Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Partijpolitiek en stromingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 mei 2007, 18:58   #121
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Het is toch zo dat onze maatschappij gestoeld is op kristelijke waarden
Nee, onze maatschappij is gestoeld op humanitaire waarden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2007, 18:59   #122
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Dat papegaaiegedoe wordt hoogst irritant. Probeer eens een beetje originaliteit aan de dag te leggen in je schrijfsels in plaats van hersenloos mensen na te praten...
Is de vraag te storend Rafke dat je alweer terugvalt op je gebruikelijke haat- en scheldparijen en persoonlijke aanvallen?
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2007, 19:00   #123
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, onze maatschappij is gestoeld op humanitaire waarden.
Oh sorry, dat had ik dan verkeerd begrepen. Ik ging er vanuit dat je in Vlaanderen leefde.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2007, 19:01   #124
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarschijnlijk op de zelfde manier als dat kruisteken tegen de muur mensen "lastig viel".
Daar werd inderdaad de neutraliteit door gecompromitteerd. Voor zover ik kan zien werden die uiterlijke tekens van geloof aan de muren van openbare gebouwen niet vervangen door andere uiterlijk tekens, of weet jij ergens een openbaar gebouw waar een hoofddoek aan de muur hangt?
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 26 mei 2007, 19:02   #125
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarschijnlijk op de zelfde manier als dat kruisteken tegen de muur mensen "lastig viel".
Van dat soort kruisteken-lastig-vallen hebben de progressieve Rafkes immer veel last gehad en nog steeds. Hun jihad blijft zich daarop volop concentreren terwijl ze moedwillig de ogen sluiten voor de uiterlijke geloofstekens van de verrijkers. Hypocriet, niet waar?
Oud 26 mei 2007, 19:03   #126
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oh sorry, dat had ik dan verkeerd begrepen. Ik ging er vanuit dat je in Vlaanderen leefde.
Dat is ook zo.

Citaat:
Oud 26 mei 2007, 19:03   #127
Banneling

Standaard

Citaat:
Daar werd inderdaad de neutraliteit door gecompromitteerd. Voor zover ik kan zien werden die uiterlijke tekens van geloof aan de muren van openbare gebouwen niet vervangen door andere uiterlijk tekens, of weet jij ergens een openbaar gebouw waar een hoofddoek aan de muur hangt?
Die zouden in die openbare gebouwen van vrouwenhoofden ivm muren blijven afhangen als het van de progressieve extremisten afhangt. Hetgeen dan evenveel de neutraliteit compromitteert als de kruisjes die aan de muren hingen.

Laatst gewijzigd door Online : 26 mei 2007 om 19:06.
Oud 26 mei 2007, 19:06   #128
Eddy B
Europees Commissaris

Eddy B's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Eddy B
Standaard

Citaat:
Dan dacht je verkeerd.
Dan moet je je eigen taal leren, in plaats van af te geven op Jan

Waarom is een oproep om géén Jihad (heilige oorlog) te voeren verkeerd? Wij willen hier echt héén heilige oorlog en, ik denk, jij ook niet.

Waarom is DAT bordje plots een provocatie, en dat andere bordje NIET? Ze roepen allebei op tot vreedzaamheid en verdraagzaamheid.

Voor diegenen die GRAAG wat anders interpreteren, is het natuurlijk een probleem. Wie een hond wil slaan, heeft gauw een stok gevonden, nietwaar? Jammer dat het de allochtone bevolking niet zint wat wij, autochtonen, hier doen. Als het ze echt niet bevalt, mogen ze altijd naar een ander land trekken, waar het beter is he, als ze hier TOCH zo slecht behandeld worden, nietwaar?

Raar dat ze blijven... ZO slecht zal het hier dan wel ni zijn zeker? IK zou niet lang blijven in een land waar ik ZOGEZEGD niet welkom ben. Er zijn landen genoeg in de wereld, nietwaar? En als alles is uitgeput, en er overal tegen dezelfde steen gestoten wordt, dan is er altijd nog het "thuisland". Maar daar pakt hunne zever al LANG geen verf meer he...

