![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Als ik een Palestijn was... | |||
dan was ik een Fatah-militant. |
![]() ![]() ![]() |
7 | 12,28% |
dan was ik een Hamas-militant. |
![]() ![]() ![]() |
6 | 10,53% |
dan was ik een militant van het Volksfront voor de Bevrijding van Palestina. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 21,05% |
dan verstopte ik mij thuis en zou ik wachten tot het vechten gedaan is. |
![]() ![]() ![]() |
10 | 17,54% |
Een Palestijn zijn? Niets van, lang leve Israël! |
![]() ![]() ![]() |
22 | 38,60% |
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Denken ist schwer, darum urteilen die meisten." Laatst gewijzigd door C uit W : 18 augustus 2007 om 16:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Volgens dezelfde logica bestaan geen Ieren in Ulster. Het zijn dus eigenlijk Ieren die hun eigen land zijn uitgeschopt...
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Is ook zo. Waarom wonen er anders zoveel Palestijnen in Jordanië. Het is de onverdraagzaamheid van de Mohammedaanse ideologie die niet kan aanvaarden dat er andere religieuze groepen mensen tussen hun zandkastelen wonen. Het is niet Israël dat zich moet aanpassen aan de Arabische gekken maar andersom. Dat de Arabiertjes maar eens eerst het woord "verdraagzaamheid" leren inplaats van als een bende losgeslagen honden met een Ak-47 te paraderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
|
![]() Als er opeens honderdduizenden mensen zouden afkomen naar mijn land en als vervolgens nog heler stukken land door een derde macht aan die mensen worden gegeven, zou ik mij ook wel verzetten.
![]() |
#126 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() De joden mogen staatsburgers worden van de seculiere Palestijnse staat (die de gebieden die door Israël geannexeerd zijn teruggeven aan de buurlanden), terugkeer van alle Palestijnse vluchtelingen en ontmanteling van het Israëlische nucleaire arsenaal.
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#129 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ben dan wel voor een éénstatenoplossing, maar ik vrees dat het een tweestatenoplossing zal worden. De joden mogen voor mijn part dan Tel Aviv en wat gebied errond krijgen. Ze kunnen natuurlijk ook gaan naar het land dat de meeste joden ter wereld telt: de V.S.A. Als de Amerikanen immers zo bekommerd zijn om de joden, waarom geven ze dan bv de staat Washington dan niet aan hen?
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestaat niet zoiets als een Palestijns volk.Er heeft in de hele geschiedenis nooit een Palestijns volk bestaan. Er is een entiteit gecreeerd, die helemaal niet bestond. Er bestaat geen Palestijnse taal, geen Palestijnse cultuur en er is nooit sprake geweest van een land dat bestuurd werd door Palestijnen. Wat men heden ten dage het Palestijnse volk noemt is niets anders dan een verzameling Arabieren uit verschillende Arabische landen. Ze spreken net als de 300 miljoen andere Arabieren dezelfde taal en prevelen allemaal vijf keer per dag: “Allahu akbar”- Allah is groter dan de God van Israël. Zij noemden zich nooit ‘Palestijnen’. Er is niets dat hen doet verschillen van de Arabische bevolking in bijvoorbeeld Jordanië, Egypte, Irak of een ander Arabisch land".
![]() |
#131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De VN heeft Israel aan de zionistten gegeven, nu hebben ze ook het recht het weer te nemen.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
|
![]() Dat is wat de zionisten althans beweren, Palestina was maagdelijk en klaar om ontwikkeld te worden door een volk dat terugkeerde naar de stal. Die mythe gaat nu toch al mee sinds de jaren '60.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
|
![]() Citaat:
Maar dan nog.. de Joden hadden het recht niet om de mensen DIE er leefden (ongeacht of ze zich nu Palestijnen noemden of niet) te verdrijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |||
|
![]() Citaat:
Voor de Nederlandse republiek werd opgericht was er ook geen sprake van een land dat bestuurd werd door Nederlanders. Je moet ergens beginnnen he. ![]() Citaat:
Welke? Syrië, Jordänië, Egypte? Prachtig, dan vindt u ook dat die stukken grond bij die Arabische landen horen? ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#137 |
Minister
|
![]() Teruggeven aan de Palestijnen, Palestina als land erkennen, democratie invoeren en de joodse minderheid beschermen.
Zionisten als oorlogsmisdadigers berechten.
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Bolsjewiek : 19 augustus 2007 om 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Minister
|
![]() Dubbel
"Vrijheid is niets meer dan een lege doos zolang de ene klasse de andere tot de hongerdood kan veroordelen en er geen maatregelen tegen hen worden genomen" Jacques Roux, Franse radicaal en Enragé ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Bolsjewiek : 19 augustus 2007 om 19:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Niet dat ik hen daarom steun, hoor. Volksfront voor de Bevrijding van Palestina (PLO) voor mij, moest ik kunnen stemmen.
"Politiek is oorlog zonder bloedvergieten; oorlog is politiek met bloedvergieten" - Mao Zedong Laatst gewijzigd door Arch-Vile : 19 augustus 2007 om 20:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() De PLO is een overkoepeling van organisaties (o.a. Fatah).