![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ook jammer dat de werkloosheid er zo hoog is. En ook de veiligheid kan ietsje beter. Laatst gewijzigd door luc broes : 1 januari 2007 om 22:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb betreffende info van een van je grootste vijanden maar die ik toch volledig vertrouw. In mijn kringen is dat algemeen bekend. Kunt u bewijzen dat het niet waar is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=hTxDQnXKRyQ
Luc Broes, je lijkt me een serieuze mens, maar ik begrijp niet hoe je dit verantwoordt "Islam hoort niet thuis op Europees grondgebied"(Bosniaks in Bosnië, en Albanezen...?) "Vlaams Blok gaat voor een blank Europa"( hoe wil je dat doen, zwarten met de Belgische nationaliteit hun nationaliteit weer afnemen?) Zaken als deze maken me meer geneigd om op N-VA of zo te stemmen. ![]()
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, maar ik zie niet wat dat daar mee te maken heeft. Wie het doet, doet het en niemand anders. Ik heb geen zin om daar te gaan zeuren. D66 is trouwens niet subversief, hoor. Ik heb ook geen idee waar u dat vandaan haalt.
Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 1 januari 2007 om 23:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
2) een krasse uitspraak inderdaad. In (de meeste) moslimlanden zijn Christenen niet gewenst. Een moslim die zich bekeert tot het christendom krijgt de doodstraf. Vele moslimlanden zijn straatarm, anderen schatrijk. Die gebruiken dan hun geld om het westen te 'bekeren', niet om hun broeders te helpen. Er zou een vorm van wederkerigheid moeten zijn. 'Blank!' ook een moeilijke uitspraak uit de zeer oude doos, staat niet in het programma. Maar wat denk je van een regering die de laatste jaren honderdduizenden mensen heeft binnengelaten die hier zeer moeilijk kunnen aarden en waarvoor geen werk is. En nog altijd! Die 'domme blanke' uitspraak heeft voor zover ik weet geen enkel kwalijk gevolg gehad. De vorige flater is een tijdbom onder onze samenleving. Ik stel voor dat we ons bezig houden met de belangrijke zaken. Laatst gewijzigd door luc broes : 1 januari 2007 om 23:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
En daarmee herhaal ik mijn vraag, wat bedoelde hij? Heeft hij zich al verontschuldigd? Heeft de partij overwogen om hem te sanctioneren daarvoor? Citaat:
![]() |
![]() |
#130 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Er is natuurlijk de specifieke taalproblematiek in de juridische en medische sector, waar er niet genoeg nederlandstaligen zijn (waar zijn ze?) om een nederlandstalige dienst te verzekeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik zeg alleen maar dat Smet deel uitmaakt van een nieuwe lichting Brusselse politici die spijkers met koppen willen slaan. Ik zeg niet dat ik volg in al zijn standpunten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Volledig akkoord, en ik beweer ook niet dat zij dat niet zullen kunnen. Maar er zijn Vlaams nationalisten die daar andere ideeën over hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() Bewijs dat je geen lid bent van of banden hebt met een subversieve organisatie
Laatst gewijzigd door luc broes : 2 januari 2007 om 08:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
|
![]() Citaat:
Waar ik dat vandaan haal? Wel van je grootste vijand die je ondergang gezworen heeft en die ik toch blindelings geloof. Dat doe je toch zelf ook met je beschuldigingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
2) Kom, geen prietpraat hé! Ik heb een groottante die verwant is met een man wiens neef heel toevallig (!?) geboren is op de verjaardag van Hitler. Kunnen we dat zomaar toelaten? Nu mijn vraag: de regeringsleden die een tijdbom onder onze samenleving legden door de laatste jaren honderdduizenden hier binnen te laten (dikwijls ongeschoolden die geen werk vinden) en ze daarna nog snelbelg maakten, hebben die zich verontschuldigd, en zullen ze gesanctioneerd worden? Zouden we ons niet beter gezig houden met die echte problemen ipv groot misbaar te maken over enkele dronken idioten die de verjaardag van H vieren. Of over een of ander domme uitspraak zonder gevolg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
Er zijn ook officiële standpunten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Brussel kan de pot op. Het is zowat de slechtst bestuurde hoofdstad van Europa. Imo houdt men daar een referndum en laat men de brusselaars kiezen of ze bij VL willen horen of het op hun eigen proberen. Het zal me absoluut worst wezen wat ze kiezen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() He wacht eens, zijn er niet ook veel Franstaligen die naar Vlaams onderwijs gaan ![]()
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens kijken wat er d�*n nog van Bruxelles overschiet....
![]() |