![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ah 't is de schuld van de examens.
ha haha hahaha hahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa whoeeeeeehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Tuurlijk Raf. Tuurlijk Raf. pffffffff allez Tegendradigaard blijft nu serieus he. 'k ga nog eens paar zotte gusten uit mijn mouw schudden als ik tijd heb. pfff Raf, gelooft gij echt in Sint Niklaas ? Nie verschieten he maar in feite waren het uw ouders die de geschenken kochten. Sorry dat ik uw droom doorprik.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 20.133 handtekeningen ondertussen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
|
![]() Is dat inclusief mijn twee ondertekeningen als Zotte Gust ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Minister
|
![]() handig, zo'n lijst. Gaat nog van pas komen.
PS: denkt ge dat die zeven handtekeningen van Osama Bin Laden geldig zijn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hebben die gasten allemaal al een pc
![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
|
![]() check it out, Zotte Gust is weer langs geweest.
Ik doen jullie petitie naar ongekende hoogtes gaan he mannen. 'k krijg wel de lijst niet meer geopend nu ? Mijne computer loopt dan vast. Teveel zotten op de lijst zal ik maar denken. Der staan nu al minstens 6 Zotte Gusten op. Graag gedaan zenne. As ik een klikske kan toesteken, dan wil ik altijd de mensen helpen.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Update: 20.670 handtekeningen - 4 zotte gusten = 20.666 handtekeningen van normale mensen.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() zes Raf, zes abnormale handtekeningen van nen normalen.
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Op dit moment zijn er 5510 ondertekenaars. Deze 5510 zijn gecheckt op echtheid en dubbele onerschrijvers. Deze handtekeningen zijn er van vóór begin deze week. Want zoals u ongetwijfeld weet loopt deze petitie reeds sinds 15 mei. Begin deze week is de petitie terug onder de aandacht gebracht. Sindsdien zijn er dus een 15000 handtekeningen bij gekomen. Deze handtekeningen zijn nog niet gecheckt. Maar je mag gerust zijn dat ze dat nog gaan doen. En dan zullen die vier zotte gusten er wel uitvliegen. En nog een paar dubbelen en een paar andere plezanterikken. Zullen we zeggen dat dat er allemaal samen 100 zijn. Zo, ik hoop dat u van mij aanneemt dat ik de leeftijd bereikte dat Sinterklaas niet meer tot mijn verbeelding spreekt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen al 21.247 - 4 = 21.243 handtekeningen van normale mensen.
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dus graag een woordje uitleg over het 'verificatieproces', niet door wie of wat, maar HOE. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() Aan de hand van een bestigings email.
Heb ik al uitgelegd. Maar dan kwam de sint juist langs.
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() [size=6]Het gaat echt snel die petitie!
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() [size=7]Trouwens opvallend dat de contralijst geen lijst op hare site weergeeft.
Nog opvallender is dat ik deze post al veel heb geplaatst, en er geen deftige uitleg bij kreeg! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Ik zal het ook eens beleefd vragen.
Waarom publiceert de contra-enquête de lijst niet ? Corolaria : a. Bestaat die lijst wel ? b. Hoe organiseren de contra's de screening op dubbele inschrijvers (vermits ze hierboven om een dergelijke controle eisen op de lijst van de pro's) ? Het is wat ik al lang weet : bij de rechtse jongens van dit land wordt met 2 maten en 2 gewichten gewogen. WIJ en ZIJ. Maar deze keer rijden ZIJ met de zwarte paarden ! Ju, Blanche ! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() En het werd weer eens stil...
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister
|
![]() De petitie is stil aan het vallen: 2500 ondertekenaars in 24 uur.
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() En nog altijd ben ik er niet uit of ik pro of contra ben...
|
![]() |
![]() |