.
Eddy B is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2007, 19:06   #129
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Eeen jihad tegen jihad. Tssss 't wordt ne keer tijd dat Franck vanhecke de vlaamse vrouwen verplicht nen hoofddoek te dragen dan ziet ge helemaal geen verschil niet meer.
Oud 26 mei 2007, 19:07   #130
HAMC
Perm. Vertegenwoordiger VN

HAMC's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is ook zo.
Raf, je kan alle kruisbeelden uit heel Vlaanderen weghalen voor mijn part - geloven in een verzonnen persoon met superkrachten is sowieso neurotisch, dat veranderd niets aan het feit dat we hier in een maatschappij leven die gestoeld is op kristelijke waarden.

Verschaeve
HAMC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2007, 19:11   #131
Bazilfunk
Minister

Bazilfunk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eddy B Bekijk bericht
Dan moet je je eigen taal leren, in plaats van af te geven op Jan

Waarom is een oproep om géén Jihad (heilige oorlog) te voeren verkeerd? Wij willen hier echt héén heilige oorlog en, ik denk, jij ook niet.

Waarom is DAT bordje plots een provocatie, en dat andere bordje NIET? Ze roepen allebei op tot vreedzaamheid en verdraagzaamheid.

Voor diegenen die GRAAG wat anders interpreteren, is het natuurlijk een probleem. Wie een hond wil slaan, heeft gauw een stok gevonden, nietwaar? Jammer dat het de allochtone bevolking niet zint wat wij, autochtonen, hier doen. Als het ze echt niet bevalt, mogen ze altijd naar een ander land trekken, waar het beter is he, als ze hier TOCH zo slecht behandeld worden, nietwaar?

Raar dat ze blijven... ZO slecht zal het hier dan wel ni zijn zeker? IK zou niet lang blijven in een land waar ik ZOGEZEGD niet welkom ben. Er zijn landen genoeg in de wereld, nietwaar? En als alles is uitgeput, en er overal tegen dezelfde steen gestoten wordt, dan is er altijd nog het "thuisland". Maar daar pakt hunne zever al LANG geen verf meer he...
Wel als er geen jihad is in vlaanderen moet je de mensen niet het gevoel geven dat er een jihad bezig is. Het is wel duidelijk dat er een christelijke kruistocht tegen islam aan de gang is en daar is deze campagne een goed voorbeeld van. Het VB staat tegen zichzelf te roepen!
Oud 26 mei 2007, 19:14   #132
Banneling

Standaard

Citaat:

Zeer juist. Alleen de progressieve extremisten willen het zo niet interpreteren omdat ze blijkbaar last hebben van een gevoel van plaatsvervangende schaamde mbt het jihad-principe, en meer bepaald de gekendste praktische invulling ervan worldwide : barbarisme.
Om de aandacht van die bloederige interpretatie van het islamitisch jihadprincipe af te leiden, verdraaien ze moedwillig de oproep tot verdraagzaamheid tot een aanval op de islamgemeenschap.

Hetzelfde afleidingsmeneuver kan je bij sommige linkse extremisten ook zien als ze geconfronteerd worden met de 'praktische interpretatie' van de islamitische visie op homosexualiteit.
Oud 26 mei 2007, 19:14   #133
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

*zucht*

Allé vooruit, nòg maar eens... Door het bordje "zonder jihaat straat" aan je raam te hangen, suggereer je dat de moslims die eventueel in je straat wonen aanhangers zijn van die heilige oorlog, terwijl die mensen daar misschien helemaal geen aanhanger van zijn. Door het bordje "zonder haat straat" aan je raam te hangen, suggereer je over niemand iets. Je geeft alleen te kennen dat je ijvert voor een straat zonder haat, dat je ijvert voor meer verdraagzaamheid in de samenleving.

Citaat:
Oud 26 mei 2007, 19:14   #134
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Raf, je kan alle kruisbeelden uit heel Vlaanderen weghalen voor mijn part - geloven in een verzonnen persoon met superkrachten is sowieso neurotisch, dat veranderd niets aan het feit dat we hier in een maatschappij leven die gestoeld is op kristelijke waarden.
Nope, humanitaire waarden.

Citaat:
Oud 26 mei 2007, 19:16   #135
Banneling

Standaard

Citaat:
Zelfhaters die hun liefde voor de multiculturele verrijking tot in het absurde willen betuigen zullen altijd de christelijk-joodse roots van onze beschaving ontkennen of er op spuwen. Dat hoort nu eenmaal tot de belijdingsvormen van de Nieuwe Religie van de Politieke Correctheid.
Ondertussen sturen ze hun kindjes wel naar het voortreffelijke katholieke onderwijs.

Laatst gewijzigd door Online : 26 mei 2007 om 19:17.
Oud 26 mei 2007, 19:17   #136
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
Wel als er geen jihad is in vlaanderen moet je de mensen niet het gevoel geven dat er een jihad bezig is. Het is wel duidelijk dat er een christelijke kruistocht tegen islam aan de gang is en daar is deze campagne een goed voorbeeld van. Het VB staat tegen zichzelf te roepen!
Als het oprukken van de islam en al zijn eisen geen jihad is, let dan maar op wat komen zal... boer let op je kippen...

.
Oud 26 mei 2007, 19:19   #137
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
*zucht*

Allé vooruit, nòg maar eens... Door het bordje "zonder jihaat straat" aan je raam te hangen, suggereer je dat de moslims die eventueel in je straat wonen aanhangers zijn van die heilige oorlog, terwijl die mensen daar misschien helemaal geen aanhanger van zijn. Door het bordje "zonder haat straat" aan je raam te hangen, suggereer je over niemand iets. Je geeft alleen te kennen dat je ijvert voor een straat zonder haat, dat je ijvert voor meer verdraagzaamheid in de samenleving.
Die "suggestie" zit wel alleen maar in je HOOFD he raf, : wie het schoentje past, trekke het aan, NIETWAAR?

Op dat bordje staat net zomin een suggestie te lezen als op het andere... It is all in the mind of the beholder...

.
Oud 26 mei 2007, 19:21   #138
Banneling

Standaard

Citaat:
*zucht*

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh
Dat is niet haalbaar omdat �*lle moslims aan jihad doen. Ook de niet-gewelddadigen beschermen hun geloof.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=90103

Alle moslims doen dus aan jihad, welke interpretatie ze er ook aan geven.
Oud 26 mei 2007, 19:23   #139
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bazilfunk Bekijk bericht
OMG het is duidelijk dat ze een paar strategen kwijt zijn. Door een persiflage te maken van het gevoel dat in Antwerpen leefde na de aanslagen van de vlaams nationalistische terrrorist Hans Van Temsche ga je echt geen goede beurt maken in 't Stad. Blijkbaar trekken ze hun woorden uit die tijd volledig terug en scharen ze zich zelfs achter hem met een hommage aan zijn slachtpartij.
En Bazil, gij woont zeker in de 'frissen adem'-straat? Gisteren schreef je hier nog dat VB-ers en Marrokanen allemaal uit hun bek stinken.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 mei 2007, 19:23   #140
Eddy B
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Zelfhaters die hun liefde voor de multiculturele verrijking tot in het absurde willen betuigen zullen altijd de christelijk-joodse roots van onze beschaving ontkennen of er op spuwen. Dat hoort nu eenmaal tot de belijdingsvormen van de Nieuwe Religie van de Politieke Correctheid.
Ondertussen sturen ze hun kindjes wel naar het voortreffelijke katholieke onderwijs.

.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be