![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister
|
![]() oh jawel hor. Mensen zouden geen mensen zijn als ze de schuld niet bij een ander zouden zoeken.
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jouw type praatjes maken dat de mensen nog meer de pest aan jullie soort krijgen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel buschauffeurs durven al amper omkijken of vragen naar een vervoersbewijs want op bepaalde lijnen riskeren ze hun leven als een bepaald soort gespuis een strobreed in de weg krijgt gelegd... En dat Demoor één van die gasten naar de keel greep was verkeerd, maar dat het ventje bijna gewurgd was, maak dat een ander wijs. En dat heel wat mensen dat gedoe van bepaalde kereltjes op bussen en elders zodanig beu zijn dat ze eens doorslaan, dat is héél goed te begrijpen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Minister
|
![]() vergeet niet het schuim van uwe mond te vegen he
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het gaat dus duidelijk over een groep moordenaars. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het idee van Wikipedia is om feiten en waarheden op het net te brengen. Geen leugens van kortzichtige politiek correcten. En het veiligheidsmechanisme is redelijk solide; Indien er te kort op elkaar een verandering word aangebracht, omdat een idioot leugens plaatst, dan word een moderator gewaarschuwd. Deze zal het onderwerp blokkeren, en andere bronnen raadplegen of andere mensen aanspreken om het juiste antwoord/artikel te geven.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 20 december 2006 om 08:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
(2) Hij werd niet "doodgestampt". Hij overleed later. Ergo: geen moord. Nee, daar gaat het dus duidelijk niet over.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Minister
|
![]() Geen punt?
Mijn punt is dat ik blijkbaar niet dezelfde toon mag hanteren in de zaak Demoor als de toon die wordt aangeslagen moest guido zijn achternaam Bouazza zijn geweest. Zelfs je origine bepaald voor onze facistische vrienden of je slachtoffer of dader bent. Toen ik de eerste keer op dit forum kwam was ik geschokt van de taal die hier gehanteerd word om allochtonen zwart te maken. Nog gechoqueerder was ik toe ik las hoe men hier over dode allochtonen wordt gesproken. Dus ge kunt u niet voorstellen hoe hard ik geniet om diezelfde nu het schuim op hun bek te zien verschijnen wanneer ze de boomerang terug in hun gezicht mogen ontvangen? Smakeloos? Integratie is toch het sleutelwoord?! Ik ben al goed geintegreerd op dit forum ![]()
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer een aantal jongeren dat samen doen, dan gaat het om een groep moordenaars. Niet meer, niet minder. Het feit dat een van de moordenaars lid is van een thaiboksclub zal je helpen begrijpen dat het slachtoffer niet vanzelf is gevallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zeg Piet, maar als men hem nu vrijlaat ... waarom heeft men hem dan al die tijd vastgehouden ... één van de twee is toch een fameuze gaf hé |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moord impliceert dat het slachtoffer opzettelijk en met voorbedachte rade gedood werd. Aangezien het tweede criterium, de voorbedachtheid, nergens uit blijkt, kan je onmogelijk van moord of moordenaar spreken. Het enige waar je hier met enige zekerheid over kan spreken is het toedienen van "opzettelijke slagen en verwondingen die de dood tot gevolg hebben".
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |