![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, onze maatschappij is gestoeld op humanitaire waarden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() Is de vraag te storend Rafke dat je alweer terugvalt op je gebruikelijke haat- en scheldparijen en persoonlijke aanvallen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Oh sorry, dat had ik dan verkeerd begrepen. Ik ging er vanuit dat je in Vlaanderen leefde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar werd inderdaad de neutraliteit door gecompromitteerd. Voor zover ik kan zien werden die uiterlijke tekens van geloof aan de muren van openbare gebouwen niet vervangen door andere uiterlijk tekens, of weet jij ergens een openbaar gebouw waar een hoofddoek aan de muur hangt?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() Van dat soort kruisteken-lastig-vallen hebben de progressieve Rafkes immer veel last gehad en nog steeds. Hun jihad blijft zich daarop volop concentreren terwijl ze moedwillig de ogen sluiten voor de uiterlijke geloofstekens van de verrijkers. Hypocriet, niet waar?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is ook zo.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Online : 26 mei 2007 om 19:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Europees Commissaris
|
![]() Dan moet je je eigen taal leren, in plaats van af te geven op Jan
![]() Waarom is een oproep om géén Jihad (heilige oorlog) te voeren verkeerd? Wij willen hier echt héén heilige oorlog en, ik denk, jij ook niet. ![]() Waarom is DAT bordje plots een provocatie, en dat andere bordje NIET? Ze roepen allebei op tot vreedzaamheid en verdraagzaamheid. Voor diegenen die GRAAG wat anders interpreteren, is het natuurlijk een probleem. Wie een hond wil slaan, heeft gauw een stok gevonden, nietwaar? Jammer dat het de allochtone bevolking niet zint wat wij, autochtonen, hier doen. Als het ze echt niet bevalt, mogen ze altijd naar een ander land trekken, waar het beter is he, als ze hier TOCH zo slecht behandeld worden, nietwaar? ![]() Raar dat ze blijven... ZO slecht zal het hier dan wel ni zijn zeker? ![]() ![]()
![]() |
#129 |
Minister
|
![]() Eeen jihad tegen jihad.
![]()
![]() |
#130 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Raf, je kan alle kruisbeelden uit heel Vlaanderen weghalen voor mijn part - geloven in een verzonnen persoon met superkrachten is sowieso neurotisch, dat veranderd niets aan het feit dat we hier in een maatschappij leven die gestoeld is op kristelijke waarden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Om de aandacht van die bloederige interpretatie van het islamitisch jihadprincipe af te leiden, verdraaien ze moedwillig de oproep tot verdraagzaamheid tot een aanval op de islamgemeenschap. Hetzelfde afleidingsmeneuver kan je bij sommige linkse extremisten ook zien als ze geconfronteerd worden met de 'praktische interpretatie' van de islamitische visie op homosexualiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allé vooruit, nòg maar eens... Door het bordje "zonder jihaat straat" aan je raam te hangen, suggereer je dat de moslims die eventueel in je straat wonen aanhangers zijn van die heilige oorlog, terwijl die mensen daar misschien helemaal geen aanhanger van zijn. Door het bordje "zonder haat straat" aan je raam te hangen, suggereer je over niemand iets. Je geeft alleen te kennen dat je ijvert voor een straat zonder haat, dat je ijvert voor meer verdraagzaamheid in de samenleving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ondertussen sturen ze hun kindjes wel naar het voortreffelijke katholieke onderwijs. Laatst gewijzigd door Online : 26 mei 2007 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#137 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Op dat bordje staat net zomin een suggestie te lezen als op het andere... It is all in the mind of the beholder...
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh ![]() Dat is niet haalbaar omdat �*lle moslims aan jihad doen. Ook de niet-gewelddadigen beschermen hun geloof. http://forum.politics.be/showthread.php?t=90103 Alle moslims doen dus aan jihad, welke interpretatie ze er ook aan geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |