![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() lol, hoe hard moet je wel niet bezeten zijn door Raf, om topics van hem van 6 jaar geleden ! terug op te rakelen
![]()
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
|
![]() Elk van Rafs woorden zijn Eeuwige Waarheden die stuk voor stuk goddelijk geïnspireerd zijn.
![]() |
#124 |
|
![]() Kleinere klassen hebben ook als effect dat de meester meer aandacht per kind kunnen besteden. Sommigen hebben daar dringend nood aan.
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Minister-President
|
![]() Volgens dezelfde raf is homoseksualiteit normaal in het DIERENRIJK. Dus Raf wat is het nu, superieur of...................?
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ene sluit het andere toch niet uit?
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Minister-President
|
![]() Voil�* duidelijk antwoord u bent een superieurdier.
![]()
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder, kinderen maken is natuurlijk géén plicht, maar het is voor mij wel de natuurlijke gang van zaken. Zelfs als ik héél weinig weg heb van een pastoor, hoor. ![]() Je beleefde en geduldige antwoorden komen zeer sympatiek over , spijtig dat je er zo totaal naast zit : als wij, Europeanen , vanaf vandaag niet druk beginnen kindjes maken, gaan wij in ons eigen gebied in de minderheid komen, en stilaan verdwijnen , in de vergeetkolk van de geschiedenis, dit ten goede van migranten allerhande, die zich wél voortplanten dat de vonken eraf vliegen. Persoonlijk zou ik dat spijtig vinden. Ik heb dus meer als 2 kinderen gemaakt , " gewoon " , met een vrouw die ik graag zie, zonder proefbuizen en betaalde menselijke broeikassen...En ik het beklaag het geen moment , zelfs als het niet alle dagen makkellijk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb jij wat moeilijkheden met de Nederlandse taal of zo? Sinds wanneer staat "normaal" gelijk aan "superieur"?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Burger
|
![]() straks gaan we nog zeggen dat het natuurlijk is ...(heb wel respect voor die flippers maar het is niet normaal) ...stel je voor dat er alleen homos en lesbienes zijn ...tzou rap gedaan zijn met de voortplanting ...(op natuurlijke wijze dan toch !!)
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beoordelen we mensen naar het slagen van voortplanting? Kom op, toch. Het evolutionaire idee achter homoseksualiteit is dat niet iedereen het is; een dame blanche is geen dame blanche zonder chocoladesaus. Niemand zal zeggen dat je de chocoladesaus niet moet toevoegen, omdat als het enkel chocoladesaus was, het geen dame blanche meer zou zijn. Toch doet u dit wel met homoseksualiteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Deze gefantaseerde situatie kan je dus ook niet gebruiken als argument om holebi's bepaalde rechten te ontzeggen. Uw stelling is dus even waardevol als zeggen "stel je voor dat er vanaf nu enkel mannen zouden geboren worden". Dit lijkt me zeer onwaarschijnlijk, even onwaarschijnlijk als er enkel homo's en lesbiennes zouden geboren worden. Nu ja zelfs als er enkel homo's en lesbiennes zouden geboren worden, dan blijft voortplanting nog steeds mogelijk, het is enkel vergelijkbaar met onvruchtbare koppels die in vitro bevruchting nodig hebben om zwanger te worden. Of in geval van nood kunnen een homo en een lesbienne ook wel zonder proefbuisje een kind verwekken (al zullen ze de daad zelf minder leuk vinden als een heterokoppel). Het is trouwens natuurlijk, want het komt ook voor in de natuur. En het is even "normaal" als ros haar, sproeten of linkshandigheid. Het is niet omdat het minder voor komt, dat het plots "abnormaal" is.
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
|
![]() |
![]() |