van Philip Dewinter. “The islamisation of Europe is a frightening thing. ... If this historical process continues, the Jews will be the first victims. Europe will became as dangerous for them as Egypt or Algeria. Terwijl dat dit niks anders is dan de waarheid vertellen. De bron van haat aanpakken stelt men gelijk aan islamofobie/racvisme en aanzetten tot haat. De omgekeerde wereld. absurditeit ten top. http://www.site.kifkif.be/kifkif/nie...pen_menu_id=18
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar trek het je niet aan, daarmee hebben we nog eens kunnen aanschouwen tot welke bekrompen, onverdraagzame veralgemeningen sommige tegenstanders van het VB in staat zijn.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Burger
|
![]() Ik snap eigenlijk uw avatar niet, smiley... Multiculturele waanzin? Ik eet af en toe een kebab, soms eens spaghetti, dan weer een pizza, maar van waanzin heb ik nog niets gemerkt. 'k Heb nochtans de indruk dat diene kebab niet iets is van onze contreien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Nee, meneer Feremans kan gewoon geen onderscheid maken tussen nationalisten en racisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nog niet, nee.
![]() Maar dat mag er ons niet van weerhouden er al van te spreken, niet? PS: En om te eindigen? Laatst gewijzigd door baarle : 25 juli 2006 om 14:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Uw dictaten laten me koud.
Ik erken terzake alleen door een meerderheid van mijn medeburgers democratisch genomen beslissingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Minister-President
|
![]() Als racisme "on-Vlaams" zou zijn (als enige "volk" ter wereld?), vraag ik me af wat er nog allemaal "on-Vlaams" is, vooral als "Vlaming" als "Vlaams" gedefinieerd wordt, zoals in het geval van nationalisten.
![]() |
#135 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ga jij nu echt zeggen dat multiculturaliteit bestaat uit kebab, spaghetti en pizza? Dat lijkt nogal op het proza dat je af en toe op de VB-site kan lezen. Kunnen we niet op een iets hoger niveau discussiëren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het antwoord is vrij simpel: al wat Feremans niet aanstaat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Minister-President
|
![]() Dat weet ik nog zo niet. De eenheid en de integriteit van een land in vraag stellen is geen "onschuldig" intellectueel tijdverdrijf. Eerder een aanslag op de rust van de burgers.
![]() |
#138 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"Tot volgend jaar, in Jeruzalem!" ![]() Citaat:
In naam van anderen beslissen en spreken wordt doorgaans beschouwd als gelijkaardig aan het Napoleon-syndroom. Laatst gewijzigd door baarle : 25 juli 2006 om 14:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() Het is net het Vlaams Belang dat wil duidelijk maken dat een cultuur niet enkel te maken heeft met eten en dansen! Waar kom jij nu ineens mee af?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
|
![]() Citaat:
Wil dat ook zeggen dat U de politieke verscheidenheid aanvaardt en dat er hier dus plaats is voor het Vlaams Belang ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |