![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Nee nee, eerder naïef van uw kant.
Moest één van die bommenleggers in Madrid op voorhand gepakt zijn en getazed op dezelfde manier, zou u wsl net hetzelfde zeggen! Een strakker beleid tav moslims id westerse wereld is zeker verdedigbaar. Ik wil niet die flik zijn -die omwille van voorzichtigheid(ivm evt racisme)- vele doden op z'n geweten heeft. En dat daarbij 'onschuldigen'(nou ja) ten prooi vallen, is dan maar zo! Laatst gewijzigd door zorlac : 23 november 2006 om 02:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, ik ben natuurlijk ook tegen zinloos geweld é, laat dat duidelijk zijn maar ik ben ook voor regels zonder uitzonderingen, deze persoon was in fout, deed moeilijk en luisterde niet. Zijn uitleg en hetgeen hij roept laat duidelijk merken dat zijn motieven ongegrond en fout waren. Meteen denken dat men hem viseerd...tja, als je geen pasje bij je hebt en je doet moeilijk dan word je idd geviseerd. EIgen schuld. En ik blijf erbij, een tazer heeft geen blijvende gevolgen, niemand moet naar het ziekenhuis, de agenten riskeren zelf niets en anderen kunnen niet gewond geraken. Wat wil je nog meer?
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan in deze situatie niets goed doen. Stel je hebt een persoon die naar de metro loopt met rugzak maar je weet niet wat er in zit. Wat doe je als agent?
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuurlijk, je hebt altijd mensen die ergens niet tegen kunnen, pacemakers hebben...weet ik veel wat. Je hebt nu 1 kant van het verhaal en maar 1 reeks cijfers, wat je niet weet zijn bv al de cijfers van wat er was gebeurt indien men geen tazer had en bv een wapen had moeten gebruiken...hoeveel doden zouden er dan zijn gevallen?
Jij bekijkt het maar van 1 kant, aha hoeveel doden zijn er gevallen met een tazer en de rest doet er niet toe. Zowiezo moet nog blijken wat de omstandigheden zijn in al deze gevallen en of het wel degelijk ging om een dodelijke schok van de tazer. Denk aan de Italianen in Maasmechelen een tijdje terug die de inbreken tussennamen...hij is gestorven maar uiteindelijk blijkt dat het niet kwam door de klappen die hij kreeg van de Italianen...je kan niet zomaar een oordeel vellen en al de rest ontkennen.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK, aan jou dezelfde vraag dan. Jij bent agent en ik ga voor jou lopen richting metro met een rugzak op mijn rug. Wat doe je?
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Zijn alle agenten die hun vuurwapen gebruikt hebben in het verleden allemaal schietgrage agenten en geweld lievende agenten? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En wat is nu eigenlijk je probleem dan? Je hebt het zelf uitgelokt en je werd opgepakt door 4 flikken...
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() Die negers van Wu-Tang zijn ook geen engeltjes en zouden die flikken maar al te graag in hun smoel schieten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister
|
![]() Citaat:
(Overigens, het is niet dat men in Arabische scholen leert dat joden en christenen zwijnen en apen zijn dat jij dit hier moet herhalen... ![]()
![]() |
![]() |
#133 |
Minister
|
![]() Ik neem aan dat je jezelf eerder als 'liberaal' bestempelt...? Geloof je dan niet in het individu, en de individuele aansprakelijkheid?
Net zoals ik het niet zou verdienen om kapotgetazerd te worden omdat het mannen waren die zich in de WTC torens boorden, heeft die jongeman het niet verdiend om mishandeld te worden omdat het moslims waren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() Basy Lys vecht voor zijn recht om zo kortzichtig te mogen redeneren en toe te passen in de praktijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Minister
|
![]() Foutje...
Laatst gewijzigd door Casca : 23 november 2006 om 11:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Hoe weet jij wat anderen zouden willen doen? 3) Moeten negers engeltjes zijn?
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alé Kris kras...wat doe je?
Ik loop met een rugzak weg van jou de metro in, wat doe jij als agent die niet weet wat mijn plannen zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kaboem!!! Enkele 100den slachtoffers. Morgen, iemand anders loopt de metro in met rugzak. Wat doe je?
![]() |
![]() |